Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er ei jente på 32 år som alltid har vært plaget med store kjønnslepper, spesielt de indre. Jeg har vært hos gynekolog etter henvisning fra lege, men blitt avvist med at "dette er normalt". Jeg ser også at dette svaret er gitt i dette forumet, Men selv om det ikke er farlig er det plagsomt. De ligger helt tydelig på utsiden og er i veien ved samleie (de er tørre og følger med inn i skjeden) - for ikke å snakke om at jeg ikke liker at noen tar på dem, Oralsex er utelukket. Dette er veldig hemmende, både fysisk og mentalt. Er det noen som har de samme problemene? Hvilke kriterier legges til grunn for at en kan få dise fjernet og er det noen som har fått utført en slik operasjon og kan dele sine erfaringer?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/157389-store-kj%C3%B8nnslepper/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...