Gå til innhold

Uinteressert samboer? (litt langt)

Anbefalte innlegg

Vet han at du savner kjærlighetserklæringer?

Gjør du deg attraktiv for ham (på flere plan, ikke bare det fysiske)?

Hvordan viser han kjærlighet? Hva er hans kjærlighets språk? Det må du finne ut av.

Lykke til.

Mvh

Vet han at du savner kjærlighetserklæringer? Ja!!

Gjør du deg attraktiv for ham (på flere plan, ikke bare det fysiske)? Ja, mener at jeg gjør det da.... hva tenker du på når det gjelder å gjøre seg attraktiv på andre plan enn fysiske??

Fortsetter under...

• Svar 80
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mil1365380270

6

• damedame

4

• morsan

3

• petter smart

3

Har fyren et bra liv ellers, da? Eller er han helt utslitt?

Så du har sagt hva du savner fra han? Hvordan reagerer han, da? Sier han at han ikke vil endre seg, klarer han det ikke, eller føyer han deg i samtaleøyeblikket, og gir blaffen etterpå?

Hvis det er sånn at han vil endre på det, må du gi han litt tid. Kanskje han synes det blir "feil" å komme med komplimenter på oppfordring?

Snakker dere med andre om sånne ting? Har han noen kamerater som kan fortelle han at han burde gi deg mer oppmerksomhet?

Synes du skal vise han dette brevet!

Reagerer han negativt, eller er uinteressert, må du gå kraftigere til verks.

Pynt deg, gå ut og treff venner. Inviter han med, hvis det passer. Meld deg på et kurs. La han se at du kan ha et spennende liv uten han. Vær kjempehyggelig mot han. Uten å være den trauste moren til barna hans.

Kanskje han må bli minnet på hva han likte med deg, og at du faktisk kan flakse videre om du ikke finner det du vil ha i forholdet deres?

Noen føler allerede når hun er gravid, at nå er hun bundet til han.

Han jobber døgnet rundt, så han er vel litt utslitt forresten....

Vet han at du savner kjærlighetserklæringer? Ja!!

Gjør du deg attraktiv for ham (på flere plan, ikke bare det fysiske)? Ja, mener at jeg gjør det da.... hva tenker du på når det gjelder å gjøre seg attraktiv på andre plan enn fysiske??

Vise ham at du er selvstendig og har et selvstendig liv. At du ikke bare lever for hans kjærlighet. At du er engasjert i noe. At du ikke alltid går og venter på kjærlighetstegn fra ham når du er hjemme, men at du viser at du klarer deg godt uten det også (selv om du selvfølgelig har fått det klart frem at du trenger det).

Håper det ble forståelig. Har det litt travelt her.

Annonse

Vise ham at du er selvstendig og har et selvstendig liv. At du ikke bare lever for hans kjærlighet. At du er engasjert i noe. At du ikke alltid går og venter på kjærlighetstegn fra ham når du er hjemme, men at du viser at du klarer deg godt uten det også (selv om du selvfølgelig har fått det klart frem at du trenger det).

Håper det ble forståelig. Har det litt travelt her.

Ja, takk! Er for tiden hjemme med barn så jeg må si at jeg blir litt overfokusert på dette...har ikke så mye liv utenom akkurat nå. Men jeg har det til vanlig...

Men kanskje det er der problemet ligger rett og slett.

Se i trådoversikten, du tar feil med hensyn til første svar.

Nei jeg tar ikke feil. Ser du ikke at det første innlegget til Elextra står rett under mitt? Hjelper ikke da at Heidi har innlegget over der igjen...jeg fikk den til meg ("Svar til meg") og den har ikke havnet der uten grunn..

En som korrigerer må være nøyaktig :)

Ja, takk! Er for tiden hjemme med barn så jeg må si at jeg blir litt overfokusert på dette...har ikke så mye liv utenom akkurat nå. Men jeg har det til vanlig...

Men kanskje det er der problemet ligger rett og slett.

Og du er kanskje sliten av samværet med de små, og derfor trenger ekstra kos og kjærtegn fra din mann?

Gjest korrekturtusjen

Nei jeg tar ikke feil. Ser du ikke at det første innlegget til Elextra står rett under mitt? Hjelper ikke da at Heidi har innlegget over der igjen...jeg fikk den til meg ("Svar til meg") og den har ikke havnet der uten grunn..

En som korrigerer må være nøyaktig :)

Nettopp, rett under ditt. Da er det ikke svar til deg, men innlegget ovenfor.

Annonse

Han jobber døgnet rundt, så han er vel litt utslitt forresten....

Tror dere burde dra et sted sammen, jeg. Har dere råd, kan dere dra på spa-weekend. Massasje for å vekke sansene og få en god, avslappet følelse i kroppen. Kanskje en liten spasertur og deilig middag på kvelden. Klinedans etter maten. Deretter kan dere avgjøre om dere er interessante for hverandre ;-)

en ide å se litt på seg selv istenden for å legge skylda på han hele tiden? Hvis du dasser rundt i grilldress g uvaska hår til stadighet er det kanskje ikke så rart han ikke finner deg attraktiv lenger. Noen tror de bare kan la seg forfalle så fort de kommer i et forhold, men krever like mye oppmerksomhet fra partneren for det...

Og grunnen til at jeg setter deg i den båsen er selvsagt nicket ditt :)

en ide å se litt på seg selv istenden for å legge skylda på han hele tiden? Hvis du dasser rundt i grilldress g uvaska hår til stadighet er det kanskje ikke så rart han ikke finner deg attraktiv lenger. Noen tror de bare kan la seg forfalle så fort de kommer i et forhold, men krever like mye oppmerksomhet fra partneren for det...

Og grunnen til at jeg setter deg i den båsen er selvsagt nicket ditt :)

Hmmm...

"en ide å se litt på seg selv istenden for å legge skylda på han hele tiden? Hvis du dasser rundt i grilldress g uvaska hår til stadighet er det kanskje ikke så rart han ikke finner deg attraktiv lenger. Noen tror de bare kan la seg forfalle så fort de kommer i et forhold, men krever like mye oppmerksomhet fra partneren for det..."

Det var litt av en kommentar! Jeg er helt enig i det du skriver. Det er bare en liten detalj....jeg er på ingen måte den typen! Jeg er tvert imot veldig opptatt av hvordan jeg ser ut -selv når jeg går hjemme med små barn! Jeg trener forholdsvis mye, er opptatt av klær og vet at jeg ser ganske bra ut. Så påstanden din holder nok ikke særlig mål....

Tror dere burde dra et sted sammen, jeg. Har dere råd, kan dere dra på spa-weekend. Massasje for å vekke sansene og få en god, avslappet følelse i kroppen. Kanskje en liten spasertur og deilig middag på kvelden. Klinedans etter maten. Deretter kan dere avgjøre om dere er interessante for hverandre ;-)

Det hadde vært et godt forslag (jeg kunne veldig gjerne tenkt meg det!), det er bare at han er litt umulig å dra på den slags ferie med. Han klarer ikke helt å slappe av, er alltid stressa og blir bare enda mer stressa av å slappe av -han kunne f.eks aldri dratt på Syden-ferie e.l. Må ha noe aktivt å gjøre hele tiden. Og som jeg sa -han er ikke videre fysisk av seg -klinedans for han er totalt uaktuelt! (ihvertfall så lenge noen kan se det...)

Nettopp, rett under ditt. Da er det ikke svar til deg, men innlegget ovenfor.

Nei, beklager men du tar feil. Den er skrevet rett under meg, den går ikke under Heidi -da måtte hun ha lagt innlegget rett under Heidi! Det er jo bare til å se på alle andre linker...så lenge det er "avvik" i linjene er det ikke svar til den første på linja! Sorry, men svaret kom til meg (det er ikke jeg som har bestemt det, det er prosedyren på doktoronline!)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...