Gå til innhold

Hvordan skal jeg fortelle (tilbakemelding)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest åh, så vanskelig

Får håpe hun synes du er like fin da, etter å ha blitt kjent med deg....Lykke til

Hm... Ja, det spørs vel om hun synes det etter å ha bli kjent med meg. Jeg får oppgi min mor som referanse hvis hun begynner å tvile...:)

Grei foran, grei bak, greit for meg ;-D

• 2 uker senere...

Annonse

Hm... Ja, det spørs vel om hun synes det etter å ha bli kjent med meg. Jeg får oppgi min mor som referanse hvis hun begynner å tvile...:)

Grei foran, grei bak, greit for meg ;-D

Rart du fortelle her på DOL at du har vært singel siden det ble slutt med barnemoren?? Hvorfor har du ikke fortalt at du forlot henne for å flytte sammen med din kollega, og at du ikke har vært singel mer enn noen uker???? Fake!!!!!!!!!!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...