Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg skulle ha mensen en fredag, men utsatte den i 9 dager, til søndagen derpå. Nå skal jeg starte på nytt brett Torsdagen , og lurer på om når jeg kan ha sex igjen uten å være redd for graviditet. Holder det at jeg tar pillen i en uke før jeg har sex? Pillen heter Jasmin.

Fortsetter under...

Hvis du utsetter mensen med p-pille (som Yasmin)er du beskyttet hele tiden og behoever ikke aa bruke annen prevensjon i det hele tatt.

Vennlig hilsen Mette Haase Moen

Hei igjen. Jeg vet ikke om du misforsod meg. Jeg har utsatt mensen i 9 sager, har nå mensen, og skal begynne på pillen om 2 dager. Er jeg beskyttet mot graviditet fra samme dagen som jeg startet med pillen da??

Hei igjen. Jeg vet ikke om du misforsod meg. Jeg har utsatt mensen i 9 sager, har nå mensen, og skal begynne på pillen om 2 dager. Er jeg beskyttet mot graviditet fra samme dagen som jeg startet med pillen da??

Hvis du bruker Yasmin med 21 piller på brettet kan du utsette mensen, men oppholdet mellom brettene må aldri være mer enn 7 dager. Så hvis du starter på nytt brett når det er en uke siden du sluttet på forrige brett er du beskyttet hele tiden. Også i den pillefrie uken.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...