Gå til innhold

Skal gi bort PC'en min, hva må jeg slette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har avinstallert diverse programmer og slettet dokumenter og temporary internet files, samt tømt papirkurven..

Skal slette history til slutt.

Men jeg tenker på når det automatisk kommer opp innloggingsnavn og sånt noe, hvordan får jeg slettet det? Og hele lista over ting jeg har søkt etter på Google toolbar?

Skrevet

Uansett hvor mye du sletter, kan en som har peiling lett finne det igjen, så hvis det er et problem for deg, bør du reformatere disken.

Skrevet

Uansett hvor mye du sletter, kan en som har peiling lett finne det igjen, så hvis det er et problem for deg, bør du reformatere disken.

øh.. OK, hvordan reformaterer jeg disken?

Skrevet

Hurra! Pc'en vår tok kvelden for noen måneder siden og alle dokumenter med den. Har fått pc'en opp og gå, men mannen min sier at det koster tusenvis av kroner å få opp det som lå på harddisken. Har du noen ideer til hvordan vi kan finne noe av det tilbake?

Skrevet

Hurra! Pc'en vår tok kvelden for noen måneder siden og alle dokumenter med den. Har fått pc'en opp og gå, men mannen min sier at det koster tusenvis av kroner å få opp det som lå på harddisken. Har du noen ideer til hvordan vi kan finne noe av det tilbake?

I prinsippet vet jeg hvordan det gjøres, men ikke i praksis på en pc.

Det finnes imidlertid firmaer som driver med sånt.

Skrevet

Jeg er ikke veldig pc-kyndig, men det er det sikkert noen andre her som er. Det er relativt enkelt, og jeg har gjort det da jeg gav bort en pc nylig, men nå husker jeg ikke hvordan.

Gjest lille rosinen
Skrevet

Tror du gjør det samme som du må gjøre hvis PC'n kræsjer.

Det følger med en CD eller noe med windows på. Da setter du opp maskinen slik den var når du kjøpte den. TROR jeg... Er ikke noe datageni jeg heller...

Skrevet

Jeg er ikke veldig pc-kyndig, men det er det sikkert noen andre her som er. Det er relativt enkelt, og jeg har gjort det da jeg gav bort en pc nylig, men nå husker jeg ikke hvordan.

Det enkleste er å ta ut harddisken, to skuer og noen kontakter. La ny eier eller om du vil kjøpe en ny, koster ikke all verden. Da er det løst. Oprasjonen tar ca 5 minutt.

Skrevet

Og selv da kan en med enkle grep finne igjen så å si alt. Så dersom en har gjort noe kriminelt eller har noe annet å skjule, bør en gå mer fysisk til verks: knus harddisken!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...