damedame Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Har dessverre fått sprittusj (sølv) på ei brun bukse. Er det mulig å fjerne det, bortsett fra å klippe det bort? 0 Siter
Lurveline Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Spesialrensemiddel for blekk, kulepenn og sprittusj kan kjøpes i fargehandel,men jeg vet ikke om det kan brukes på klær.Du får spørre dem:o) 0 Siter
Lucretia Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 www.omo.no gå på flekk-guide. Her står det tusj, kulepenn, blekk, men ikke sprittusj. men det kan kanskje funke likevel? Fyll inn tøytype og farge... 0 Siter
Gjest Berita! Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Jeg fikk fjerna svart sprittusj(veldig mye!) på en dongeribukse. Gni zalo på, la det være en stund, og vask så som vanlig! Funket for meg i allefall! 0 Siter
Gjest tips Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Du kan jo prøve å legge plagget i en bøtte vann tilsatte en skje sitronsyrepulver (slik som man bruker i mat). Virker godt. Ikke bruk plum, salpetersyre, svovelsyre eller nitroglyserin. 0 Siter
damedame Skrevet 2. september 2004 Forfatter Skrevet 2. september 2004 Du kan jo prøve å legge plagget i en bøtte vann tilsatte en skje sitronsyrepulver (slik som man bruker i mat). Virker godt. Ikke bruk plum, salpetersyre, svovelsyre eller nitroglyserin. Skal tenke gjennom og se hva jeg tør prøve. Er så glad i den buksa... Og til tips, jeg humret godt da jeg leste "frarådningene" dine 0 Siter
værdame71 Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Hei, bruk sprit til å fjerne sprittusj, det er det eneste som funker.. Spriten bør være sterkest mulig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.