Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg og min kone har vært gift i 9 år og har 2 barn.

etter årets sommerferie, fikk jeg den følelsen at jeg ble forelsket påny og fikk den gode følelsen. I ferien tenkte jeg også på hvordan vårt forhold har vært, og at det henktiske livet med småbarn, har medført at vi voksne har glemt hverandre. min kone sier at hun er veldig glad i meg, og vi har det bra på mange måter, men hun sier hun er glad i meg, men ikke forelsket lenger. Mao jeg er mye mer på "tuppa" enn henne for tiden. Dette medfører at jeg har mere behov for nærhet og sex enn ellers, og jeg føler at min kone ikke helt har satt seg inn i min situasjon. Trenger råd da jeg akkurat nå har det litt tøft.

Gjest Pricilla
Skrevet

Du vet at man blir påvriket av alt partneren gjør?

Er samboern min "på topp" og er kjempeforelska i meg, og han viser det. Så begynner det å krible i meg og.

Vær ekstra romatisk, få henne på gli, så blir det mere kos og nærhet på deg. Alle liker jo det, hun har sikkert bare "glemt" det. Minn henne på hvor deilig det er å være forelsket å kose masse. Kjøp blomster, lag middag, og ikke minst; Hjelp til hjemme så hun ikke er utslitt og grinete fordi du ikke hjelper til - da trekker hun seg bare unna.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...