Gå til innhold

Løp og kjøp jenter!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Dessverre ikke jeg :-( Finner ingen som passer "fotballleggene" mine. (Får på meg støvletter med str. 40, men bruker bare strs 37 - og de blir alt for trange i skaftet. *hulk hulk*

Vi snakker vel om samme type støveletter? Jeg mener ikke sånne som når langt opp på låret, men damestøvletter til rett under kneet.

Jeg er sikker på det er noen for deg også. Brukte lang tid for å finne det paret jeg ville ha og da prøvde jeg sikkert 17.000 par. Leggvidden var forskjellig på alle sammen.

Vi snakker vel om samme type støveletter? Jeg mener ikke sånne som når langt opp på låret, men damestøvletter til rett under kneet.

Jeg er sikker på det er noen for deg også. Brukte lang tid for å finne det paret jeg ville ha og da prøvde jeg sikkert 17.000 par. Leggvidden var forskjellig på alle sammen.

Jepp - vi snakker om samme type. Jeg har prøvd omlag 17.000 par, jeg også. Ikke engang dem i strech passer meg :-(

Har ett par, men de har snøring, og dermed lett å regulere vidden på. Dessverre er de utslitt.

Jeg har svært "dilla" på støvletter, og har mange par. registrerer nå at de også skal være farget og hælen litt tykkere, og fra å være spisse på tuppen beveger de seg mot 70-tallets avrunede. SÅÅÅÅ mye kule støvletter i år :-))))))

Jepp - vi snakker om samme type. Jeg har prøvd omlag 17.000 par, jeg også. Ikke engang dem i strech passer meg :-(

Har ett par, men de har snøring, og dermed lett å regulere vidden på. Dessverre er de utslitt.

Jeg synes alle de jeg kjenner har problemer med å få på seg støvler med høye skaft... (Og jeg også) Omgangskretsen min består av normale mennesker - ingen modelltyper liksom...

Hm, nå så jeg at tråden er i forum for Seksualitet. Javelnei.

Du finner sikkert et nytt par med snøring. Heia-heia! :)

Hm, nå så jeg at tråden er i forum for Seksualitet. Javelnei.

Du finner sikkert et nytt par med snøring. Heia-heia! :)

Oooookei. Tenkte ikke på støvletter som tema på seksualitet - kanskje de diskuterer noen HELT andre støvletter enn de vi prater om :-)

(For min del foretrekker jeg å ta AV meg støvletter før jeg hopper i køya ;-)

Annonse

Oooookei. Tenkte ikke på støvletter som tema på seksualitet - kanskje de diskuterer noen HELT andre støvletter enn de vi prater om :-)

Uhææææ, jeg mente også helt vanlige støvletter og ser nå at jeg er inne på dette forumet.

Kanskje vi havnet midt i fetisjistavdelingen? Jøye meg.

Gjest en av mange

Uhææææ, jeg mente også helt vanlige støvletter og ser nå at jeg er inne på dette forumet.

Jeg også mener vanlige støvletter som kan kjøpes i en vanlig stueren norsk butikk. Høres ut som dette er noe av det mest kinky det går an å tenke seg...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...