Gå til innhold

Når tester dere andre?

Anbefalte innlegg

Gjest mamma miaa

Er på dag 14 etter

innsetting og har ennå ikke "turt" å teste. Når er det "vanlig" å teste?

Hvilke symtoner er de første som kommer før man har testet, jeg har vært kvalm og har hatt litt "kort lunte" Er det vanlige tegn?

Takker masse for svar jeg får.

Lille meg

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/157222-n%C3%A5r-tester-dere-andre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei mamma miaa:)

Oj, så spennende dager du har for tiden, da;)

Det er vanlig at en får beskjed fra klinikken å teste etter ca. 14 dager. Selv har jeg aldri holdt ut lenger enn til dag 12, og har da testet med "riktig" resultat.

Synes du har vært kjempeflink som har orket å gå så lenge uten å teste!

Ta en test nå da vel;-))

Symtomene du nevner kan godt bety graviditet, ja. Har hatt mensfølelse i rugetida på alle mine forsøk..også på de jeg ble gravid på. Så det er umulig å finne sikre symtomer på hverken det ene eller andre.

Men hadde jeg vært deg, så hadde jeg tatt en test i kveld eller i morgen tidlig.

Lykke til med testing! Håper inderlig du ser ett flott blått kryss:-))

Pssst; Si fra til oss her inne om resultatet da;)

*Lykke til klem* fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...