Gå til innhold

Ereksjon i tide og utide

Anbefalte innlegg

Gjest sørlandsgutt24

Hei!

Jeg har et problem, og det er at jeg får ereksjon i tide og utide. Jeg får det helst når jeg er naken, og da også når jeg dusjer sammen med andre. Det har ikke noe å si om jeg dusjer med jenter eller gutter, jeg får ereksjon uansett. Nå er det sikkert noen som tenker at jeg er homofil eller bifil, men det er jeg ikke.

Er det noen som har noen forslag til hvordan jeg kan unngå dette?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/15709-ereksjon-i-tide-og-utide/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Jeg vil anta at du ikke får ereksjon uten at du har seksuelle fantasier som vekker dine lyster på en eller annen måte.

Spørsmålet blir da om du kan gjøre noe med dine fantasier, blokkere dem på en eller annen måte, for på det viset å hindre ereksjonen å komme i stand.

Har du prøvd å avlede dine fantasier ved å tenke på andre ting enn seksuelle scenarier allerede i utgangspunktet, idet du er i ferd med å komme opp i situasjonen, for eks. når du kler av deg eller dusjer sammen med andre ?

Ellers er noen ute med råd, knipsing på penis o.l. jeg vet ikke hvor godt det rådet er, men du kunne prpve noen ganger for å se om det hjelper.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...