Gjest Nutbusted Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Har litt problemer i samlivet.. Vi har ett barn på 1,5 år, og har totalt sovnet inn i vår forhold. Samlivet dreier seg nå bare om dag til dag sysler, barn, middag og soving. Har lest flere innlegg her vedr manglende lyst etter svangerskap osv og har forsøkt å ikke legge noe press på dette med sex. Har hele tiden vært litt kjæreste og gitt komplimenter mm. For en stund tilbake synes jeg forholdet vårt ble mer ett vennskap og tok opp problematikken. Fikk da "standardsvaret" om manglende lyst osv, mye å tenke på. Jeg la frem mine synspukter, jeg ba om litt interesse, intimitet og bekreftelse på min eksistens, gjerne uten et seksuelt aspekt. Har siden lagt meg litt mer i selen, skaffet barnevakt, laget litt kosekvelder med middag, fikset kino og vi har rett og slett datet litt. Dette har gitt små resultater, og jeg tok da opp problemstillingen på nytt. Fikk da til svar at hun ikke hadde lyst på sex, bare kos. Det som da skjedde var at jeg kilte og koste med rygg og nakke, hodebunn, masserte skuldre osv. MEN: Samboeren min er for meg meget attraktiv og jeg tenner selvfølgelig under denne kosen, jeg har til nå klart å holde dette for meg selv, men det begynner rett å slett å bli slitsomt! Ligge der med bankende hjerte og andre steder... og så ber hun meg attpåtil kile henne på rompa, drar ned bukse og alt og legger seg på sofaen klar!! Har seriøse problemer. Har nå derfor gått i kosestreik! Sagt ifra at jeg rett og slett ikke klarer og "bare" kose lenger, at det skaper problemer for meg, får ikke sove etterpå, konstant frustrasjon, konsentrasjonsvansker osv. Er dette dårlig gjort av meg? Eller skal jeg bite meg i leppa og fortsette? Er ikke dette å utnytte situasjonen litt fra hennes side? Kommer uanset aldri til å godta "blåkors" samleie, bare for min skyld... Kommentarer? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/157077-min-lyst-og-din-lyst-langt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest doll Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Jeg må si jeg føler med deg. Selv om jeg er jente hadde jeg det slik i 10 år med eksen min. Jeg var så kåt at jeg holdt på eksplodere noen ganger. Hvis jeg prøvde å ikke mase om sex for å se hvor lang tid det tok før han hadde lyst, kunne det gå uker. Jeg måtte spøre pent om ikke å få "litt" snart. Til slutt orket jeg ikke mer. Fant meg en gutt med "normal" sexdrift. Nå gjør vi alt jeg har hatt lyst til i årevis. Han er glad for å oppfylle alle mine fantasier... Nå har jeg et annet liv.Selv om sex ikke er alt, er det trist å legge seg gråtende for man føler at den andre parten ikke har lyst på en.Jeg sier ikke du skal gå fra henne, men synes det virker som du har gjort så godt du kan. Si til henne at hun må snakke med lege, sexolog e.l, ellers så orker du ikke mer. Det er sant det man sier at når sexlivet er bra i et forhold teller det 50%, er det dårlig teller det 90%. Håper det ordner seg. Vis henne innlegget ditt, så kanskje hun forstår mer hvordan du har det. Lykke til:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/157077-min-lyst-og-din-lyst-langt/#findComment-1011575 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pål-sine-høner Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Det er bare å si velkommen etter. Det er veldig mange sånne døde forhold rundt omkring. De mest oppegående, aksepterer det ikke, og sørger for å avslutte. Men du aner ikke hvor mange som bare suser videre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/157077-min-lyst-og-din-lyst-langt/#findComment-1011581 Del på andre sider Flere delingsvalg…
petter smart Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Du kommer sikkert til å få mange dumme svar fra kvinnejuntaen her inne, om at du vasker for lite osv. Her er nok problemet et annet. Hva det skyldes er vanskelig å si, kanskje er det hormoner, barnet, problemer etter fødselen eller noe annet. Men det største problemet er at hun ikke innser at det er et problem, hun viser ingen vilje til å gjøre noe med det. Hun burde innse at sex er normalt i et forhold, at du ønsker sex. Hun burde jobbet mer for å få tilbake lysten. Så kunne du i det minste satt pris på innsatsen. Så lenge hun kun tenker på seg selv og krever sine behov tilfredsstillt, dvs at du koser med henne, uten å ta hensyn til dine behov (som også burde vært hennes behov) for sex, er nok dette forholdet dødsdømt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/157077-min-lyst-og-din-lyst-langt/#findComment-1011613 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nutbusted Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Jeg må si jeg føler med deg. Selv om jeg er jente hadde jeg det slik i 10 år med eksen min. Jeg var så kåt at jeg holdt på eksplodere noen ganger. Hvis jeg prøvde å ikke mase om sex for å se hvor lang tid det tok før han hadde lyst, kunne det gå uker. Jeg måtte spøre pent om ikke å få "litt" snart. Til slutt orket jeg ikke mer. Fant meg en gutt med "normal" sexdrift. Nå gjør vi alt jeg har hatt lyst til i årevis. Han er glad for å oppfylle alle mine fantasier... Nå har jeg et annet liv.Selv om sex ikke er alt, er det trist å legge seg gråtende for man føler at den andre parten ikke har lyst på en.Jeg sier ikke du skal gå fra henne, men synes det virker som du har gjort så godt du kan. Si til henne at hun må snakke med lege, sexolog e.l, ellers så orker du ikke mer. Det er sant det man sier at når sexlivet er bra i et forhold teller det 50%, er det dårlig teller det 90%. Håper det ordner seg. Vis henne innlegget ditt, så kanskje hun forstår mer hvordan du har det. Lykke til:) Takker for oppriktige og gode svar.. Den største frustrasjonen for meg er å tenke på at hun ikke har lyst på meg.. Det legger en demper på humøret mitt og til og med følelsene overfor henne.. Alt annet er jo topp, vi lever et toppen liv elers og har verdens skjønneste lille gutt, hva skal man da gjøre? Jeg har sagt fra den dagen hun møtte meg at vi lever bare en gang, og jeg har ikke tenkt å la livet gå fra meg i en kjedelig og grå hverdag uten litt gnist og spenning.. Jeg snakker her om det gale lille sexdyret mitt som var helt vill etter meg i 4 år... Hvem slo av bryteren? Som du sa det så fint: funker det er sexlivet 50% av et forhold, funker det ikke er det 98% (for meg). 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/157077-min-lyst-og-din-lyst-langt/#findComment-1011614 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nutbusted Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Du kommer sikkert til å få mange dumme svar fra kvinnejuntaen her inne, om at du vasker for lite osv. Her er nok problemet et annet. Hva det skyldes er vanskelig å si, kanskje er det hormoner, barnet, problemer etter fødselen eller noe annet. Men det største problemet er at hun ikke innser at det er et problem, hun viser ingen vilje til å gjøre noe med det. Hun burde innse at sex er normalt i et forhold, at du ønsker sex. Hun burde jobbet mer for å få tilbake lysten. Så kunne du i det minste satt pris på innsatsen. Så lenge hun kun tenker på seg selv og krever sine behov tilfredsstillt, dvs at du koser med henne, uten å ta hensyn til dine behov (som også burde vært hennes behov) for sex, er nok dette forholdet dødsdømt. Uff... Du treffer spikeren med det du sier. Det virker som det er helt totalt likegyldig! På priolista så kommer det sikkert på 58. plass... mellom fuglenek til jul og lading av bordstøvsugeren.. Vet liksom ikke, platoniske forhold der man bare eksisterer er ikke meg! Har så vanvittig mye inni meg som jeg kan "øse" av, på alle områder liksom! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/157077-min-lyst-og-din-lyst-langt/#findComment-1011624 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mil1365380270 Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Siden hun lar deg kile og massere henne på rompa, tror jeg hun er i ferd med å finne tilbake til seksualiteten sin. Hun liker at du tar på henne, men venter til hun klarer å bli skikkelig kåt, før hun vil gå lenger. Kanskje fordi hun er redd det skal bli en negativ opplevelse for henne, som kan sette henne enda lenger tilbake. Sikkert frustrerende for deg, men holder du ut, er det kanskje en god investering for forholdet deres. Det var bare noen tanker. Synes i alle fall ikke du skal gi opp jenta og sexlivet deres, når hun faktisk vil kose med deg. Noen her inne har skrevet de "kom igang" med sex etter fødsel, ved å bare hoppe i det. Men det kan jo være helt feil for henne. Siden dette er så viktig, synes jeg du skal bruke 100 kroner på et svar fra sexologen, det hadde jeg gjort :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/157077-min-lyst-og-din-lyst-langt/#findComment-1011628 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dolly dimpel Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 For en kjæreste du har! Hadde jeg fått en sånn oppvartning så hadde du garantert vært nede i buksa på meg :-). Det hender jo at man ikke har lyst, men lysten kommer jo etterhvert når man bare hopper i det. Jeg syns litt synd på deg. Hva mer kan du gjøre liksom. Jeg tror dama de må søke hjelp jeg, det må jo være noe hun mangler når hun overhodet ikke tenner av den oppvartningen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/157077-min-lyst-og-din-lyst-langt/#findComment-1011632 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nutbusted Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Siden hun lar deg kile og massere henne på rompa, tror jeg hun er i ferd med å finne tilbake til seksualiteten sin. Hun liker at du tar på henne, men venter til hun klarer å bli skikkelig kåt, før hun vil gå lenger. Kanskje fordi hun er redd det skal bli en negativ opplevelse for henne, som kan sette henne enda lenger tilbake. Sikkert frustrerende for deg, men holder du ut, er det kanskje en god investering for forholdet deres. Det var bare noen tanker. Synes i alle fall ikke du skal gi opp jenta og sexlivet deres, når hun faktisk vil kose med deg. Noen her inne har skrevet de "kom igang" med sex etter fødsel, ved å bare hoppe i det. Men det kan jo være helt feil for henne. Siden dette er så viktig, synes jeg du skal bruke 100 kroner på et svar fra sexologen, det hadde jeg gjort :-) Takk for positivt innlegg! I utgangspunktet er jeg en meget tålmodig perosn, født sånn tror jeg. Det jeg beskriver staret så mye som 6 måneder tilbake i tid.. OG: Hun er villig til å kose? Javiist ja, og det er så enveis som det får blitt desverre. Hun tør ikke røre meg av frykt/for å være snill - så hun ikke skal "erte" meg opp. Når det gjelder kilekos, så er det absolutt ikke noe seksuelt for henne, det har hun sagt menge ganger. Har til og med kilt rundt kjønnet henes, 3 mm unna i 45 minutter, det gjør ingenting for henne hvis hun ikke er i "humør", bare godt som hun sier.. Men jeg skal ikke flytte ut imorgen, men det er godt å lufte seg litt her inne... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/157077-min-lyst-og-din-lyst-langt/#findComment-1011634 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nutbusted Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 For en kjæreste du har! Hadde jeg fått en sånn oppvartning så hadde du garantert vært nede i buksa på meg :-). Det hender jo at man ikke har lyst, men lysten kommer jo etterhvert når man bare hopper i det. Jeg syns litt synd på deg. Hva mer kan du gjøre liksom. Jeg tror dama de må søke hjelp jeg, det må jo være noe hun mangler når hun overhodet ikke tenner av den oppvartningen. Helt enig med deg! OG: Jeg har tilgang til buskene og godsakene, men bare for å kile.. Problemet er at det er ikke noe problem for henne overhodet!? Hun skjønner ikke hva jeg mener helt, blir liksom stemplet som "sexgal" noen ganger, og møter forståelse (skjønner deg jeg, men hva skal jeg gjøre da?) andre ganger.. Eksplo-faen-meg-derer snart! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/157077-min-lyst-og-din-lyst-langt/#findComment-1011636 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mil1365380270 Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Takk for positivt innlegg! I utgangspunktet er jeg en meget tålmodig perosn, født sånn tror jeg. Det jeg beskriver staret så mye som 6 måneder tilbake i tid.. OG: Hun er villig til å kose? Javiist ja, og det er så enveis som det får blitt desverre. Hun tør ikke røre meg av frykt/for å være snill - så hun ikke skal "erte" meg opp. Når det gjelder kilekos, så er det absolutt ikke noe seksuelt for henne, det har hun sagt menge ganger. Har til og med kilt rundt kjønnet henes, 3 mm unna i 45 minutter, det gjør ingenting for henne hvis hun ikke er i "humør", bare godt som hun sier.. Men jeg skal ikke flytte ut imorgen, men det er godt å lufte seg litt her inne... Men er det sant at hun ikke kjenner noe, eller sier hun det fordi hun trenger å bli kost, uten press fra deg? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/157077-min-lyst-og-din-lyst-langt/#findComment-1011642 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nutbusted Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Men er det sant at hun ikke kjenner noe, eller sier hun det fordi hun trenger å bli kost, uten press fra deg? Det vet man vel aldri.. Men det var sånn når vi var seksuelt (hyper) aktive også.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/157077-min-lyst-og-din-lyst-langt/#findComment-1011659 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dolly dimpel Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Takk for positivt innlegg! I utgangspunktet er jeg en meget tålmodig perosn, født sånn tror jeg. Det jeg beskriver staret så mye som 6 måneder tilbake i tid.. OG: Hun er villig til å kose? Javiist ja, og det er så enveis som det får blitt desverre. Hun tør ikke røre meg av frykt/for å være snill - så hun ikke skal "erte" meg opp. Når det gjelder kilekos, så er det absolutt ikke noe seksuelt for henne, det har hun sagt menge ganger. Har til og med kilt rundt kjønnet henes, 3 mm unna i 45 minutter, det gjør ingenting for henne hvis hun ikke er i "humør", bare godt som hun sier.. Men jeg skal ikke flytte ut imorgen, men det er godt å lufte seg litt her inne... Syns hun er egoistisk jeg! Hadde min kjæreste kilt meg i 45 min. og kost sånn med meg stadig vekk hadde jeg virkelig følt og ønsket å gi litt igjen. Enkelte damer tror vel kanskje ikke at gutter har noen følelser. De liker vel også å føle seg attråverdige. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/157077-min-lyst-og-din-lyst-langt/#findComment-1011677 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mil1365380270 Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Det vet man vel aldri.. Men det var sånn når vi var seksuelt (hyper) aktive også.. Jeg hadde ikke trodd på det. Bare en måte å leke med lystene sine. Og 6 måneder etter å ha fått barn er ikke uvanlig lenge å vente, bare søk her inne. Sexolog - sexolog - sexolog ;-) Kan du ikke spørre henne om dere kan skrive innlegget sammen? Da kan hun ikke skylde på at hun ikke kjenner seg igjen i det du har skrevet, og hun forstår hvor høyt du prioriterer sexlivet deres. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/157077-min-lyst-og-din-lyst-langt/#findComment-1011685 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mil1365380270 Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Syns hun er egoistisk jeg! Hadde min kjæreste kilt meg i 45 min. og kost sånn med meg stadig vekk hadde jeg virkelig følt og ønsket å gi litt igjen. Enkelte damer tror vel kanskje ikke at gutter har noen følelser. De liker vel også å føle seg attråverdige. Tror ikke man skal ta det for gitt at det mest handler om egoisme fra hennes side. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/157077-min-lyst-og-din-lyst-langt/#findComment-1011687 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nutbusted Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Tror ikke man skal ta det for gitt at det mest handler om egoisme fra hennes side. Tror absolutt ikke det handler om egoisme! Hun har ikke forlangt å bli kost med, bare sagt at hun vil heller kost med enn å ha sex, fordi det opptar henne ikke i det hele tatt lenger. Hun sier sågar at hun er lei for at hun har det sånn, men frustrasjonen min går på at hun virker å være tilfreds med tingenes tilstand, og vi kommuniserer OK på alle plan ellers og derfor er det så vanskelig å sitte å se på at alt bare liksom sklir avgårde i sin vante tralt... Jeg har spurt om hun ikke er glad i meg og ikke finner meg attraktiv, men da svarer hun alltid at det er hun! Til de som hevder at sånn er det etter å ha fått barn, så er jeg inneforstått med det, men innlegget mitt hadde et spørsmål også, jeg finner det umulig å kose med henne i tide og utide når jeg har det sånn som jeg har det.. (frustrert). Har derfor gått til kosestreik, for å se om det går an å "provosere" frem en reaksjon, eller se om likegyldigheten fortsetter. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/157077-min-lyst-og-din-lyst-langt/#findComment-1011692 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Ammer hun fremdeles? Amming utløser et hormon som demper sexlysten, antagelig slik at barnet skal få ha morsmelken for seg selv så lenge som mulig og ikke bli utkonkurrert av yngre søsken. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/157077-min-lyst-og-din-lyst-langt/#findComment-1011905 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hushora Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Hmm....høres ut som om hun har det ganske fett Jeg har og hadde det motsatt; samboeren min ville ikke ha sex med meg lang tid etter fødsel, jeg derimot var klar som et egg etter 2 uker! Føler ikke at han synes jeg er attraktiv/fin lenger (han sier det motsatte, men han viser det alikevel ikke) og nå blir jeg veldig sjelden kåt.. Han har sex mest for at det skal gå for han fortest mulig. Vet ikke om du ble noe klokere, men kanskje du må øse på med nærhet/komplimenter/ kjæretegn osv slik at hun føler seg sinnsykt bra rett og slett. Det å gå gravid og føde gjør noe med hele selvbildet og synet på sin egen kropp. Vikig å få det positive bildet tilbake igjen. Men må jo si det høres ut som om du gjør ganske mye da... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/157077-min-lyst-og-din-lyst-langt/#findComment-1012039 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bipbipbip Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Takker for oppriktige og gode svar.. Den største frustrasjonen for meg er å tenke på at hun ikke har lyst på meg.. Det legger en demper på humøret mitt og til og med følelsene overfor henne.. Alt annet er jo topp, vi lever et toppen liv elers og har verdens skjønneste lille gutt, hva skal man da gjøre? Jeg har sagt fra den dagen hun møtte meg at vi lever bare en gang, og jeg har ikke tenkt å la livet gå fra meg i en kjedelig og grå hverdag uten litt gnist og spenning.. Jeg snakker her om det gale lille sexdyret mitt som var helt vill etter meg i 4 år... Hvem slo av bryteren? Som du sa det så fint: funker det er sexlivet 50% av et forhold, funker det ikke er det 98% (for meg). Hvem som slo av bryteren....? Fødselen! Men den kan slås på igjen!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/157077-min-lyst-og-din-lyst-langt/#findComment-1012044 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest aldri tid.... Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Har det faktisk som deg, men litt mindre kos enn det dere har.. (Og det er mannen min som ikke gidder....) Frustrerende. (Jeg prøver faktisk også å holde hendene hans litt unna, for det blir jo aldri noe.) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/157077-min-lyst-og-din-lyst-langt/#findComment-1012049 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.