Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Minde!

Vet ikke så mye om andre klinikker, men vet at Maigaard ikke har ventelister. Du trenger heller ikke henvisning fra lege. Du kan bare ta direkte kontakt med Maigaard, og så render de informasjon i posten. Det som skjer er at du ringer dem på første mensdag, de sender behandlingsplan og resepter som du har etter få dager.

Vi har hatt 3 forsøk med TESA (operativt uttak av sædceller) hos Maigaard. Ble gravid på 2 av de 3 forsøkene, men mistet den ene gangen. Men på siste forsøk ble det full klaff, har en nyydelig gutt på 16 mnd! :-D

Anbefaler Maigaard på det varmeste:)

Lykke til!!!

Klem fra

Hei Minde!

Vet ikke så mye om andre klinikker, men vet at Maigaard ikke har ventelister. Du trenger heller ikke henvisning fra lege. Du kan bare ta direkte kontakt med Maigaard, og så render de informasjon i posten. Det som skjer er at du ringer dem på første mensdag, de sender behandlingsplan og resepter som du har etter få dager.

Vi har hatt 3 forsøk med TESA (operativt uttak av sædceller) hos Maigaard. Ble gravid på 2 av de 3 forsøkene, men mistet den ene gangen. Men på siste forsøk ble det full klaff, har en nyydelig gutt på 16 mnd! :-D

Anbefaler Maigaard på det varmeste:)

Lykke til!!!

Klem fra

Tusen takk for svaret. Hvordan finne adressen til Maigaard, har søkt på nettet men kan ikke finne den noen plasser?? har de hjemmeside??

Tusen takk for svaret. Hvordan finne adressen til Maigaard, har søkt på nettet men kan ikke finne den noen plasser?? har de hjemmeside??

Fant adressa til Maigaard. HURRA. Endelig begynner noe å skje. Er snart 2 år siden vi fikk beskjed om at vi ikke kunne få barn, men har ikke klart å slå oss til ro med det. Helt tilfeldig var jeg på denne siden, og fant ut at noen med samme problem som oss hadde fått 2 barn. Tusen takk til dem og til Trollmor som svarte så kjapt. Skal få høre mer fra meg hvordan det går.

Fant adressa til Maigaard. HURRA. Endelig begynner noe å skje. Er snart 2 år siden vi fikk beskjed om at vi ikke kunne få barn, men har ikke klart å slå oss til ro med det. Helt tilfeldig var jeg på denne siden, og fant ut at noen med samme problem som oss hadde fått 2 barn. Tusen takk til dem og til Trollmor som svarte så kjapt. Skal få høre mer fra meg hvordan det går.

Hei igjen, Minde:)

Så fint at jeg kunne være til hjelp! Du må bare spørre igjen hvis det er noe du lurer på. Jeg anbefaler deg også å gå inn på www.fub.no der er det mye mer aktivtet enn her inne. Gå inn på forumet der..der treffer du mange i samme situasjon.

Så flott at dere endlig får mulighet til å lage den etterlengtede babyen, eller babyene..;oD

Hold oss oppdatert:)

Lykke til!

Klem fra

• 2 uker senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...