Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det vi har funnet ut er deilig når hun skal ri meg, er at jeg setter meg godt ut på sengekanten med beina i gulvet. Hun setter seg på meg og rir. Samtidig beveger jeg meg også opp og ned. På denne måten trenger jeg dypt inn i henne og jeg holder også ut lenger. Kos dere!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/15707-hvordan-ri/#findComment-73818
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Det vi har funnet ut er deilig når hun skal ri meg, er at jeg setter meg godt ut på sengekanten med beina i gulvet. Hun setter seg på meg og rir. Samtidig beveger jeg meg også opp og ned. På denne måten trenger jeg dypt inn i henne og jeg holder også ut lenger. Kos dere!

Dette er en stilling som ofte anbefales fordi den er gunstig for mannen, bl.a. når han har problemer med for tidlig sædavgang eller vansker med å holde på ereksjonen mens han er inne i skjeden.

Det er deilig for han å kunne være passiv, la seg bli beelsket, nyte scenen, se at hun jobber, kjenne den dype inntrengningen ovs.

Noen liker også at hun sitter over ham med ryggen til han. Da kan han kose seg med hennes hofter og rompe, se at penis forsvinner et sted i hennes sprekk.

Da er det greit at han holder i hennes bryster for at han ikke skal glemme henne, og hun skal huske at han er til stede.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/15707-hvordan-ri/#findComment-74169
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...