Gå til innhold

Jeg må vite om jeg er gravid eller ikke

Anbefalte innlegg

Jeg går på p-piller, og har gjort det i et halvt år. Jeg er på min andre uke i et brett, og har hatt samleie med kjæresten hver dag i den siste uken. Men av spesielle grunner bestemte vi plustelig at jeg skulle slutte.Men etter to dager (med minst to utløsninger inne i meg i mellomtiden) så obestemte vi oss, og jeg tok da to piller på samme dag. Kall oss gale, men av enda en personlig tanke,så droppet vi det igjen, og enda to dager gikk. jeg har idag tatt to piller igjen,og kommer til å fortsette -på normalt vis- så sant jeg ikke er vlitt gravid. hvor store er sjansene for at jeg skal bli mamma?

På forhånd; tusen takk for svar. Ha en fin dag\kveld\natt

Fortsetter under...

Gjest tubal-kandidat

Det er det ingen som kan svare på, men var du midt i syklusen er sjansen størst. Bruk kondom i et par uker hvis du ikke vil bli gravid, og ta en test hvis den neste vanlige blødningen uteblir (obviously).

Og dere høres ærlig talt ikke tilnærmelsesvis modne nok ut til å bli foreldre.

Det er det ingen som kan svare på, men var du midt i syklusen er sjansen størst. Bruk kondom i et par uker hvis du ikke vil bli gravid, og ta en test hvis den neste vanlige blødningen uteblir (obviously).

Og dere høres ærlig talt ikke tilnærmelsesvis modne nok ut til å bli foreldre.

selvfølgelig kommer jeg til å teste meg om jeg ikke får mensen.problemet er at jeg helst vil vite det før den tid. Og jeg er helt enig med deg i at vi ikke er modne nok til å bli foreldre.men det var som jeg skrev av personlige tanker, som da kom av personlige grunner. Noe jeg ikke deler med alle på nett.

selvfølgelig kommer jeg til å teste meg om jeg ikke får mensen.problemet er at jeg helst vil vite det før den tid. Og jeg er helt enig med deg i at vi ikke er modne nok til å bli foreldre.men det var som jeg skrev av personlige tanker, som da kom av personlige grunner. Noe jeg ikke deler med alle på nett.

du kan selvsagt teste deg nå - ta en test, enkelt og greit

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...