AngelRose Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Jeg har nå vært svært plaget av utflod i ca. 5 år. Dette er svært plagsomt og like fælt å forholde seg til om man f.eks bytter partner og slikt. Uansett.. For 5 år siden hadde jeg en Clamydia infeksjon.. før dette hadde jeg aldri farget utflod, men etter dette har det aldri forsvunnet. Jeg har tatt 4-5 clamydia tester i etterkant og er 100% frisk. Jeg har vært hos 2 forskjellige gynekologer 3 ganger og ingen har funnet noe annet enn soppinfeksjon. Men den forsvinner selvfølgelig aldri.. da den alltid blir oppdaget og jeg blir feid bort med en resept på endoses-piller og lapp med canesten og div på. Har tatt 14dagers kur med tablett først og sist med melkesyre-innførings-tabletter i mellom hver natt. Det blir bare ikke bedre. Utfloden er ikke klumpete,, men ganske tykk hvit. Ved sex blir det fanget opp og dratt ut.. og oralsex på mannen etterpå er utelukket da det smaker beskt og er skikkelig ekkelt. Så for å i det hele tatt å klare å oppføre meg normalt under sex dusjer jeg gjerne hver dag evt 2 ganger om dagen og renser godt oppi vagina med hendene for å få alt vekk og ut. Det tar da ca. 4-5 timer før det er fullt igjen. Jeg orker helt klart ikke å leve slik noe mer. Ingen har noe svar og klapper meg bare på hodet og sier at jeg er normal. Men dette er ikke normalt. Jeg har prøvd hoemopat-midler og naturmedisin og jeg blir ikke bra. Jeg går nå på anibiotika kur "Selexid" mot urinveisinfeksjon. 2 dager før infeksjonen ga merke til seg fikk jeg også dårlig lukt av utfloden.. som om den i seg selv ikke var ille nok. Jeg trenger virkelig gode råd og tips. Tips om gode spesialister jeg kan oppsøke. Jeg er så desperat om et normalt liv at jeg vil prøve hva som helst. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/157102-masse-masse-utflod/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Jeg forstår at du er plaget og etterhvert desperat. La det være sagt med det samme, at det ikke har sammenhang med at du har hatt chlamydia. Jeg synes du skal søke til Olafiaklinikken i Oslo, ev. få din lege til å sende henvisning til ’vulva-klinikken’ på Rikshospitalet, men jeg vet ikke sikkert om de kan ta imot deg. Som du skjønner kan jeg ikke stille diagnose uten å undersøke deg, men nevnte steder har de spesialister på slike kroniske problemer. Jeg håper du kan få hjelp, vennlig hilsen Mette H Moen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/157102-masse-masse-utflod/#findComment-1012170 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.