Gå til innhold

Sexleketøy når man har barn i huset

Anbefalte innlegg

Hvor i alle dager gjemmer man sexleketøyet sitt når man har unger i huset?

Har hørt de skrekkeligste historier om unger som kommer trampende ut i gata med en dildo i hånda og brøler "mamma, se hva jeg fant i skapet" - og vil gjerne være føre var på den problemstillingen..

Låsbart skap innerst i garderoben, eller er det litt i overkant?

Fortsetter under...

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

4

• morsan

4

• amber sun

3

• Babette

3

Mest aktive i denne tråden

He he! Knalltøff problemstilling!

Sto selv i kø på supern når en ca 4 åring spurte sin mor:

"Mamma, hvorfor har du tissen til pappa i munnen"

Dama løp fortere enn en gjennomsnitts ferdig bolet 100m deltager!

Sjekk her: http://www.bjorkesafe.no

Bare pass deg for å medbringe "leketøyet" på tur:

http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/08/31/407091.html

;-)

He he! Knalltøff problemstilling!

Sto selv i kø på supern når en ca 4 åring spurte sin mor:

"Mamma, hvorfor har du tissen til pappa i munnen"

Dama løp fortere enn en gjennomsnitts ferdig bolet 100m deltager!

Sjekk her: http://www.bjorkesafe.no

Bare pass deg for å medbringe "leketøyet" på tur:

http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/08/31/407091.html

;-)

Hehe, brannsikkert skap - sånn at ved en totalbrann, vil bare skapet med sexleketøyet og pipa stå igjen av huset. Synes jeg ser den nyhetsartikkelen: "Huset ble totalskadd - alt familien har igjen er to dildoer og en butterfly"

*rødme*

Hehe, brannsikkert skap - sånn at ved en totalbrann, vil bare skapet med sexleketøyet og pipa stå igjen av huset. Synes jeg ser den nyhetsartikkelen: "Huset ble totalskadd - alt familien har igjen er to dildoer og en butterfly"

*rødme*

Men Guuud for en drøm for en brannmann!

Det hadde sikkert øket rekrutteringen med noen prosent...

Dessuten: med de brannetterforskningmetodene idag hadde gutta funnet en gjeng batterier innkapslet i smeltet gummi....

*LOL*

Hmmm.. et sted ungene aldri ser...

Nederst i søppelbøtta - under posen..

I oppvaskmaskinen

I vaskemaskinen

I støvsugeren

"Nederst i søppelbøtta - under posen.." :-)

Den dildoen må være kjekk å bruke etterpå. Full av dritt og det som verre er.

Annonse

"Nederst i søppelbøtta - under posen.." :-)

Den dildoen må være kjekk å bruke etterpå. Full av dritt og det som verre er.

Ja, spørsmålet var jo hvor ungene ikke ville finne den ;-)

Men særlig praktisk var det vel ikke.

(Jeg har faktisk ingenting å gjemme, så noen fornuftige forslag er verre å finne på)

Hmmm.. et sted ungene aldri ser...

Nederst i søppelbøtta - under posen..

I oppvaskmaskinen

I vaskemaskinen

I støvsugeren

Nederst i søppelbøtta blir skikkelig fint når svigers skal gjøre oss en tjeneste og bære ut søpla..

*rødmer ved tanken*

I dag ligger ting og tang øverst i et høyt skap...

så har jeg ikke nyskjerrige unger heller :)

(dog har jeg mistanke om at moren min fikk en titt når hu skulle bytte gardiner for meg)

Med nyskjerrige barn ville jeg låst det ned i en skuff el.

Med veldig nyskjerrige barn ville jeg låst det ned i en liten boks el.og lagt denne bak gardiner og sengetøy oppe i det høye skapet...

Enda mer nyskjerrige unger...aner ikke...

;)

Hm, hva med oppi toalettvesken din? Den ser vel ikke unger i. eller?

Inni en sokk el.et klesplagg du ikke bruker så mye, og så øverst og innerst i skapet?

Det er jo noe å tenke over. Foreløpig har det ikke vært noe som helst snoking fra snuppa i vårt soverom, men det kommer vel en dag hvor det kan bli spennende, også.

Ah, nå kom jeg på noe. Inni et tykt garnnøste, og så i garnposen inni skapet (en garnpose du ikke bruker, da liksom)

Det var vel nokså kreative forslag?

Annonse

Lær ungene at dine skuffer er private. Nattbordskuffen er forbudt område.

Det var faren min sin nattbordskuff også. Jeg kikket ikke oppi før jeg var 15 år.

Og hva fant jeg? Kondomer og Coctail :o) Det tror jeg ikke han aner enda at jeg noensinne kikket.

Lær ungene at dine skuffer er private. Nattbordskuffen er forbudt område.

Det var faren min sin nattbordskuff også. Jeg kikket ikke oppi før jeg var 15 år.

Og hva fant jeg? Kondomer og Coctail :o) Det tror jeg ikke han aner enda at jeg noensinne kikket.

Så langt er guttungen ganske regeltro, men dersom han tar etter mammaen sin, blir han en uforbederlig liten snushane...

Hm, hva med oppi toalettvesken din? Den ser vel ikke unger i. eller?

Inni en sokk el.et klesplagg du ikke bruker så mye, og så øverst og innerst i skapet?

Det er jo noe å tenke over. Foreløpig har det ikke vært noe som helst snoking fra snuppa i vårt soverom, men det kommer vel en dag hvor det kan bli spennende, også.

Ah, nå kom jeg på noe. Inni et tykt garnnøste, og så i garnposen inni skapet (en garnpose du ikke bruker, da liksom)

Det var vel nokså kreative forslag?

Absolutt kreativt!

Oppi en pose innerst i et skap er foreløpig en grei løsning.

Hva angår garnpose: Betyr det at jeg må begynne å strikke for å kunne beholde sexleketøyet mitt?

Så langt er guttungen ganske regeltro, men dersom han tar etter mammaen sin, blir han en uforbederlig liten snushane...

Mine har holdt seg unna. I hvert fall så vidt jeg vet. Nå hadde jeg nok fått hørt det hvis de hadde vært der.

Absolutt kreativt!

Oppi en pose innerst i et skap er foreløpig en grei løsning.

Hva angår garnpose: Betyr det at jeg må begynne å strikke for å kunne beholde sexleketøyet mitt?

Nei, ingen strikketvang. Du har simpelthen en pose med noen billige garnnøster du har kjøpt en gang, i noen stygge farger (for å unngå at de blir oppdaget av barn som vil lære å strikke med de flotte fargene...;) )

Så legger du posen i skapet, og brukes aldri. Det er liksom bare noen gamle, stygge garnnøster som ikke brukes til noe...

Eller noe sånt ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...