Gjest jaja,sånn er det Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Jeg var sammen med en fyr,vi har holdt på fram og tilbake et par år.Det ble slutt fordi han gjør meg så usikker,at det gjør skikkelig vont.Jeg måtte gå. Han sa han elsket meg,men viste det stikk motsatt.Jeg var innlagt på sykehus,og han viste seg ikke engang.Han ville aldri gjøre noe sammen med meg kun med kamerater,og han pratet aldri med meg.Jeg bare var der liksom. Nå som tiden har gått litt kjenner jeg at jeg har lyst å prøve en gang til.Jeg elsker ham jo,og hadde håpet det kunne gå.At vi kunne finne ut av det. Men nei,han var tom sa han.Han elsket meg ikke lenger,men var veldig glad i meg,og tenker på meg hver dag.Jeg spurte ham om å se han kun en gang.For å se min egen reaksjon når jeg så ham.Om dette var den mannen jeg ville ha,eller om følelsene mine har kommet lenger enn jeg er klar over.Men nei,det tok han ikke sjansen på sa han.Han er også veldig sjalu,spør og graver.Han har sagt han ikke vil se meg med andre. Etter å ha prøvd på nytt uten å komme fram,så valgte jeg å se positivt på det,løfte hodet og gå videre. Da plutselig endret han seg.Sier mye fint til meg,og han lurer på om han har gjort rett valg.Han sier plutselig at han sitter å tenker mye på det.Han sier han vet ikke om han har gjort sitt livs tabbe med å la meg gå.Han slipper meg ikke helt liksom. Vi sms er mange timer hver dag.Det går i ett. Er dette den klassiske stoltheten fra hans side? eller hva synes dere? Det er typisk han å si en ting,men viser det motsatte. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/157425-please-se-p%C3%A5-denne/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
damedame Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Hva får du ut av kontakten med ham? Hvordan kan han nå, etter så lang tid og med så lite kontekt, si at han har fått følelser for deg? Tror du på ham? Tror du på deg selv? Mitt forslag er at du først jobber med sistnevnte spørsmål. Dernest vil jeg tro at du ikke gidder tenke så mye på de første spm. Du fortjener bedre enn en som ikke viser tydelig at han vil ha deg. Mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/157425-please-se-p%C3%A5-denne/#findComment-1014394 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bitchaerløs Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Hehe, klassisk eksempel på hva drittsekker gjør for å få viljen sin igjen når de ikke har noen alternativer til å styrke sitt ego. Kutt ham ut! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/157425-please-se-p%C3%A5-denne/#findComment-1014499 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jaja,sånn er det Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Hva får du ut av kontakten med ham? Hvordan kan han nå, etter så lang tid og med så lite kontekt, si at han har fått følelser for deg? Tror du på ham? Tror du på deg selv? Mitt forslag er at du først jobber med sistnevnte spørsmål. Dernest vil jeg tro at du ikke gidder tenke så mye på de første spm. Du fortjener bedre enn en som ikke viser tydelig at han vil ha deg. Mvh Du traff nok spikeren på hodet der. Om å tro på seg selv. Det er vel egentlig der mitt største problem ligger. Istedenfor å tro på en illusjon jeg har. Og det er vel sant,jeg bør sette meg selv høyere enn å ville ha en som ikke viser det tydeligt at han vil ha meg. Jeg prøvde virkelig i det forholdet,og håper desverre ennå.Følelser kan virkelig være en ulempe ja. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/157425-please-se-p%C3%A5-denne/#findComment-1014538 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M.Angelica Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Du traff nok spikeren på hodet der. Om å tro på seg selv. Det er vel egentlig der mitt største problem ligger. Istedenfor å tro på en illusjon jeg har. Og det er vel sant,jeg bør sette meg selv høyere enn å ville ha en som ikke viser det tydeligt at han vil ha meg. Jeg prøvde virkelig i det forholdet,og håper desverre ennå.Følelser kan virkelig være en ulempe ja. Det du skriver kunne vært livet mitt et par år tilbake. Det er som jeg skulle skrevet det selv. Kom deg unna han!! Jeg trodde jeg elsket han, men kom meg til slutt unna. Nå er livet mitt 1000 ganger bedre. Har funnet mannen i mitt liv og vet hva det å virkelig elske noen betyr! Lykke til 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/157425-please-se-p%C3%A5-denne/#findComment-1014581 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jaja,sånn er det Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Det du skriver kunne vært livet mitt et par år tilbake. Det er som jeg skulle skrevet det selv. Kom deg unna han!! Jeg trodde jeg elsket han, men kom meg til slutt unna. Nå er livet mitt 1000 ganger bedre. Har funnet mannen i mitt liv og vet hva det å virkelig elske noen betyr! Lykke til Har du også erfart den altså? Det er så utroligt godt å lese det du skrev,at det finnes et lys liksom. Jeg føler meg ganske lost som faktisk sitter midt oppi det ennå,jeg får akkurat nok næring av ham til å holde ut lenger. Og da var det utrolig godt å se at det faktisk er mulig,slik du beskriver det. takk for den,det gav meg et nytt håp. En dag skal jeg klare det jeg også,å sette foten skikkelig ned. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/157425-please-se-p%C3%A5-denne/#findComment-1014619 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M.Angelica Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Har du også erfart den altså? Det er så utroligt godt å lese det du skrev,at det finnes et lys liksom. Jeg føler meg ganske lost som faktisk sitter midt oppi det ennå,jeg får akkurat nok næring av ham til å holde ut lenger. Og da var det utrolig godt å se at det faktisk er mulig,slik du beskriver det. takk for den,det gav meg et nytt håp. En dag skal jeg klare det jeg også,å sette foten skikkelig ned. Godt å høre det hjelper Det tok LANG tid før jeg klarte å si fra. Men jeg har ikke angret et sekund! Som deg (syns du skrev d tildigere) har jeg aldri hatt den beste selvtiliiten. Å være "sammen" med han gjorde ting bare verre! Jeg ble enda mer usikker på meg selv og tenkte så ofte hva som er feil med meg, hvorfor vil han ikke være sammen med meg på "normalt vis", hva gjør jeg galt..osv osv. De negative tankene kvernet konstant. Du fortjener så utrolig mye bedre!! Jeg trodde ikke jeg ville finne noen andre enn han. Holdt vel på en måte fast på han pga at da hadde jeg vartfall noen. Ser i ettertid at jeg var nok mer forelsket i forelskelsen enn han.. Nei, dropp han. Vil være så utrolig glad på dine veine den dagen du tar mot til deg! Det er ikke bare bare.. det vet jeg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/157425-please-se-p%C3%A5-denne/#findComment-1014646 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jaja,sånn er det Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Godt å høre det hjelper Det tok LANG tid før jeg klarte å si fra. Men jeg har ikke angret et sekund! Som deg (syns du skrev d tildigere) har jeg aldri hatt den beste selvtiliiten. Å være "sammen" med han gjorde ting bare verre! Jeg ble enda mer usikker på meg selv og tenkte så ofte hva som er feil med meg, hvorfor vil han ikke være sammen med meg på "normalt vis", hva gjør jeg galt..osv osv. De negative tankene kvernet konstant. Du fortjener så utrolig mye bedre!! Jeg trodde ikke jeg ville finne noen andre enn han. Holdt vel på en måte fast på han pga at da hadde jeg vartfall noen. Ser i ettertid at jeg var nok mer forelsket i forelskelsen enn han.. Nei, dropp han. Vil være så utrolig glad på dine veine den dagen du tar mot til deg! Det er ikke bare bare.. det vet jeg. Ja,jeg er enig med deg.Det er akkurat slik du sier.Usikkerheten blir bare større når jeg er med ham,og jeg ender opp med å bebreide meg selv hvorfor det blir slik.Hvorfor vil han ikke være med meg som en ordentlig kjæreste liksom.Hva gjør jeg galt og slike tanker.Og tankene raser.Etter en stund "forstår" jeg ham godt hvorfor det ble slik.For da er jo tankene helt på villstyr.Og selvtilliten deretter. Tusen takk for at du delte din erfaring med meg. Jeg fikk så veldig håp av det du skrev,jeg sitter kjempepris på det:-) Jeg skal gjøre som deg,og få det til som deg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/157425-please-se-p%C3%A5-denne/#findComment-1014764 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M.Angelica Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Ja,jeg er enig med deg.Det er akkurat slik du sier.Usikkerheten blir bare større når jeg er med ham,og jeg ender opp med å bebreide meg selv hvorfor det blir slik.Hvorfor vil han ikke være med meg som en ordentlig kjæreste liksom.Hva gjør jeg galt og slike tanker.Og tankene raser.Etter en stund "forstår" jeg ham godt hvorfor det ble slik.For da er jo tankene helt på villstyr.Og selvtilliten deretter. Tusen takk for at du delte din erfaring med meg. Jeg fikk så veldig håp av det du skrev,jeg sitter kjempepris på det:-) Jeg skal gjøre som deg,og få det til som deg Ble glad av å lese det du skrev!!! Masse lykke til.. Skriv gjerne å fortell hvordan ting går etterhvert 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/157425-please-se-p%C3%A5-denne/#findComment-1014829 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.