Gå til innhold

Hvordan få henne med på trekant?

Anbefalte innlegg

Min samboer og jeg har vært sammen i snart 5 år, og jeg føler for å strekke våre grenser lengre. Gjennom årenes gang har det dukket opp en liten bi i meg, noe hun ikke vet, og sansynnlig ikke kommer til å få vite. Greia er at jeg drømmer om å ha med en ekstra mann i sengen, mye for å tilfredsstille henne, og litt for at det tenner meg å se en mann i aksjon. Hvordan burde jeg gå frem for å lufte en slik tanke for henne? Finnes det faremomenter som jeg ikke ser? Vi er et par som vanligvis ikke snakker for mye om selve sexlivet, noe som vanskeliggjør situasjonen. Tanker, ideer og erfaringer mottas med takk!

Fortsetter under...

Gjest Welcometothereality

Ojjj, det må da være litt av et slag i tryne å få høre fra sin kjære. Jeg hadde ikke tålt dette.

Hvorfor i all verden har du ikke nok med dama di? Vil du beholde henne, synes jeg du kun skal beholde dette som en fantasi. Du krysser en grense her.

Dette er ikke eventyrland vet du.

Hvis du er seriøs så ta det ikke opp på sengekanten i alle fall!

Føl deg litt frem kanskje, ta det pent og rolig i aseksuelle omgivelser. Forsikre henne om at hun er deilig og vidunderlig, at du tenner på henne og aldri ville hatt noen annen kvinne, men...

Tror du må lage en stemning for å lufte fantasier. Forsøk å spørre henne om hun har noen fantasier (ikke fantasier hun nødvendigvis ønsker skal bli realisert). Så kan du fortelle din. Ikke fortell at du kan tenne på mannen, men vri det slik at det handler om spenning og hennes tilfredsstillelse.

Er hun med på det så må dere i fellesskap finne en mann som kan være aktuell. Her er det viktigst at hun tenner også på denne mannen.

Kommer det så langt at dere gjør dette bør du spørre deg selv om du kommer til å bli sjalu. Det er ikke nødvendigvis så greit å se at en annen man gir kjæresten din orgasme f.eks. Kanskje hun i etterkant ønsker mer av denne mannen og mindre av deg.

Kanskje hun blir skamfull og ikke orker å være sammen med deg lenger. Det er mange, mange ting som kan gå galt i etterkant. Men snakker dere gjennom det meste på forhånd gjør dere det beste dere kan i hvertfall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...