Gå til innhold

hva har du i kjøleskapet?

Anbefalte innlegg

Gjest antikokken
Skrevet

Synes jeg er ganske så kjedelig i matveien.

Ønsker noen gode tips på mat

jeg kan kjøpe inn som basisvarer.

Jeg er altspisende,utenom fisk.(grateng.fiskeboller osv går )

Gi meg tips før ektemannen reiser sin kos utsultet. lol:)

Skrevet

Nøkkelost og tomatost. Og fetaost og oliven.

jeg har helt ostekick for tida.

Skrevet

For å svare på spørsmålet i tittelen din:

Ketchup, sennep, tacosaus, soltørkede tomater, småposer med ketchup fra mcdonalds, hostesaft, sprøstekt løk.

Melk og biola, jordbærsyltetøy og makrell i tomat.

Også noen gulrøtter.

Skrevet

Dette har jeg (nesten) alltid i kjøleskapet:

Smør, margarin, Dijonsennep, tomatpuré, oliven, chili, løk, sitroner, lime, paprika, purre, gulrøtter, yoghurt naturell, kaviar, parmesan, gulost, leverpostei.

I matskapet:

Olivenolje, balsamicoeddik, eplecidereddik, forskjellige curryblandinger, piri piri, fiskebuljong, grønnsaksbuljong, hønsebuljong.

Tomatbokser, fiskebollebokser, ananasbokser.

Fullkornspasta, villris, mel og gjær.

Da har man basis for mye kjekk og deilig mat. Særlig hvis du har noen skiver kjøtt el.l i fryseren.

hare1365380455
Skrevet

Agurk, salat, gulost, fetaost, hvitløksost, dansk salami, skinkepålegg, tomater.

Skrevet

Egg,melk,hostesaft,ketchup,

sennep,eplecidereddik,

appelsinjuice,yoghurt,thousend

island,hvitost,leverpostei,

magerost,salami,spekeskinke,

agurk,tomat,paprika,løk,

poteter,epler,øl,eggelikør,

saint brendan,smør,soyasaus.

makrell i tomat,grillolje,

jordbær/tyttebær-syltetøy,

majones.

Ingen middagsmat,det blir kjøpt i morgen.

Skrevet

melk,ketchup,sennep,dressinger,fiskepudding,gulost,brunost,spekeskinke,kaviar,leverpostei,skinkeost,rekesalat,salami,agurk,tomat,paprika,salat,egg,løk,

Gjest studine i år
Skrevet

syltetøy, melk, poteter, cider, dip, sjokolade, saft, smør, sitronsaft, ketchup, salami, servelat, brus

Skrevet

ketchup, sennep, dressing, hvitost, brunost, gulrøtter, løk, squash, paprika, agurk, øl, melk, bønnepostei, italiensk salat, majones, brelett, tomatpuré, rømme, fløte, soyafløte, baileys, vannmelon, purre, hummus, tzatziki, youghurt, syltetøy, tomater, tranebærjuice, sirton, pesto, pickles, neglelakk.... ja jeg tror det var det. Skal jeg begynne på fryser'n og?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...