Gjest vindy Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Huff, jeg er 28 år og har vært plaget av luft i magen siden jeg var ca 20? Kan ikke se noen sammenheng med hva jeg spiser, for det varierer jo, men har like mye luft. Skikkelig pinlig, av og til kommer det uten at jeg kan kontrollere det... :-( Har ikke vondt i magen ellers, litt treg fordøyelse kanskje. Har prøvd lactulose og å spise fiber for fordøyelsens skyld, men blir jo bare verre. Hva kan jeg gjøre?? 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 tenk etter om du svelger mye spytt i enkelte situasjoner. det kan ofte gjøre at en får mye luft i magen. ellers så har jeg erfaring med at te'er ofte har en beroligende effekt på magen. 0 Siter
tiliti Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Prøv å gå på minifom-tabeletter, løser opp luftboblene og får det lettere ut. Hvis du bruker hormonell prevensjon så kan grunnen ligge der. Eller irritabel tarm, eller candida.. eller eller eller .. En tilførsel av gode tarmbakterier (biola) er iallefall viktig, åkke som! 0 Siter
Gjest osiris Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Jeg får det av hvetemel og melkeprodukt. Noe som virker bar og som er billig og uraflig er karve. Kjøp en pose i dagligvaren. Fins i krydderhylla. Ta en skje av dette og svelg ned hele med vann.Du vil ikke kjenne karvesmak når du gjør det på denne måten. Et alternativ er selvfølgelig å ta et glass akevitt også....... 0 Siter
Moraki Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Jeg får det av hvetemel og melkeprodukt. Noe som virker bar og som er billig og uraflig er karve. Kjøp en pose i dagligvaren. Fins i krydderhylla. Ta en skje av dette og svelg ned hele med vann.Du vil ikke kjenne karvesmak når du gjør det på denne måten. Et alternativ er selvfølgelig å ta et glass akevitt også....... Raki eller Ouzo hjelper mot oppblåst mage. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.