Gå til innhold

Tips til hvitevarer??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe meg

*nytt kombiskap (helst 2 m høyt, med fryser nederst)

*ny komfyr med keramisk topp

*og ny microbølgeovn.

Noen som har tips til hvilket merke? Ikke de dyreste helst, men ikke noe billig ting heller. Har expert, elkjøp og euronics her i nærheten.

Skrevet

Kjøleskap = Gram (veldig fin innredning)

Mikrobølgeovn = noe billig, blir ikke så fort slitt. evt. whirpool - billig og bra.

Komfyr = Miele eller AEG (brukes så mye at den må være bra.

Skrevet

Mikrobølgeovn = noe billig, blir ikke så fort slitt. evt. whirpool - billig og bra.

BEHA er også gode komfyrer.

Skrevet

Har Gram kjøleskap og fryseskap. Jeg er veldig fornøyd.

Whirlpool mikro, uten mange finesser, helt ok, pass bare på at du får en med stort nok rom i til ditt bruk.

Jeg har induksjonskokeplater og stekeovn hver for seg, Husqvvarna, det er ok.

Men om du kommer til oppvaskmaskin ville jeg styre langt unna Husqvarna, den er jeg overhodet ikke fornøyd med.

Skrevet

"Kjøleskap = Gram (veldig fin innredning)"

Helt enig! Gram er konge når det gjelder kjøleskap.

Vi kjøpte nettopp nytt kjøleskap nå, hadde kombiskap før (av annet merke), men kjøpte høyt kjøleskap nå.

Det var Gram, og innredningen er helt kjempe. For ikke å snakke om det enkle, praktiske og fine håndtaket som er på! Fra bunn til topp - så alle kan bruke det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...