Gå til innhold

Nordmenn med stemmerett i USA

Anbefalte innlegg

Gjest en demokrat-venn
Skrevet

Fikk høre at det forleden var en innslag på nyhetene om at de prøver å mobilisere amerikanske statsborgere som bor i Norge, for å få stemt vekk Bush.

Dette er aktuelt for en jeg kjenner. Noen som vet mer om det innslaget, og/eller som vet hvem som kan kontaktes i den mobililseringen?

Skrevet

Ambassaden, køddar du ?

En ambassade er da greit å kontakte. De skal være nøytrale.

Skrevet

Ambassaden, køddar du ?

USA-statsborgere som bor utenlands må registrere seg ved ambassadene for å få stemt ved valget. Tror det er du som kødder, gitt.

Skrevet

Ambassaden, køddar du ?

Man pleier å stemme på ambassaden hvis man er utenlands.

Og jeg håper riktig mange av de 25 000 drar og stemmer på Kerry.

Skrevet

En ambassade er da greit å kontakte. De skal være nøytrale.

Det er faen hente meg noko av det dummaste eg har høyrt.

Trur du dett er tilfeldig at det er utskifting av ambassadepersonell ved presidentskifte?

Skrevet

Det er faen hente meg noko av det dummaste eg har høyrt.

Trur du dett er tilfeldig at det er utskifting av ambassadepersonell ved presidentskifte?

Det var da svært som du hisser deg opp ;-)

Mener du at stemmene på en eller annen måte "forsvinner"?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...