Gå til innhold

Hun har flere partnere en meg

Anbefalte innlegg

rizzo1365380740
Skrevet

Jeg er en gutt på 19 som har relativt få sex partnere 5 stk.

Det som plager meg noe helt ufattelig er at kjæresten min som jeg elsker mere en noe annet i hele verden har ganske mange flere partnere hun sier det er 10 men når hun sier det er så mange så er det vel sikkert flere... hun sier hun angrer på alle sammen og alle har vert på fylla, men jeg syntes ikke det gjør saken noe bedre? det plager meg skikkelig at hun har så mange sex partnere,men jeg vet faktisk ikke hvorfor det plager meg så voldsomt som det gjør, det er noe som jeg går å tenker på til stadighet. Er det noen som har vert ute for det samme eller som kan tenke seg hvorfor det plager meg såpass mye som det gjør....

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

10

• Dorthe

9

• nosense

8

• petter smart

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Selv om det høres mye ut til tross for hennes unge alder synes jeg du skal tenke på at det er DEG hun er sammen med her og nå!

Jo mer du tenker på dette desto mer usikker vil du virke overfor henne og da er det fyken...så skjerp deg!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvis du har pult fem og hun har pult ti stykker tidligere, så er det bare fem enkle jenter som står mellom deg og hennes nivå.

Altså tar du en og annen avstikker til byen de neste ukene, sånn at du når hennes nivå.

Det hadde vært langt verre om hun hadde pult femti stykker mens du hadde pult usle fem. For da hadde du hatt førtifem jenter du måtte pult for å nærme deg hennes nivå, og det å feie over førtifem jenter er ikke gjort på en helg. Det kunne fort tatt deg flere uker.

Så fortvil ikke. Fem stykker er tross alt ingenting.

Skrevet

Hvis du har pult fem og hun har pult ti stykker tidligere, så er det bare fem enkle jenter som står mellom deg og hennes nivå.

Altså tar du en og annen avstikker til byen de neste ukene, sånn at du når hennes nivå.

Det hadde vært langt verre om hun hadde pult femti stykker mens du hadde pult usle fem. For da hadde du hatt førtifem jenter du måtte pult for å nærme deg hennes nivå, og det å feie over førtifem jenter er ikke gjort på en helg. Det kunne fort tatt deg flere uker.

Så fortvil ikke. Fem stykker er tross alt ingenting.

SDD, han burde da klare 5 på et par dager hvis han er aktiv ;o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

SDD, han burde da klare 5 på et par dager hvis han er aktiv ;o)

I teorien, ja! Men skal jeg være helt ærlig så høres ikke fyren over spesielt aktiv ut.

Skrevet

I teorien, ja! Men skal jeg være helt ærlig så høres ikke fyren over spesielt aktiv ut.

Kanskje han trenger trening.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Kanskje han trenger trening.

Han hadde nok trengt det før han involverte seg med en verdensvant kvinne med 10 guttebein på samvittigheten!

Skrevet

Han hadde nok trengt det før han involverte seg med en verdensvant kvinne med 10 guttebein på samvittigheten!

10 var jo innmari mange da. Hehe. Lurer på når folk skal slutte å telle jeg. Mest idiotiske jeg vet.

ShitDiddelyDo
Skrevet

10 var jo innmari mange da. Hehe. Lurer på når folk skal slutte å telle jeg. Mest idiotiske jeg vet.

Det mest idiotiske er ikke å telle. Det mest idiotiske er tanker som fyren over presterer å ytre.

Men jeg må innrømme at jeg ikke akkurat har noen tall stående foran meg jeg heller.

Skrevet

Det mest idiotiske er ikke å telle. Det mest idiotiske er tanker som fyren over presterer å ytre.

Men jeg må innrømme at jeg ikke akkurat har noen tall stående foran meg jeg heller.

Ja, det er jeg enig i. Men de kommer vel snart ut av tellinga og da er i grunnen problemet borte. For de fleste i hvert fall.

Gjest ikke naiv
Skrevet

Spiller vel ingen rolle hvor mange hun har hatt før deg..så lenge hun ikke driver på med dem ennå da... alle har jo en fortid.

Skrevet

Høres da aktivt nok ut å ha 5 sex-partnere samtidig. Han forteller jo at han "har" 5 sex-partnere ikke at han har hatt ;-)

Skrevet

Dette handler kun om din egen selvsikkerhet. At hun har hatt 5 flere enn deg, har ingen betydning så lenge det er deg hun vil ha nå. Du må prøve å huske på det. Du kommer ikke til å møte en jente som ikke har hatt sex med andre før deg i en alder av 20 år. Jeg synes som flere her at du har vært lite aktiv til å være 19 år, men det får du heller ta igjen når dama de går fra deg pga. sjalusien din :-)

Skrevet

Du kan ikke la dette plage deg. Hun er sammen med deg nå og det er deg hun vil være sammen med. Da hun hadde sex med disse guttene visste hun ikke at hun kom til å bli sammen med deg. La det være. Fortid er fortid!!

Skrevet

Stoler du ikke på henne når hun sier det er kun 10 stk?

10 stk er en del når en kun er 19 år (er hun også 19 år?). At de kom i fylla er ikke bra, det hadde vært bedre om hun kunne stå for det.

Men uansett er tallet lavt, og du har jo selv hatt 5 stk. Forskjellen er ikke stor.

Hun har jo tydeligvis ikke hatt noe særlig følelser for disse og sexen var neppe bra siden hun angrer på det. Men hun velger nå å være sammen med deg og ha sex med deg. Det burde si deg noe.

Gjest kladdens
Skrevet

Dette handler kun om din egen selvsikkerhet. At hun har hatt 5 flere enn deg, har ingen betydning så lenge det er deg hun vil ha nå. Du må prøve å huske på det. Du kommer ikke til å møte en jente som ikke har hatt sex med andre før deg i en alder av 20 år. Jeg synes som flere her at du har vært lite aktiv til å være 19 år, men det får du heller ta igjen når dama de går fra deg pga. sjalusien din :-)

Du mener ganske aktiv til å være 19? Å ha greid å harve over 5, eller 10 når man er 19 er ganske mye..

skorpionfisken
Skrevet

Du HAR fem sexpartnere, hun HAR ti partnere. Dere HAR altså 15 partnere til sammen? Da kan dere jo forhandle litt da for at det skal bli likt? Hun kutter ut 2-3 partnere og du skaffer deg 2-3 til slik at dere har like mange?

Hos oss er det vanlig å ha en sexpartner. Det hender jo man kutter ut den ene, og skaffer en ny, men skjelden 5-10 i slengen. Noen har kanskje en ekstra, eller to hvis de er aktive, men jeg er imponert over mengden deres, hvordan rekker dere noe annet enn sex?

Eller leser jeg feil. Du har HATT fem og hun har HATT ti? Hvis dette er fortid, skjønner jeg ikke hva du bæser over.

Gjest fjottpeis
Skrevet

Kutt henne ut da vel, hvorfor skal du plage deg selv så mye for så lite?

Søk etter en urørt jomfru.

Skrevet

Jeg blir helt oppgitt over denne fokusen på tidligere partnere. Skal man "skrifte" for hverandre og godkjenne hverandres rulleblad? Hva i all verden er vitsen med det? Hun er nå vel akurat samme jenta om hun har ligget med 0, 5 eller 20!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...