Gå til innhold

Hun har flere partnere en meg

Anbefalte innlegg

Nå tror jeg ikke du vet hva nymfoman er. Men en i halvåret fra man er 15, om en begynner så tidlig, er mye. Selv om jeg jo skjønner det er et lite antall i forhold til hvordan du har holdt på.

Mange litt "mislykkede" personer tyr til puling som en form for bekreftelse, synd at de ikke har det bedre med seg selv.

Nå hadde ikke jeg pula når jeg var 19 år, jeg begynte seint og gifta meg tidlig.

Men jeg tror dvs vet at småjentene starter tidlig og har nye kjærester stadig vekk. Kanskje det er en annen standard her enn i resten av landet? Døttrene til venninnene mine skifter kjærester så fort at man ikke klarer å følge med.

Dattera mi har hatt ca en kjæreste i året siden hun var 15 og sex minst tre ganger i uka. Hun er av de vellykkede, vakre som kan velge og vrake mellom guttene så jeg tror ikke teorien din holder.

Fortsetter under...

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

10

• Dorthe

9

• nosense

8

• petter smart

6

Mest aktive i denne tråden

Nå hadde ikke jeg pula når jeg var 19 år, jeg begynte seint og gifta meg tidlig.

Men jeg tror dvs vet at småjentene starter tidlig og har nye kjærester stadig vekk. Kanskje det er en annen standard her enn i resten av landet? Døttrene til venninnene mine skifter kjærester så fort at man ikke klarer å følge med.

Dattera mi har hatt ca en kjæreste i året siden hun var 15 og sex minst tre ganger i uka. Hun er av de vellykkede, vakre som kan velge og vrake mellom guttene så jeg tror ikke teorien din holder.

Nå er det vel du som sier at hun er av de vakre og vellykkede, og som mor så teller vel ikke det stort...

Ikke stol på det tallet gutt. På samme måte som at du egentlig bare har hatt samleie med to, og klina med de tre andre, så har hun nok hatt heftig sex med ti gutter, og mindre bra sex med 5-6 andre. Slik er det bare. Vi jenter kan ikke "telle" med alle, men gutter gjerne tar med noen ekstra.

Jeg har hatt sex med tre personer. De andre tre telles ikke.

Leste en undersøkelse der det viste seg at menn oppga nesten det korrekte antall sex-partnere (det var kun snakk om et fåtall som la til noen få partnere), mens kvinner trakk fra mange sexpartnere.

Gjest tell meg her og tell meg der

Leste en undersøkelse der det viste seg at menn oppga nesten det korrekte antall sex-partnere (det var kun snakk om et fåtall som la til noen få partnere), mens kvinner trakk fra mange sexpartnere.

En gutt innrømmer vel neppe at han lyver på seg... Vet ikke hvilken undersøkelse du sikter til da.. Uansett så er det vel ganske vanlig at både jenter og gutter lyver på antall. Så slutt å spør om antall sexpartnere!!

Annonse

Gjest prippeguri

Stoler du ikke på henne når hun sier det er kun 10 stk?

10 stk er en del når en kun er 19 år (er hun også 19 år?). At de kom i fylla er ikke bra, det hadde vært bedre om hun kunne stå for det.

Men uansett er tallet lavt, og du har jo selv hatt 5 stk. Forskjellen er ikke stor.

Hun har jo tydeligvis ikke hatt noe særlig følelser for disse og sexen var neppe bra siden hun angrer på det. Men hun velger nå å være sammen med deg og ha sex med deg. Det burde si deg noe.

Er det prippent å si at jeg synes 5 også er mye i en alder av 19 år?

Gjest prippeguri

Det mest idiotiske er ikke å telle. Det mest idiotiske er tanker som fyren over presterer å ytre.

Men jeg må innrømme at jeg ikke akkurat har noen tall stående foran meg jeg heller.

Hvis man ikke har et tall foran seg så betyr vel det at man har hatt så mange at man har kommet ut av tellinga?

Har du hatt 3-4-5-6 partnere så trenger man ikke akkurat å ta frem kalkulatoren!

Er det prippent å si at jeg synes 5 også er mye i en alder av 19 år?

Personlig synes jeg det er litt mye, men godt innenfor det jeg vil kalle normalt.

Det som ville tellt mer for meg er i hvilken sammenheng dette foregikk. Fem ONS er verre enn 5 partnere i faste forhold.

En gutt innrømmer vel neppe at han lyver på seg... Vet ikke hvilken undersøkelse du sikter til da.. Uansett så er det vel ganske vanlig at både jenter og gutter lyver på antall. Så slutt å spør om antall sexpartnere!!

Det var selvfølgelig ikke snakk om at de innrømmet å lyve på seg. Husker ikke helt hvordan den ble utført, men de fant i alle fall at menn ikke la på i særlig grad, mens kvinner trakk fra i vesentlig grad.

Gjest tell meg her og tell meg der

Det var selvfølgelig ikke snakk om at de innrømmet å lyve på seg. Husker ikke helt hvordan den ble utført, men de fant i alle fall at menn ikke la på i særlig grad, mens kvinner trakk fra i vesentlig grad.

I en slik undersøkelse vil det jo selvfølgelig være avgjørende at de som deltar er ærlige.. Og om da guttene ikke innrømmer at de lyver, så vil undersøkelsen gi uriktig resultat

I en slik undersøkelse vil det jo selvfølgelig være avgjørende at de som deltar er ærlige.. Og om da guttene ikke innrømmer at de lyver, så vil undersøkelsen gi uriktig resultat

Det var ikke en vanlig spørreundersøkelse, slik at resultatet ikke var avhengig av om de løy eller ikke. Dette er selvfølgelig. De ble jo intervjuet og det tallet de oppga stemte rimelig godt med virkeligheten for menn og i midre grad for kvinner (som trakk fra).

Skal prøve å finne en link til denne, siden jeg tydeligvis ikke klarer å forklare hvordan undersøkelsen foregikk.

Annonse

Gjest noe feilmargin må man regne med..

Det var ikke en vanlig spørreundersøkelse, slik at resultatet ikke var avhengig av om de løy eller ikke. Dette er selvfølgelig. De ble jo intervjuet og det tallet de oppga stemte rimelig godt med virkeligheten for menn og i midre grad for kvinner (som trakk fra).

Skal prøve å finne en link til denne, siden jeg tydeligvis ikke klarer å forklare hvordan undersøkelsen foregikk.

Det ville vært meget interessant å sett undersøkelsen!

Hvis man ikke har et tall foran seg så betyr vel det at man har hatt så mange at man har kommet ut av tellinga?

Har du hatt 3-4-5-6 partnere så trenger man ikke akkurat å ta frem kalkulatoren!

Sannsynligvis har du rett, men jeg forstår ikke helt hva det sier om meg eller andre som ikke har tallene klart for seg - og dermed ikke hvorfor det har å si.

Gjest linken takk!

Har du link til denne undersøkelsen?

Neste gang du får deg kjæreste, ikke få greie på hvor mange hun har ligget med, og ikke opplys om det selv heller. Det er informasjon dere absolutt ikke behøver å vite om hverandre.

Så lenge dere begge tester dere for kjønnsykdommer før dere har sex uten kondom er det urelevant hva dere har gjort tidligere.

Gjest prippeguri

Sannsynligvis har du rett, men jeg forstår ikke helt hva det sier om meg eller andre som ikke har tallene klart for seg - og dermed ikke hvorfor det har å si.

I dette ligger det ingen bedømmelse _eller_ berømmelse over at man har hatt så mange at man kommer ut av tellinga. Det er kun en konstatering av at det i visse tilfeller forholder seg slik at man har full oversikt uten å bedrive avansert telling. M.a.o. et motinnlegg til påstandene om at det er dumt å ha oversikt.

I dette ligger det ingen bedømmelse _eller_ berømmelse over at man har hatt så mange at man kommer ut av tellinga. Det er kun en konstatering av at det i visse tilfeller forholder seg slik at man har full oversikt uten å bedrive avansert telling. M.a.o. et motinnlegg til påstandene om at det er dumt å ha oversikt.

Joda, men jeg trodde vi tok utgangspunkt i innlegget over, og der er åpenbart antallet et problem.

Gjest prippeguri

Joda, men jeg trodde vi tok utgangspunkt i innlegget over, og der er åpenbart antallet et problem.

Ja, problemet var ikke tellinga/oversikten i seg selv, men at den andre ikke taklet å få kunnskaper om dette.

Men jeg er sikker på at det finnes mange der ute som takler dette også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...