Gjest reker i gardinstanga når du går Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 *Så flott at du har draget, det gjør ting så mye enklere for meg. Jeg har nemlig lenge planlagt å å flytte fra deg, men har vært så redd for at du skal bli lei deg. Men nå kan jeg flytte med god samvittighet. Takk for at du fortalte meg det, vennen!* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/156901-den-trofaste-mannen/page/2/#findComment-1010223 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snuupii Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Tuuusen takk for mange svar, forbausende er mange like...eller er det kanskje fordi det kun er et svar å gi på nettopp slik oppførsel..? Mange av dere lurer på om jeg gir han nok oppmerksomhet? Jeg må si meg ganske enig med "Snuupii" at når mannen din kommer hjem med slike "opplysninger" så begynner det automatisk å surre inni hodet mitt; hvilke signaler er det HAN sender ut som får andre kvinner til å komme med "tilbud". JEG ville iallefall følt meg rimelig sikker på å få "ja" hos en (fremmed/annen)mann hvis jeg skulle bydd meg frem på en slik måte. Jeg har ikke akkurat lyst å hoppe rundt halsen på han og gi han masse oppmerksomhet. Ja, kanskje det er det han trenger, hva vet jeg...? Jeg sier at jeg er glad i han, tar omkring han, setter meg på fanget hans og stryker han over håret, ikke hver dag, men jeg gjør det. Men ikke nok tydeligvis. Han sier aldri at han er glad i meg (det er flere år siden sist) han skryter aldri av meg når jeg har pyntet meg, eller vært hos frisøren...eks. Nei, det er nok bare en ting å gjøre...dra ut i verden å finne seg en ny, løgner og bedrager, for jeg har mistet troen på "den trofaste mannen." Ps! Vi har fantastisk sex, vi kn...er opptil to ganger om dagen i perioder. Han er spesielt kåt når han kommer hjem fra møtene sine og sender meg alltid en sms når han er på returreise om jeg er klar for senga...og klar er jeg, som et fly! Men ikke nå lengre for fra og med idag har jeg bestemt meg; de 100 meters damene kan bare begynne å juble. HE'S ALL YOURS! Nå er heldigvis ikke alle menn like da, så om du leter litt rundt der ute så finner du nok en som har vokst opp i et møblert hjem til slutt! Etter diverse forsøk så klarte hvertfall jeg det.. ;o) Lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/156901-den-trofaste-mannen/page/2/#findComment-1010348 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vidarsdottir Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 Det høres nesten ut som om han prøver å trigge fram en konfrontasjon. Tror du han har noen på si' og 'trygler' om å bli tatt? Det han har gjort er å ringe til venninna til søsteren sin, som forøvrig hater meg, snakket med henne fra kl 23 til kl 03.30 for å utspørre henne om hun vet noe jeg har gjort. Hun svarte mer enn gjerne på det og kom med en rekke usannheter om meg. Bla at jeg hadde kysset noen på en fest og at jeg har hatt menn på overnatting her når mannen min har vært borte. Jeg skulle også hatt forhold med hennes mann i 6 år...!!! (Jeg er venn med hennes mann fra 10 år tilbake, men tror hun har hatt en konkurrent i meg...) Mannen min tror fullt og fast på henne og har advart meg med å konfrontere denne telefonvenninnen hans. Jeg vet at han har ringt for det har jeg sett på tlf utskriften. Om han prøver "å ta igjen/hevn" så er han "way over" for den dama tar feil, jeg har aldri vært på noen fester sammen med henne og omgåes ikke henne i det hele tatt. Hun sitter for det meste inne å spiser, og ser ut deretter! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/156901-den-trofaste-mannen/page/2/#findComment-1010412 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.