Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei! ;)

jeg trenger litt hjelp fra alle som kan hjelpe...kjæresten min er bortreist i et par måneder og jeg har lyst til å være litt kinky og sende masse fristende meldinger til han..

for å bygge opp enda mer den spenningen og tiltrekkningen mellom oss via sexy, lekende, fristende, opphissende,beskrivende meldinger....!!!!!!

er det noen der ute som kan gi meg noen tips?

finnes det noen sider på nettet som kan hjelpe meg komme i gang?

pls help me!!!!!!!!!! ;)

er det noen der ute

Skrevet

Jeg kan høre med mannen min om ikke han kan videresende noen av de sms'en han får fra sine beundrerinner til deg...!

Regner med at det vil gjøre susen!!

Skrevet

Jeg kan høre med mannen min om ikke han kan videresende noen av de sms'en han får fra sine beundrerinner til deg...!

Regner med at det vil gjøre susen!!

Si meg en ting: Hva slags mann har du egentlig? Virker ikke som om ting er knirkefritt i forholdet, akkurat?

Skrevet

Si meg en ting: Hva slags mann har du egentlig? Virker ikke som om ting er knirkefritt i forholdet, akkurat?

Sjekk innlegget mitt på forumet "samliv"

Sier ikke mer.

Skrevet

Har du virkelig, virkelig lyst på denne mannen, må du da greie på egen hånd å formulere det i noen tekstmeldinger?

Eller kanskje ikke, sms må være verdens mest meningsløse medium for saker over terningkast 1.

Skrevet

Sjekk innlegget mitt på forumet "samliv"

Sier ikke mer.

Åjaaa - det var du som skrev det innlegget, ja!

*klask på panna*

Ja, du ser vel hva slags svar du har fått. All mulig medfølelse.

Hva gjør du da, tror du?

Skrevet

Pass deg så du ikke fyrer han så opp at han ikke klarer å vente til han kommer hjem til deg, da........

Skrevet

Åjaaa - det var du som skrev det innlegget, ja!

*klask på panna*

Ja, du ser vel hva slags svar du har fått. All mulig medfølelse.

Hva gjør du da, tror du?

Får ta frem de raskeste joggeskoene. Iogmed at det er hans hus...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Den slags skal være personlig. Ingen her kan hjelpe deg med å skrive noe personlig om din kjære.

Skrevet

Er du et seksuelt levende menneske, og kan skrive, så er det bare du selv som kan forfatte de. Du vet vel selv hva du ønsker å gjøre sammen med han, og hva han liker.

Verre er det ikke.

Gjest Ælitalt!
Skrevet

Jeg synes du bør skrive personlige meldinger. Det er mer opphissende enn ferdige tull mld. Men hvis det er massemeldinger du vil ha, som han sikkert har hørt før, så finner du mange her.. http://www.sms123.no/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...