Gå til innhold

Knullevenn

Anbefalte innlegg

Gjest utenfor dette jeg

Jeg ville som sagt ikke hatt sex i fylla med en fremmed. Det høres mye verre ut for meg. Hvilken nytelse ville jeg hatt av det?

Man har forskjellige venner. Noen venner er cafe venner, noen er feste venner, noen er altmuligvenner, og en sjelden gang finner man en sexvenn. For meg er det ikke mer komplisert.

Kan vel ha like god sex med en man tenner fullt på der og da, som en venn man bare har for å knulle?

Men man må sikkert være litt følelseskald å se på folk som rekvisitter slik du tydeligvis gjør. Kafe-venner, pulevenner, festevenner osv.. Venner er venner da, uansett. Kjærester puler man med.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/157604-knullevenn/page/3/#findComment-1016159
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

6

• ShitDiddelyDo

2

• yma

1

• fuji1365380447

1

Mest aktive i denne tråden

Kan vel ha like god sex med en man tenner fullt på der og da, som en venn man bare har for å knulle?

Men man må sikkert være litt følelseskald å se på folk som rekvisitter slik du tydeligvis gjør. Kafe-venner, pulevenner, festevenner osv.. Venner er venner da, uansett. Kjærester puler man med.

Jeg har mange gode venner også. Venner som jeg kan gjøre alt med og snakke om alt med. Men ikke alle. Noen venner er bare festevenner og cafevenner. Det kan dreie seg om folk man studerer sammen med o.l.

Jeg tenner selvfølgelig på han jeg har sex med. Ellers hadde vi aldri hatt sex. Han vet hva jeg liker og kan tilfredstille meg slik jeg vil. En fremmed fyr som man treffer på bar er ikke noe for meg. Er det så vanskelig å forstå? Da vet jeg ikke om han egner seg til å tilfredstille meg. Jeg vet ikke om han er gift. Jeg vet ikke om han er farlig. Kanskje har han sykdommer?

Har jeg derimot en fast elsker så vet han alt jeg liker og kan gi meg det. Jeg vet hva han liker og kan gi ham det. Vi kan ha sex når vi har lyst på det. Man kan si at det blir kvalitetssex når man er trygg på hverandre og kjenner hverandre.

Jeg skjønner godt folk som ikke vil ha elsker(inne). Men jeg skjønner ikke at det skal være så vanskelig åforstå at noen av oss vil det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/157604-knullevenn/page/3/#findComment-1016170
Del på andre sider

Gjest utenfor dette jeg

Jeg har mange gode venner også. Venner som jeg kan gjøre alt med og snakke om alt med. Men ikke alle. Noen venner er bare festevenner og cafevenner. Det kan dreie seg om folk man studerer sammen med o.l.

Jeg tenner selvfølgelig på han jeg har sex med. Ellers hadde vi aldri hatt sex. Han vet hva jeg liker og kan tilfredstille meg slik jeg vil. En fremmed fyr som man treffer på bar er ikke noe for meg. Er det så vanskelig å forstå? Da vet jeg ikke om han egner seg til å tilfredstille meg. Jeg vet ikke om han er gift. Jeg vet ikke om han er farlig. Kanskje har han sykdommer?

Har jeg derimot en fast elsker så vet han alt jeg liker og kan gi meg det. Jeg vet hva han liker og kan gi ham det. Vi kan ha sex når vi har lyst på det. Man kan si at det blir kvalitetssex når man er trygg på hverandre og kjenner hverandre.

Jeg skjønner godt folk som ikke vil ha elsker(inne). Men jeg skjønner ikke at det skal være så vanskelig åforstå at noen av oss vil det.

Klart det er vanskelig for oss som bare vil ha sex med kjæresten. Jeg kunne ikke tent på en jeg ikke var forelsket i eller trodde jeg kunne bli i. Det måtte ha vært et framtidshåp der i det minste. Å bare vite at man knuller sammen inntil videre eller den andre finner en kjæreste ville ikke vært bra for meg. Jeg hadde heller ikke taklet at den andre samtidig med meg hadde andre damer.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/157604-knullevenn/page/3/#findComment-1016176
Del på andre sider

Klart det er vanskelig for oss som bare vil ha sex med kjæresten. Jeg kunne ikke tent på en jeg ikke var forelsket i eller trodde jeg kunne bli i. Det måtte ha vært et framtidshåp der i det minste. Å bare vite at man knuller sammen inntil videre eller den andre finner en kjæreste ville ikke vært bra for meg. Jeg hadde heller ikke taklet at den andre samtidig med meg hadde andre damer.

Likevel kunne du, tilnød, hatt ons?? Det høres rart ut. Det er vel lettere å tenne på en god venn enn en vilt fremmed.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/157604-knullevenn/page/3/#findComment-1016189
Del på andre sider

Gjest sexpert?

Likevel kunne du, tilnød, hatt ons?? Det høres rart ut. Det er vel lettere å tenne på en god venn enn en vilt fremmed.

Det er snakk om risk og sex på et program på tv nå... Interesant diskusjon dere har! er litt på begges side, forstår dere begge mener jeg! På tv snakker de om hvor godt du kjenner en sexpartner, konsekvenser osv... Som sara sier er det iallefall mindre risk med en hun kjenner godt, men jeg kan ikke helt skjønne det der med bare sex uten følelser jeg heller. Derimot klina jeg av og til med en kamerat på byen tidligere, ville ikke ha sex med han da, men det var en liten tiltrekking hver gang vi var på byen og vi klina litt men jeg så aldri på han som noe partner... ONS gir jo en større sjanse for sykdommer osv, men jeg skjønner oxo "utenfor" at det blir litt rart å bare ha sex med noen hvis det ikke tenner deg/ følelser i bildet! Lykke til med dere begge to, enda godt vi er litt forskjellige og har forskjellige meninger dah;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/157604-knullevenn/page/3/#findComment-1016207
Del på andre sider

Det er snakk om risk og sex på et program på tv nå... Interesant diskusjon dere har! er litt på begges side, forstår dere begge mener jeg! På tv snakker de om hvor godt du kjenner en sexpartner, konsekvenser osv... Som sara sier er det iallefall mindre risk med en hun kjenner godt, men jeg kan ikke helt skjønne det der med bare sex uten følelser jeg heller. Derimot klina jeg av og til med en kamerat på byen tidligere, ville ikke ha sex med han da, men det var en liten tiltrekking hver gang vi var på byen og vi klina litt men jeg så aldri på han som noe partner... ONS gir jo en større sjanse for sykdommer osv, men jeg skjønner oxo "utenfor" at det blir litt rart å bare ha sex med noen hvis det ikke tenner deg/ følelser i bildet! Lykke til med dere begge to, enda godt vi er litt forskjellige og har forskjellige meninger dah;)

Veldig bra at vi kan leve våre liv forskjellig! Hadde vært kjedelig om vi ikke kunne. Og sexliv, det ville jeg ikke hatt.. Jeg har jo ikke tid til kjæreste...

Jeg forstår også veldig godt at mange ikke tenker som meg. Skjønner at noen tenner på andre ting, andre situasjoner. Så lenge vi alle er lykkelig med måten vi lever på... :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/157604-knullevenn/page/3/#findComment-1016219
Del på andre sider

Annonse

Du trenger ikke å tenke det, men du vet det jo? Det er en venn. Du har ofte sex med vennen. Begge vet det ikke blir noe mer.. En venn du knuller, en knullevenn, en elsker, en venn med det lille ekstra, eller hva man enn måtte ønske å si...

Dette er jo veldig lenge siden, da. Og den grunnleggende misforståelsen synes å være at dette var avtalt. At vi bestemte oss for å være "knullevenner" og ikke mer. Du sier at vi visste det ikke skulle bli noe mer. Nei, det visste vi slett ikke. Ingen vet hva som venter rundt neste sving. Mange har opplevd å bli pangforelsket i en kamerat, plutselig ser de ham i et nytt lys.

Vi definerte aldri kontakten mellom oss som det ene eller det andre. Vi havnet bare i bingen i ny og ne. Når vi møttes, snakket vi om bøker, studiene, folk rundt oss, politikk osv.- slik venner gjør. Vi snakket også om sex.

Ellers er det tydelig at tidene har forandret seg. Hvis jeg på en studentfest i 1980 hadde erklært at for meg var sex uten kjærlighet utenkelig, hadde jeg blitt møtt av et unisont latterbrøl. Garantert. Folk hadde tatt det som en spøk, eller en parodi på Bergfrid Fjose.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/157604-knullevenn/page/3/#findComment-1016330
Del på andre sider

Synes "fuji" skriver det veldig godt.

Med en elskerinne får man de fine tingene. Ikke det hverdagslige "maset" som er grunnen til at enkelte vil være single i utgangspunktet.

Jeg er i en periode av livet hvor jeg vil være singel, men jeg vil ikke være uten sex. Jeg vil heller ikke fly rundt å pule ulike damer på byen hver helg -- noe som gjør en elskerinne perfekt.

Jeg ser overhodet ikke noen problemer med denne holdningen, men jeg forstår at de som er på mer eller mindre konstant søken etter en livsledsager føler jeg er rar. Men det er jo forskjellen på meg og dem. Jeg er ikke ute etter en kjæreste. Jeg vil ikke ha noen kjæreste nå.

Men det at jeg ikke er ute etter å finne en kjæreste, vil ikke si at jeg ikke vil stikke ut på byen og spise en bedre middag med en jente jeg liker en gang i blant, og så stikke hjem og ha sex resten av natta.

Med en elskerinne får jeg alt det jeg vil ha. Du som ikke forstår at noen kan klare seg med en elsker/elskerinne vil sannsynligvis ha mer enn meg. Du vil ha en kjæreste.

Og da tror du (sannsynligvis) at alle andre også tenker sånn, noe som gjør at du ikke forstår oss.

Betegnelsen "knullevenn" har jeg for øvrig ikke så veldig sansen for. Min elskerinne er mye mer enn en jeg dytter tissen min inn i ved behov.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/157604-knullevenn/page/3/#findComment-1016348
Del på andre sider

Gjest liksom eller ikke

Liksom, liksom, atte folk er jo forskjellig. Noen trives ikke i eget selskap liksom, mens andre setter pris på å få være alene også liksom.

Seksuelle behov har vel stort sett alle, derfor er det greit å ha en elsker/venn/venninne som man bruker til det behovet. Så lenge ingen av partene ønsker å forplikte seg på andre måter må vel det være greit, liksom??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/157604-knullevenn/page/3/#findComment-1016405
Del på andre sider

Gjest du skal være tro

Jeg synes også dette med knullevenn er underlig.

Jeg knuller ikke med mine venner. Jeg er glad i mine venner- men det er da på en annen måte.

Det handler vel om å ha en elsker eller elskerinne, den eneste forskjellen er at man ikke er utro mot noen andre, selv ikke sine egne følelser.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/157604-knullevenn/page/3/#findComment-1016406
Del på andre sider

Det blir liksom en helt annen histore når man har en knullevenn på si da. DA må man jo gjerne utelukke følelser, ikke se hverandre annet enn for sex osv, for ikke å miste fordholdet man har.

Dette var en lang tråd.

Jeg kan se nytten av en "fucking good friend".

Men jeg vet ikke om jeg kunne greid å holde følelsene borte i en sånn situasjon selv. Sex og nærhet er bra og deilig og nødvendig. Men, før eller senere så vil det i mine øyner en tiltrekkning oppstå, følelser, sjalusi. Man blir glad i denne personen, og det gjengjeldes kanskje ikke.

Men, for en kort periode så kanskje. SÅ lenge følelser ikke rekker å oppstå.

Alle har vi jo behover. Og jeg tror at det er større sjanse for at man får noe utav det dersom man er trygg på personen, og har blitt kjent med denne sexuelt sett, enn om det er en fremmed.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/157604-knullevenn/page/3/#findComment-1016544
Del på andre sider

Gjest Frøken gullet!

Med en elskerinne får man de fine tingene. Ikke det hverdagslige "maset" som er grunnen til at enkelte vil være single i utgangspunktet.

Jeg er i en periode av livet hvor jeg vil være singel, men jeg vil ikke være uten sex. Jeg vil heller ikke fly rundt å pule ulike damer på byen hver helg -- noe som gjør en elskerinne perfekt.

Jeg ser overhodet ikke noen problemer med denne holdningen, men jeg forstår at de som er på mer eller mindre konstant søken etter en livsledsager føler jeg er rar. Men det er jo forskjellen på meg og dem. Jeg er ikke ute etter en kjæreste. Jeg vil ikke ha noen kjæreste nå.

Men det at jeg ikke er ute etter å finne en kjæreste, vil ikke si at jeg ikke vil stikke ut på byen og spise en bedre middag med en jente jeg liker en gang i blant, og så stikke hjem og ha sex resten av natta.

Med en elskerinne får jeg alt det jeg vil ha. Du som ikke forstår at noen kan klare seg med en elsker/elskerinne vil sannsynligvis ha mer enn meg. Du vil ha en kjæreste.

Og da tror du (sannsynligvis) at alle andre også tenker sånn, noe som gjør at du ikke forstår oss.

Betegnelsen "knullevenn" har jeg for øvrig ikke så veldig sansen for. Min elskerinne er mye mer enn en jeg dytter tissen min inn i ved behov.

Knullevenn, en venn man knuller med. Lekekompis, en kompis man leker med. Kjært barn har mange navn.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/157604-knullevenn/page/3/#findComment-1016599
Del på andre sider

Annonse

Gjest utenfor dette jeg

Selvsagt ikke. Jeg tenner ikke på mine venner, de er jo nettopp bare venner. Det blir jo helt feil å ha sex med venner da. Det kunne uansett ikke vært en som var venn i utgangspunktet, men en helt ny person. Men som sagt er målet for meg en kjæreste så da blir liksom det å bare knulle med en person litt fjernt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/157604-knullevenn/page/3/#findComment-1016637
Del på andre sider

Gjest utenfor dette jeg

Er nok der det ligger. For meg er målet hele tiden en kjæreste. De gangene jeg har vært singel har jeg hele tiden ville bli sammen med noen, ikke bare ha litt sex med en eller annen.

Jeg ser ikke noe positivt med å være singel, så det er utenkelig for meg å leve sånn. Men jeg har kanskje vært heldig med mine forhold, slik at jeg ser at det for meg er mest positivt å være i et par.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/157604-knullevenn/page/3/#findComment-1016639
Del på andre sider

Er nok der det ligger. For meg er målet hele tiden en kjæreste. De gangene jeg har vært singel har jeg hele tiden ville bli sammen med noen, ikke bare ha litt sex med en eller annen.

Jeg ser ikke noe positivt med å være singel, så det er utenkelig for meg å leve sånn. Men jeg har kanskje vært heldig med mine forhold, slik at jeg ser at det for meg er mest positivt å være i et par.

Jeg synes det er positivt at du prøver å forstå andre mennesker som har helt andre preferanser og holdninger enn deg selv, jfr. inngangsspørsmålet i denne trådenn. Det utvikler oss som mennesker og gjør oss mer tolerante, interessante og lydhøre

Men du bør skille mellom hva du selv kunne tenke deg, og hva du kan forstå. Eksempelvis kan jeg si at jeg aldri kunne tenke meg følgende ting:

Bo i New York, hoppe i fallskjerm, delta i gruppesex, røyke, være sammen med en som er 10 cm lavere enn meg.

Men jeg har ingen problemer med å forstå at det går an å like disse tingene.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/157604-knullevenn/page/3/#findComment-1016784
Del på andre sider

Gjest jaudagauda

hei..

jeg har en knullevenn. Det har vi vært i snart 3 år nå. Følelsa har vært innom bildet ja, istarten så prøvde vi å få til et forhold, men funket ikke. Jeg er jo glad i han og han i meg. Men vi fungerer ikke som par, men fungerer 100% i senga sammen :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/157604-knullevenn/page/3/#findComment-1017099
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...