Gjest dumthormonspørsmål Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Hei, Jeg har fått satt inn hormonspiral etter fødsel. Hadde 3 uker med blødninger som nå ser ut til å ha gitt seg. Håper det varer! Har et noe dumt spørsmål som jeg håper noen kan svare meg på...... Når man tar p-piller er ikke disse pålitelige når man har diare. Hva med hormonspiral... denne er vel likepålitelig uansett????? 0 Siter
Gjest tips Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Ja, hormonene i spiralen skilles ut lokalt, og virker like godt selv om du kaster opp eller har diare. Dessuten er jo spiralen i seg selv en veldig sikker prevensjon (også uten hormonene). 0 Siter
Gjest hormonspiralbruker Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Du håper på at blødnigene har gitt seg for "alltid". Da blir du garantert skuffet. Jeg hadde uregelmessige blødninger i nesten ett år før blødningene ble helt borte. 0 Siter
Gjest dumthormonspørsmål Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Du håper på at blødnigene har gitt seg for "alltid". Da blir du garantert skuffet. Jeg hadde uregelmessige blødninger i nesten ett år før blødningene ble helt borte. Til hormonspiralbruker: Har ikke så høye forhåpninger nei, du.... Håper abre det har gitt seg for en liten periode! VET at det kan være uregelmessig i mange måneder... 0 Siter
Korse1365380740 Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 inen prevansjon er 100 prosent. men om du fe magesyke,so virker det ikkje inn på virkninga av ormonspiralen. eg bløde i 6mnd etter eg satt inn min,men møtte berre flytte på en tråd som irriterte. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.