Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heeeeeelt naturlig for de aller fleste. Forklar for samboeren din, og si at du gjerne ønsker kos, kyss og klem, nærhet. Hos de aller fleste kommer lysten tilbake av seg selv, hos noen ganske raskt og hos andre mye senere. er ingen fasit på dette.

Selv hadde jeg såre brystvorter, et barn som våknet mange ganger på natten og skulle ha mat osv. jeg for for sliten til i det hele tatt å tenke på sex de første tre- fire månedne. Men så "løsnet" det av seg selv.

Kjære deg, det er jo bare 8 uker siden du fødte! Ikke rart at lysten ikke er helt på topp, da. Hormoner herjer, underlivet trenger tid, bryster fulle av melk, lite søvn, et nytt menneske i huset og i livet...

Jeg fikk ikke tilbake den gamle sexlysten så lenge jeg fullammet. Men da det hadde gått et halvtårs tid og guttungen fikk litt fast føde og flaske innimellom, begynte det å ta seg opp.

Da tok vi inn på hotell for en natt for å kickstarte sexlivet igjen. Anbefales! ;o)

• 1 måned senere...
Luna21365380663

Heeeeeelt naturlig for de aller fleste. Forklar for samboeren din, og si at du gjerne ønsker kos, kyss og klem, nærhet. Hos de aller fleste kommer lysten tilbake av seg selv, hos noen ganske raskt og hos andre mye senere. er ingen fasit på dette.

Selv hadde jeg såre brystvorter, et barn som våknet mange ganger på natten og skulle ha mat osv. jeg for for sliten til i det hele tatt å tenke på sex de første tre- fire månedne. Men så "løsnet" det av seg selv.

Siden tråden handlet om sex etter fødsel, våger jeg meg på et spørsmål litt "off topic".. Hvordan er det å ha sex etter at man har født? Som dere skjønner, er ikke jeg mamma enda, men har jo tenkt å bli det en gang..

Er ikke underlivet helt ødelagt? Og hvis man gjør disse knipeøvelsene, vil det da holde, eller er det en god grunn til at noen velger å operere seg?

Siden tråden handlet om sex etter fødsel, våger jeg meg på et spørsmål litt "off topic".. Hvordan er det å ha sex etter at man har født? Som dere skjønner, er ikke jeg mamma enda, men har jo tenkt å bli det en gang..

Er ikke underlivet helt ødelagt? Og hvis man gjør disse knipeøvelsene, vil det da holde, eller er det en god grunn til at noen velger å operere seg?

Jeg tok keisernsitt så de probleme hadde jeg ikke. Men de fleste av mine venninner har det som før fødselen, og et par har fått noe underlivsplager..

Underlivet er ikke ødelagt, heldigvis er naturen klokere enn det ;-)

For min del tok det tid før lysten kom tilbake, over 3 mnd. Da vi var i gang igjen spente jeg meg litt de første gangene, var redd for at det skulle gjøre vondt. Det var litt tørt, (det er ikke helt uvanlig pga hormonene) så vi peisa på med glidekrem, og dermed var det nesten som før. Nå er det 4 mnd siden jeg fødte, og ting er ikke som de var, men det kommer seg.

Naturen vil at vi skal få barn, så underlivet blir derfor ikke ødelagt etter en fødsel. Men samtidig er det ikke gunstig for avkommene om vi blir gravide rett etter å ha fått et barn. Derfor minsker sexlysten slik at vi skal ta oss av den (dem) vi har før det kommer fler. Ettersom jeg har forstått det hvertfall. :-)

Annonse

Luna21365380663

Underlivet er ikke ødelagt, heldigvis er naturen klokere enn det ;-)

For min del tok det tid før lysten kom tilbake, over 3 mnd. Da vi var i gang igjen spente jeg meg litt de første gangene, var redd for at det skulle gjøre vondt. Det var litt tørt, (det er ikke helt uvanlig pga hormonene) så vi peisa på med glidekrem, og dermed var det nesten som før. Nå er det 4 mnd siden jeg fødte, og ting er ikke som de var, men det kommer seg.

Naturen vil at vi skal få barn, så underlivet blir derfor ikke ødelagt etter en fødsel. Men samtidig er det ikke gunstig for avkommene om vi blir gravide rett etter å ha fått et barn. Derfor minsker sexlysten slik at vi skal ta oss av den (dem) vi har før det kommer fler. Ettersom jeg har forstått det hvertfall. :-)

Det at det var ødelagt var vel en stor overdrivelse.. men det bunner vel ut i min angst ofr det.. hehe..takk for svar, uansett!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...