Gå til innhold

Hvem bør flytte?

Gjest Sånn litt utenfor Kristiansand ett sted...

Anbefalte innlegg

Gjest Sånn litt utenfor Kristiansand ett sted...

Vi er et par som har vært sammen i et års tid nå. Vi bor i forskjellige byer, faktisk hele 30 mil fra hverandre, så vi ser hverandre kun i helger. Jeg bor på sørlandet, han på østlandet.

Vi er begge opprinnelig fra den byen der jeg bor, så vi vet begge at det er lurt å bosette oss der - sånn langsiktig tenkt, i og med at begge har familie her og en del felles venner.

Men før den tid ønsker jeg veldig gjerne at han ville flytte hit til meg, for å bo på denne kanten en stund før vi gifter oss. I tillegg har han godt av å komme seg vekk fra den byen han nå har bodd i i hele 35 år!!

Jeg vet jo at på sikt vil vi bosette oss i sør likevel, men skal jeg flytte dit nå, blir det veldig "endelig". Kunne det ikke vært lurt at han flyttet, eller er det jeg som bør flytte hjem igjen nå først som sist? Husk, han har altså bodd i hjembyen sin hele livet, og kunne vel hatt godt av noe nytt for en stund...før full etablering liksom?

Hadde vært fint å høre andres meninger :-) Artig det.

Takker.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/157444-hvem-b%C3%B8r-flytte/
Del på andre sider

Fortsetter under...

skorpionfisken

Vet du, jeg datt av (flytte)lasset jeg. Det ble mye hit og dit nå.

Du sier at du bor i sør og han i øst, men at dere begge er fra sør. Så sier du at han bør flytte til deg for å komme bort fra der han har bodd hele livet. I øst, eller i sør der dere begge er fra?

Jeg har gått surr i hvem som bor hvor, så jeg foreslår at dere selv bør finne ut hvem som skal flytte.

Hvem som bør flytte er vel vanskelig å si.

Det har da med arbeide å gjøre. Kan hvem som helst av dere bryte opp og starte på nytt med jobb på den andres boplass?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/157444-hvem-b%C3%B8r-flytte/#findComment-1014299
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...