Gå til innhold

Hva er dette mannen min får fra meg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei

Dette kan høres ut som en urinveisinfeksjon, og må behandles hos legen. Ved symptomer som svie under urineringen og hyppig vannlating er det ganske sannsynlig. Ta en urinprøve og lever den til din fastlege, det er alt HAN trenger å gjøre. Er det lenge siden dere har hatt en underlivsundersøkelse er ikke det så dumt heller.

Lykke til

Gjest candiiiida

Hei

Dette kan høres ut som en urinveisinfeksjon, og må behandles hos legen. Ved symptomer som svie under urineringen og hyppig vannlating er det ganske sannsynlig. Ta en urinprøve og lever den til din fastlege, det er alt HAN trenger å gjøre. Er det lenge siden dere har hatt en underlivsundersøkelse er ikke det så dumt heller.

Lykke til

Takk, det høres ut som urinveisinfeksjon ja. Men jeg trodde ikke det var smittsomt..? Dessuten har ikke jeg det. Så hvorfor får han det alltid etter vi har kost oss, det lurer jeg på....hmmm..tror du sopp infeksjon kan gi slike symptomer?

Gjest Pricilla

Takk, det høres ut som urinveisinfeksjon ja. Men jeg trodde ikke det var smittsomt..? Dessuten har ikke jeg det. Så hvorfor får han det alltid etter vi har kost oss, det lurer jeg på....hmmm..tror du sopp infeksjon kan gi slike symptomer?

Sopp gir ikke slike symptomer. Du kan ha en bakterie han får infeksjon av, men ikke du..

Sambis og jeg hadde det sånn, bare omvendt. jeg ble syk av han.. Måtte behandles med antibiotika hos begge parter for å kverke bakterien.

Gjest candiiiida

Sopp gir ikke slike symptomer. Du kan ha en bakterie han får infeksjon av, men ikke du..

Sambis og jeg hadde det sånn, bare omvendt. jeg ble syk av han.. Måtte behandles med antibiotika hos begge parter for å kverke bakterien.

Ahh, skjønner..

Jeg har en bakterie som er uskadelig for meg, men som han får infeksjon av. Hvor kan jeg ha fått det fra? Er det bare noe som kommer eller?

Så med andre ord er han "allergisk" mot meg..?

Jaja, vi får antibiotisere oss da :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...