Gå til innhold

Null respekt, - Utro??

Anbefalte innlegg

umuligåfinneubruktnick

hei.

må bare si at dette er litt langt.. men vær så snill å les, og gi meg ditt synspunkt...

headingen ble kanskje litt rar.

vet ikke helt hva jeg skal skrive. må bare få det ut. har det helt jævlig nå.

jeg er i et forhold som har var i 3,5 år nå. føles lengre, mye har skjedd. få "rolige" tider... har ett barn på 4. (hun hadde fra før).

i januar - februar i fjor hadde hun en kamerat hun dro på besøk til hele tiden. jeg var endel borte pga jobben, og da var de mye i lag. hun sa at de var venner, og at hun trengte guttevenner. jentevennene bare klagde, maset, og sladret sa hun. i mars fikk jeg bekreftet mine mistanker. hun hadde vært utro 4 ganger (sikert mer, men det var det hun insisterte på) og i tillegg har de hatt "sofakos" uten samleie 2-3 ganger, sikkert mer der å... vi jobbet lenge med å komme igjennom dette. har vært i terapi, og føler at vi begynner å kunne legge dette bak oss...

i sommer møtte hun en kar fra jobben (han var 40, og vi 25), de møttes ute, og fikk god kontakt. hun var ute med en veninne, og kom hjem som normalt. ingen pob der. dette var en tirsdag. på fredagen møtte hun han igjen på byen. siste buss mistet hun. og veninnen fikk haik av to tvilsomme karer, så hun ville ikke sitte på. det forstår jeg meget godt. hun sendte sms og lurte på om hun kunne gå til han "kompisen" og vente der til dagen etter når bussen gikk. jeg sa at jeg ikke ville det, og at om det var så, så skulle jeg betale taxin. hun begynte å snakke om at hun følte seg fanget i forholdet, og at hun ikke likte det. så jeg sa at hun fikk gjøre som hun ville, som bestandig, men at jeg ikke likte det. regnet liksom med at hun skulle komme hjem, eller at hun fant alternativ venteplass... men hun dro dit, og overnattet. hun bedyret at ingenting skjedde, og jeg tror henne. mest pga måten hun sa at ingenting har skjedd.. så dro vi på ferie, og alt var vel. siden vi kom hjem, har han fyren vært borte i jobb.

like før vi dro på ferie møtte hun en annen fyr på byen. de kom godt overens, og utvekslet meldinger hele tiden i ferien vår. da vi kom hjem dro hun på byen å møtte han igjen. de tok visst bussen hjem ilag, mye meldinger etterpå... tror jeg, har ikke sjekket meldingene hennes, så det kan være at det er andre hun har skrevet med. men er ikke sikker på det iogmed at hun ikke skriver så mye til vanlig...

rundt disse tider hadde vi en prat om at jeg ikke likte at hun dro alene på nachspiel hos han, eller andre gutter, med bakgrunn i det som skjedde i fjor. hun forsto dette. jeg sa også at jeg ikke likte at hun overnattet hos gutter. spesielt ikke de jeg ikke kjenner. vi diskuterte også grenser for hva som er lov og ikke. var enige, og hadde samme "grenser"... helt grei og fin diskusjon.

etter dette har de vært litt ilag siden også. bla dro hun til han på forspiel for to helger siden hos han. dro ut kl 22 og dro hjem igjen kl 0200 for at det var så "kjedelig" på byen... de dro hjem til han og laget pizza, hun var der til halv fem............ hun sier at ingenting skjedde, og jeg tror henne. (kanskje jeg er skikkelig dum....)

nå på fredag så dro hun til han på forspiel, og kom hjem kl halv 4. de hadde ikke dratt på byen. hadde visst ikke nådd bussen. jeg fortalte at jeg ikke likte det og hadde en veldig dårlig følelse på dette... hun sa at jeg ikke behøvde det. og jeg tror det. (kanskje jeg er skikkelig dum). jeg vil ikke være en sjalu jævel som nekter henne allt. føler også at jeg må la henne få lov til å møte andre folk.

i går kveld skulle vi se film og kose oss. 20 minutter ut i filmen lurte hun på om hun fikk lov å dra ut. og jeg sa ja. vil som sagt ikke nekte henne ting hun har lyst til..

jeg lurte på om hun skulle møte han kompisem, men hun trodde ikke han var i byen.

kl litt over tolv kom hun hjem. hun måtte følge veninna som var møkkfull. hun var ikke så mye bedre selv sier hun. men hun hadde ikke lyst til å gå å legge seg, så hun dro ut igjen. dette forstår jeg, og skjønner jeg. helt "normalt" at man ikke har lyst å køye kl ett..

i morges voknet jeg at at dattra vår hadde mareritt. da fant jeg ikke henne... (dama mi altså... ikke dattra, :) hun lå i senga) klokken var da nesten syv. reagerte med å tenke at hun var gått over til hun fulle veninna i gårkveld. (visste ikke da at hhun bare fulgte veninna hjem og gikk ut igjen)...

jeg forklarte jentungen at vi måtte hente noe, og at vi måtte kjøre i bilen, virket ikke sur eller opprømt, forklarte heller ikke noe. syns ikke en 4åring har noe med dette å gjøre. dro så da ned til "kompisen".

alle gardiner fortrekt, helt mørkt. så inn i gangen at sko hennes sto der. ytterdøra var ikke lås. gikk inn. fant bh-en hennes i sofan. gikk inn på soverommet, pekket i veggen like før jeg gikk inn på rommet i tilfelle jeg hadde bæsjet skikkelig på leggen.. gikk inn. han prøvde å skjule henne med dyna. men jeg kjente igjen armen hennes. hun sov. hun lå med ryggen mot han, sklik hun gjør når hun sover hjemme. vet ikke om han var naken, men det lå en boxer på golvet. klærne hennes lå i et hjørne på gulvet. hun hadde trusen på seg. jeg spurte han om at det hadde skjedd noe, men han sa at det ikke hadde det. jeg tok henne med hjem. hun var enda full, så jeg gidder ikke snakke med henne enda. manøvrerte henne inn på soverommet vårt. snakket litt der. hun sa at hun syntes jeg var patetiskm og at hun følte seg innesperret med meg. hun sa at jeg var en jævla idiot. var skikklig sint. hun sa at hun ikke giddet mer...

det som er så jævlig rart var at heromdagen sa hun at hun var glad i meg, og at hun syntes vi endelig hadde begynt å komme oss vidre, hun sa til en veninne av seg at hun følte at hun begynte å få meg tilbake... (etter i fjor)

hvorfor gjør hun dette da?

bestandig når vi har sex så vasker hun seg nøye, hun har sikkert gjordt det i natt hvis de hadde sex, men det som er rart er at hun hadde truse på seg....

jeg ønsker å tro at ingenting har skjedd. men får meg ikke til det. ønsker ikke å leve i et forhold der jeg er sjalu og er redd hele tiden...

jeg synes dette er totalt respektløst av henne. føler at hun bryr seg null om meg. at hun driter i meg.

jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. tror jeg skal beøke kompisen hennes i dag og prate med han... hva skal jeg si for å få noe ut av han? han vil sikkert ikke si noe, hvis det har skjedd noe....

må bare si det at jeg er veldig glad i henne. ser ikke for meg noe liv uten henne. jeg er ufattelig glad i jentungen også. hun er veldig avhengig av meg. tror ikke jeg klarer å skille meg fra dem..

vet dette bel veldig langt... håper noen gidder å lese dette og gidder å svare meg......

på forhånd takk..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/157337-null-respekt-utro/
Del på andre sider

Fortsetter under...

umuligåfinneubruktnick

en ting til jeg kom på....

jeg ba om å få lese mobilmeldingene hennes i dag. hun ville ikke det, og jeg tror hun sjekket mobieln selv før jeg fikk lov. hun ligger å sover nå. var inne for å se om hun hadde satt på vekkerklkke i natt for å stå opp å gå hjem... da ville hun ikke at jeg skulle sjekke mobilen...

hvis jeg skal tro noe så var hun veldig full, og la seg til å sove på sofan, og tok derfor av seg bhn... men jeg vet jo ikke...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/157337-null-respekt-utro/#findComment-1013683
Del på andre sider

umuligåfinneubruktnick

jeg ba om å få lese mobilmeldingene hennes i dag. hun ville ikke det, og jeg tror hun sjekket mobieln selv før jeg fikk lov. hun ligger å sover nå. var inne for å se om hun hadde satt på vekkerklkke i natt for å stå opp å gå hjem... da ville hun ikke at jeg skulle sjekke mobilen...

hvis jeg skal tro noe så var hun veldig full, og la seg til å sove på sofan, og tok derfor av seg bhn... men jeg vet jo ikke...

nå kom hun nettopp inn med moben for at jeg skulle lese meldingene hun hadde fått... sistat" hei xxxxx, dette ble dumt, vi har jo ikke gjordt noe, ikke sex, ikke kyssa, ikke kosa, ingenting... men jeg forstår jo xxxxx (meg...) virket jo rart... du var jo veldig lettkledd.. dumt å overnatte her... tror ikke vi skal møtes mer.

så sier han at det er dumt å risikere ekteskapet, over et nypåbegynt vennskap.....

og hun er DRITSUR.... skjønner ikke hvorfor hun er sur på meg....

han har garantert skrevet de meldingene for at hun ville at jeg skulle lese dem... hvis noe har skjedd... med jeg har ikke lyst å tro det...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/157337-null-respekt-utro/#findComment-1013686
Del på andre sider

Jeg synes du bør komme deg videre. Dette er ikke noe å satse på. Jeg skjønner at du er glad i dem, men det virker som om det ikke blir noe bedre. Det er ikke noe sundt forhold. Det virker som hun bare utnytter deg til å være barnevakt så hun får komme seg ut på byn og sjekke opp gutter.

(dette er bare slik jeg tenkte, det er jo ikke sikkert at det er sånn)

Dere har det sikkert veldig bra i uka, alt virker så fint, men når helgen kommer så sklir det ut. Jeg vet ikke jeg altså, jeg er jo ikke mitt oppi det som du er. og jeg vet jo ikke situasjonen helt heller, men du bør ta et skikkelig oppgjør nå, for selv om dem ikke hadde sex i natt så er det ikke vanlig å sove i samme seng som en annen mann. Når hun er sammen med deg så er det i din seng hun skal holde seg til.

Dette må være vanskelig for deg. Jeg håper det går bra. Du får ha lykke til.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/157337-null-respekt-utro/#findComment-1013689
Del på andre sider

Du må slutte å finne på unskyldninger for henne

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/157337-null-respekt-utro/#findComment-1013692
Del på andre sider

Annonse

nå kom hun nettopp inn med moben for at jeg skulle lese meldingene hun hadde fått... sistat" hei xxxxx, dette ble dumt, vi har jo ikke gjordt noe, ikke sex, ikke kyssa, ikke kosa, ingenting... men jeg forstår jo xxxxx (meg...) virket jo rart... du var jo veldig lettkledd.. dumt å overnatte her... tror ikke vi skal møtes mer.

så sier han at det er dumt å risikere ekteskapet, over et nypåbegynt vennskap.....

og hun er DRITSUR.... skjønner ikke hvorfor hun er sur på meg....

han har garantert skrevet de meldingene for at hun ville at jeg skulle lese dem... hvis noe har skjedd... med jeg har ikke lyst å tro det...

Slik du framlegger dette, vet du jo godt svaret selv. Hun knuller rundt med de hun vil fordi du finner deg i å bli tråkket på. At hun blir sinna på DEG etter at du fant henne i seng med en annen mann forteller jo det meste.

Du gjør deg selv, din datter - og sikkert også din samboer et stor tjeneste ved å bryte og heller starte på nytt.

Jeg vet hva det vil si å bli rammet av utroskap, og vet at det eneste som nytter for å komme over det om man velger å gå videre sammen er at den som har vært utro legger seg langflat, viser ekte skam og anger og lider sammen med den som ble bedratt. Og jeg har lest nok til å skjønne at dette gjelder de fleste.

Kutt dama ut og begynn på nytt. Finn deg ei som fortjener din respekt og tillit.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/157337-null-respekt-utro/#findComment-1013720
Del på andre sider

Gjest lille rosinen

Noe av det viktigste i et forhold er respekt for den andre. Det virker som hun har mistet all respekt for deg. Hun respekterer ikke dine ønsker og heller ikke dine følelser.

Sjalusi er helt grusomt. Både for den som er sjalu og den h*n er sammen med. Sjalusi er også et problem man har sammen når man er i et forhold, og man er sammen om å bekjempe det. Det virker ikke som hun har tenkt å hjelpe deg med dette på noe slags vis. Så vidt jeg kan lese av innlegget ditt, så gjør hun ikke annet enn å så ny usikkerhet og vonde tanker i hodet ditt. Noe som er et tydelig tegn på at hun mangler respekt og setter egne behov først.

Jeg tror du trenger å gå litt utenfor deg selv og se objektivt på situasjonen så langt det lar seg gjøre. Prøv å husk hvilke grenser du egentlig står for og sjekk deretter om din samboer klarer å holde seg innenfor disse. Hvis hun ikke gjør det, og ikke er VILLIG til å gjøre det, så tror jeg at enten du eller forholdet kommer til å gå til grunne. Eller helst begge deler kanskje. Når man sitter midt oppi slike vonde ting, kan man miste litt fokus og finne unnskyldninger osv fordi man ikke ønsker å forholde seg til realitetene. Det er derfor du må sette deg ned å og prøve å ta for deg fakta her. Hva ville du sagt til en venn som kom med samme fakta til deg? Vil også si at det du gjør her, med å skrive innlegget ditt, er langt på vei i å gjøre det jeg ber deg om her. Det å få ting ned på pairet kan gjøre at tankene blir litt "klarere" og det blir lettere å se hva en burde gjøre.

For å sette ting i litt perspektiv for deg... Så kan jeg si det at jeg ville aldri akseptert slik oppførsel av MIN samboer. Venner av det annet kjønn skal selvfølgelig tillates. Men jeg hadde aldri akseptert at min samboer hadde funnet ei ny venninne ute på byen. Jeg tror at i de fleste tilfeller blir en kjent på den måten med utgangspunkt i en slags spenning som er ei flørtegreie. Og går man inn i det, har man ikke respekt for den man er sammen med.

Hvis min samboer går ut på byen uten meg, som han godt kan gjøre, så forventer jeg at han kommer hjem og legger seg hos meg når kvelden er over.

Jeg tror, at grunnen til at din samboer blir så sint/sur på deg, er at hun har dårlig samvittighet og vet at hun har tråkket kraftig over noen grenser. Hun er nok flau over å bli funnet i en annen manns seng. En ganske vanlig (barnslig) reaksjon på slike følelser er at en finner unnskyldninger for seg selv ved å finne grunner til å være sint på den andre. Så lenge hun kan være sint på deg, slipper hun å forholde seg til sin egen dårlige samittighet og det at hun faktisk har gjort noe veldig galt. Mot deg!

Håper ikke jeg provoserer med mine meninger... Jeg kan nok være ganske bastant når jeg uttaler meg og det blir ikke alltid tatt like vel imot... Jeg føler med deg og tror du har ei tung og vanskelig tid foran deg. Enten du velger å bli i forholdet eller ikke. Men, jeg kan love deg at du klarer deg uten henne. Du ser det kanskje ikke nå, men du kommer over det og da vil du lure på hvorfor du ventet så lenge... Hvorfor skulle du ikke klare deg uten en parner som gjør deg så vondt? Som ikke ønsker å hjelpe deg med det du sliter med?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/157337-null-respekt-utro/#findComment-1013726
Del på andre sider

Gjest amnesiac

At det går an for et voksent menneske å oppføre seg så respektløst, blir helt sjokka jeg. Hun kan da ikke bli sur på deg å si hun føler seg fanget i forholdet, tror ikke det er så mange som har det så fritt. Mitt beste råd til deg er å kjenne etter hva er det beste alternativet du kan leve med, gå fra henne, eller leve i et forhold med frykt for å bli bedratt (noe det absolutt høres ut som at du blir).

Jeg ønsker deg lykke til uansett:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/157337-null-respekt-utro/#findComment-1013728
Del på andre sider

Slik du framlegger dette, vet du jo godt svaret selv. Hun knuller rundt med de hun vil fordi du finner deg i å bli tråkket på. At hun blir sinna på DEG etter at du fant henne i seng med en annen mann forteller jo det meste.

Du gjør deg selv, din datter - og sikkert også din samboer et stor tjeneste ved å bryte og heller starte på nytt.

Jeg vet hva det vil si å bli rammet av utroskap, og vet at det eneste som nytter for å komme over det om man velger å gå videre sammen er at den som har vært utro legger seg langflat, viser ekte skam og anger og lider sammen med den som ble bedratt. Og jeg har lest nok til å skjønne at dette gjelder de fleste.

Kutt dama ut og begynn på nytt. Finn deg ei som fortjener din respekt og tillit.

Din situasjon er nesten komisk. Jeg føler meget sterkt med deg, men hvis du ikke gjør noe drastisk ganske snart, vil du i andres og egne øyne bli en total dott.

Det spiller ingen rolle om disse karene teknisk sett gjennomførte samleier med henne eller ei - poenget er at hun oppfører seg som en flyfille som gir totalt f... i deg.

Her må du beholde det store perspektivet å ikke grave deg ned i detaljene. Kom deg bort fra dette mennesket så snart som mulig. Helt sikkert er det at du har mye mye mer trøbbel i vente. Når hun har så lett for å bli intim med andre, når hun demonstrerer så tydelig at hun gir blanke i deg, så skjønner de fleste av oss at dette kommer til å bli verre.

Nei, stakkars mann, stram deg opp! Kvitt deg med dama, få selvrespekten tilbake og kanskje dukker en ekte kvinne opp...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/157337-null-respekt-utro/#findComment-1013766
Del på andre sider

skorpionfisken

Må du SE at hun har samleie med en annen før du kvitter deg med henne?

Er det greit å være sammen med en som er mer fortrolig med en annen enn hun er med deg? Det burde holde det.

Jeg skjønner ikke at hun vil ha en mann som finner seg i alt det du finner deg i.

Skaff deg en normal kjæreste, det finnes mange av dem faktisk.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/157337-null-respekt-utro/#findComment-1013794
Del på andre sider

Gjest håper du blir sterk nok til å bryte med henne.

synes ikke det høres ut som om kjærsten din respekterer deg i deg hele tatt!drar ut på byen så ofte,hun er jo mor og greier!!jeg hadde ikke funnet meg i sånn oppførsel!

utro,eller ikke utro:å ligge i samme seng som en annen mann er helt uakseptabelt når dere er i et forhold.det er ikke normalt i det hele tatt!!!

dette hadde jeg ikke funnet meg i!hun sier at hun føler seg i et "fengsel" i forholdet deres,men det er jo sånn det er i et forhold:man drar ikke ut på byen og treffer/prater masse med fremmede menn...man skal være hjemme sammen med de man er glad i!ikke dra ut ..

Jeg forstår at dette er kjempevanskelig!men du må tenke etter om du ønsker å leve et liv fullt av bekymringer/uro med denne kvinnen.orker du det resten av livet ditt?selv om du er glad i dama syns jeg ikke du bør holde på en som behandler deg så dårlig.Barnet kan du vel forhåpentligvis beholde kontakten med selv om det blir slutt mellom dere...?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/157337-null-respekt-utro/#findComment-1013797
Del på andre sider

Annonse

umuligåfinneubruktnick

synes ikke det høres ut som om kjærsten din respekterer deg i deg hele tatt!drar ut på byen så ofte,hun er jo mor og greier!!jeg hadde ikke funnet meg i sånn oppførsel!

utro,eller ikke utro:å ligge i samme seng som en annen mann er helt uakseptabelt når dere er i et forhold.det er ikke normalt i det hele tatt!!!

dette hadde jeg ikke funnet meg i!hun sier at hun føler seg i et "fengsel" i forholdet deres,men det er jo sånn det er i et forhold:man drar ikke ut på byen og treffer/prater masse med fremmede menn...man skal være hjemme sammen med de man er glad i!ikke dra ut ..

Jeg forstår at dette er kjempevanskelig!men du må tenke etter om du ønsker å leve et liv fullt av bekymringer/uro med denne kvinnen.orker du det resten av livet ditt?selv om du er glad i dama syns jeg ikke du bør holde på en som behandler deg så dårlig.Barnet kan du vel forhåpentligvis beholde kontakten med selv om det blir slutt mellom dere...?

må takke for alle svar.selvom alle svar var akkurat det jeg ikke vil høre... men det er det samme som jeg ville ha sagt.

rett etter at jeg skrev hjelpmeg inlegget hoppa jeg i bilen og dro ned til han hun var til i går. pratet med han. han bedyret at ingenting skjedde, hun var visst skikkelig full. det var hun enda i morges da jeg hentet henne.

jeg har absolutt ikke lyst til å dra fra henne. både fordi at jeg er glad i henne, men også mye på grunn av jentungen, som jeg sansynligvis ikke får møte mer....

det som jeg synes er bekymringsfullt her er at hun tilsynelatende ikke har respekt for meg, og ikke bryr seg om mine følelser.

jeg kommer antagenligvis til å fortsette i forholdet, men kommer til å sette strengere regler. og jeg kommer ikke til å finne meg i at hun er så respektløs mot meg. hvis noe slik skjer igjen, så drar jeg.

dette er _så_ teit å si... :) sa det samme sist :)

noen sa at jeg måtte prate om dette til noen. men jeg har ingen å prate med.

ønsker meg en snill, grei jente som elsker meg tilbake... føler at det er litt enveiskjøring her når det gjelder følelser, og kjærlighet....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/157337-null-respekt-utro/#findComment-1013803
Del på andre sider

Gjest lille rosinen

må takke for alle svar.selvom alle svar var akkurat det jeg ikke vil høre... men det er det samme som jeg ville ha sagt.

rett etter at jeg skrev hjelpmeg inlegget hoppa jeg i bilen og dro ned til han hun var til i går. pratet med han. han bedyret at ingenting skjedde, hun var visst skikkelig full. det var hun enda i morges da jeg hentet henne.

jeg har absolutt ikke lyst til å dra fra henne. både fordi at jeg er glad i henne, men også mye på grunn av jentungen, som jeg sansynligvis ikke får møte mer....

det som jeg synes er bekymringsfullt her er at hun tilsynelatende ikke har respekt for meg, og ikke bryr seg om mine følelser.

jeg kommer antagenligvis til å fortsette i forholdet, men kommer til å sette strengere regler. og jeg kommer ikke til å finne meg i at hun er så respektløs mot meg. hvis noe slik skjer igjen, så drar jeg.

ønsker meg en snill, grei jente som elsker meg tilbake... føler at det er litt enveiskjøring her når det gjelder følelser, og kjærlighet....

Nå har du fortalt hva du ønsker. Det er ganske tydelig at du ikke kommer til å få det du ønsker, hva gjør du med det?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/157337-null-respekt-utro/#findComment-1013816
Del på andre sider

skorpionfisken

Hun kommer aldri til å være den søte snille jenta som elsker deg tilbake.

Hun elsker deg ikke. Hun bruker deg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/157337-null-respekt-utro/#findComment-1013887
Del på andre sider

Hvorfor prøver du å ikke gå andre veier da?

Du kommer nok til å bli såret av henne igjen, men jeg får håpe for din del at det går bra.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/157337-null-respekt-utro/#findComment-1013896
Del på andre sider

Du er rett og slett ufattelig naiv. Det er nesten så jeg ikke tror det jeg leser her.

Innse det først som sist: Du er samboer med ei forbanna fitte som du bør komme deg unna først som sist.

Men hvis du liker å plage deg selv i all framtid mens jenta puler rundt ved minste mulighet (denne jenta har garantert pult mye mer rundt enn du i det hele tatt tør å tenke på), så må du selvsagt gjøre det. Noen liker jo å plage seg selv skikkelig og miste sin siste rest av selvrespekt, og for alt jeg vet er du en av disse.

Dersom det finnes noe som helst tak i deg så pakker du sakene så fort det er praktisk mulig, og stikker. Eventuelt kaster henne på dør dersom det er mulig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/157337-null-respekt-utro/#findComment-1013981
Del på andre sider

Vær så snill. Jeg bønnfaller deg. Du må ikke forsette dette forholdet.

Dette blir verre å verre for deg å komme ut av jo mer knyttet du blir til barnet hennes.

Hun kommer aldri til å bli noe bedre,så lenge du godtar dette. For det er det du gjør.

Du godtar det.

Hun føler seg helt trygg på at du blir, uansett hva hun gjør.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/157337-null-respekt-utro/#findComment-1014127
Del på andre sider

Strengere regler vil ikke hjelpe (slike ord får henne til å flykte mer).

Mer parterapi, og at du viser i alle henseender at du har mer respekt for deg selv enn at du vil og kan akseptere slik adferd.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/157337-null-respekt-utro/#findComment-1014405
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...