Gjest antikokken Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Synes jeg er ganske så kjedelig i matveien. Ønsker noen gode tips på mat jeg kan kjøpe inn som basisvarer. Jeg er altspisende,utenom fisk.(grateng.fiskeboller osv går ) Gi meg tips før ektemannen reiser sin kos utsultet. lol:) 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Nøkkelost og tomatost. Og fetaost og oliven. jeg har helt ostekick for tida. 0 Siter
Åsemor Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 For å svare på spørsmålet i tittelen din: Ketchup, sennep, tacosaus, soltørkede tomater, småposer med ketchup fra mcdonalds, hostesaft, sprøstekt løk. Melk og biola, jordbærsyltetøy og makrell i tomat. Også noen gulrøtter. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Dette har jeg (nesten) alltid i kjøleskapet: Smør, margarin, Dijonsennep, tomatpuré, oliven, chili, løk, sitroner, lime, paprika, purre, gulrøtter, yoghurt naturell, kaviar, parmesan, gulost, leverpostei. I matskapet: Olivenolje, balsamicoeddik, eplecidereddik, forskjellige curryblandinger, piri piri, fiskebuljong, grønnsaksbuljong, hønsebuljong. Tomatbokser, fiskebollebokser, ananasbokser. Fullkornspasta, villris, mel og gjær. Da har man basis for mye kjekk og deilig mat. Særlig hvis du har noen skiver kjøtt el.l i fryseren. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Agurk, salat, gulost, fetaost, hvitløksost, dansk salami, skinkepålegg, tomater. 0 Siter
Lurveline Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Egg,melk,hostesaft,ketchup, sennep,eplecidereddik, appelsinjuice,yoghurt,thousend island,hvitost,leverpostei, magerost,salami,spekeskinke, agurk,tomat,paprika,løk, poteter,epler,øl,eggelikør, saint brendan,smør,soyasaus. makrell i tomat,grillolje, jordbær/tyttebær-syltetøy, majones. Ingen middagsmat,det blir kjøpt i morgen. 0 Siter
Gjest blueice Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 melk,ketchup,sennep,dressinger,fiskepudding,gulost,brunost,spekeskinke,kaviar,leverpostei,skinkeost,rekesalat,salami,agurk,tomat,paprika,salat,egg,løk, 0 Siter
Gjest studine i år Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 syltetøy, melk, poteter, cider, dip, sjokolade, saft, smør, sitronsaft, ketchup, salami, servelat, brus 0 Siter
Lucretia Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 ketchup, sennep, dressing, hvitost, brunost, gulrøtter, løk, squash, paprika, agurk, øl, melk, bønnepostei, italiensk salat, majones, brelett, tomatpuré, rømme, fløte, soyafløte, baileys, vannmelon, purre, hummus, tzatziki, youghurt, syltetøy, tomater, tranebærjuice, sirton, pesto, pickles, neglelakk.... ja jeg tror det var det. Skal jeg begynne på fryser'n og? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.