Gå til innhold

Min lyst og din lyst... (langt)

Anbefalte innlegg

Gjest Nutbusted

Hvem som slo av bryteren....? Fødselen! Men den kan slås på igjen!!

He he..

Fødselen ja.. Det er nå 19 måneder siden...

Hvor lang tid pleier det å ta før man er over den da?

Skulle tro at hvis man har et friskt og sunt barn, har sluttet å amme for 9 måneder siden, så nærmer man seg normalen?

SKjønner at slitsomme barn kan være en killer, men fødselen? Enda?

Fortsetter under...

Gjest Nutbusted

Hmm....høres ut som om hun har det ganske fett :) Jeg har og hadde det motsatt; samboeren min ville ikke ha sex med meg lang tid etter fødsel, jeg derimot var klar som et egg etter 2 uker! Føler ikke at han synes jeg er attraktiv/fin lenger (han sier det motsatte, men han viser det alikevel ikke) og nå blir jeg veldig sjelden kåt.. Han har sex mest for at det skal gå for han fortest mulig.

Vet ikke om du ble noe klokere, men kanskje du må øse på med nærhet/komplimenter/ kjæretegn osv slik at hun føler seg sinnsykt bra rett og slett. Det å gå gravid og føde gjør noe med hele selvbildet og synet på sin egen kropp. Vikig å få det positive bildet tilbake igjen.

Men må jo si det høres ut som om du gjør ganske mye da...:)

Takker for svar..

Jeg har øst..

.

.

.

og øst

Men det er som å spa vann i en haug, eler sykle i oppoverbakke uten kjede..

Mister liksom motet etter en stund..

Dette har jo åpenbart med barnet å gjøre, altså ikke barnet i seg selv, men det at hennes kropp og sinn har gått gjennom svært mye i løpet av vel to år.

Jeg tror ikke det du beskriver er så uvanlig. I ekstreme tilfeller handler det om svært alvorlige fødselspsykoser. Hos et par jeg kjenner, gikk det to-tre år før hun greide å ha sex med mannen sin igjen. Kjærligheten var der, kanskje endog enda mer enn før, men rundt det kroppslige var det et stengsel.

Selv har jeg ikke opplevd dette i forhold til sex, men, nå etter flere år, har jeg fortsatt en avventende holdning til å gå til legen. Under svangerskap og fødsel er det _mange_ som holder på og holder på med underlivet ditt og kroppen din. En kvinnes mest private er over tid objekt for mange øyne, hender, skarpt lys, instrumenter og medisinske ord og uttrykk.

Etter fødselen forflyttes kroppsobjektiveringen opp til matstasjonene.

Ut fra det du leser, tolker jeg det slik at hun vil ha alt bortsett fra selve den kjønnslige omgangen. Hun vil ha kjønnet sitt i fred.

Om en lege kan gjøre noe, vet jeg ikke, men det skader kanskje ikke å prøve.

Vet ikke om du fikk noe vettugt ut av dette..., men lykke til. Det ordner seg på litt sikt.

Du er flink! Så snill og forståelsesfull ovenfor henne. Med at du koser. Uten å kreve. Seksuelt utbytte har ikke hun heller. Etter som tiden går så "vekker" du henne.

Vi har selv hatt et år hvor jeg ikke ville. Plutselig løste det seg av seg selv. Og da var alt spennende igjen...

Fortsett du, du er i riktig spor.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...