Gå til innhold

Hvordan gjør dere det?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest LisaLobec

Tja... Vi har som oftest lange forspill. Vi kysser, koser, ligger nakne oppå hverandre. Noen ganger tar han kommandoen og ber meg om å suge ham o.l. Mange ganger legger vi et par puter på magen hans. Jeg ligger oppå ham bak frem (69). Han slikker meg, jeg suger.... Veldig deilig.

Ellers så rir jeg ham, han tar meg bakfra, vi snakker dirty... Jeg sitter på et bord mens han tar meg blablabla... :-)

Du bgeynner i feil ende.Først må lysten din være på plass, den frambringes lettest når mannen din er kåt, og viser at han har veldig lyst på deg.

Deretter kan dere sammen finne fram til hva dere skal gjøre, stillinger osv, slik dere sikkert gjorde før graviditeten.

Gjest tåmmeliten

Tja... Vi har som oftest lange forspill. Vi kysser, koser, ligger nakne oppå hverandre. Noen ganger tar han kommandoen og ber meg om å suge ham o.l. Mange ganger legger vi et par puter på magen hans. Jeg ligger oppå ham bak frem (69). Han slikker meg, jeg suger.... Veldig deilig.

Ellers så rir jeg ham, han tar meg bakfra, vi snakker dirty... Jeg sitter på et bord mens han tar meg blablabla... :-)

69 er vel ikke akkurat å anbefale hvis begge skal nyte samtidig.

Munnsex er bedre for begge to, når man bytter på å gjøre det på hverandre. For at den andre skal nyte, må man konse 100 %,og ikke bli distrahert av egen nytelse.

Munnsex er bedre for begge to, når man bytter på å gjøre det på hverandre. For at den andre skal nyte, må man konse 100 %,og ikke bli distrahert av egen nytelse.

Det er vel smak og behag vel?

Personlig får jeg ikke så stor nytelse når jeg bare ligger der og han slikker. Føler liksom at det blir litt ensidig da. Omvendt, altså at jeg "bare" suger ham går helt fint for begge.

Når vi har 69 som vel er favoritten vår, får begge nytelse samt at det jo tenner ekstra når den andre har det deilig, og man har utstyret til den andre for nærmere "studie".

Jeg kan ikke akkurat si at jeg har så stort behov for å konsentrere meg om noe når jeg har sex da, bare nytelsen, og den blir ikke forstyrret av at begge "jobber", for det gjør man jo ved "vanlig" sex og det. Den ene ligger da aldri bare der liksom?

"69 er vel ikke akkurat å anbefale hvis begge skal nyte samtidig."

Tull. Det er mange måter å nyte på, mange typer nytelse, og ikke minst - mange inviduelle preferanser og smaker.

"Munnsex er bedre for begge to, når man bytter på å gjøre det på hverandre."

Det er en smakssak, og ikke noe du kan sette en mal eller en fasit på.

"For at den andre skal nyte, må man konse 100 %,og ikke bli distrahert av egen nytelse."

For at man skal kunne nyte 100%, så kan det kreves at man er passiv, ja. Men du snakker tull når du likestiller det å nyte med å få 100% teoretisk teknisk utbytte av akten.

Dessuten er dette så individuellt som det bare kan få blitt. Jeg blir rett og slett småirritert når folk kommer med belærende og misforstått "vitenskapelig" fakta om hvordan folk best skal ha sex. De aller færreste seksualfaglige artikler (som jeg mistenker at du har kopiert dette fra) er ikke laget for at man skal finne en mal å overføre på akten i praksis.

Beklager hvis dette låter krassere enn det egentlig er ment :-)

"........................."

Annonse

Nå snakker du bs. Det er fullt mulig for begge å nyte fullt i "69".

Gjest tåmmeliten

Nå snakker du bs. Det er fullt mulig for begge å nyte fullt i "69".

Jeg bare gir uttrykk for min egen oppfatning. En oppfatning jeg har erfart at jeg deler med svært mange.

Men har noen bedre utbytte/nytelse ved at de har 69 enn oralt hver for seg, så dem om det.

Gjest tåmmeliten

"69 er vel ikke akkurat å anbefale hvis begge skal nyte samtidig."

Tull. Det er mange måter å nyte på, mange typer nytelse, og ikke minst - mange inviduelle preferanser og smaker.

"Munnsex er bedre for begge to, når man bytter på å gjøre det på hverandre."

Det er en smakssak, og ikke noe du kan sette en mal eller en fasit på.

"For at den andre skal nyte, må man konse 100 %,og ikke bli distrahert av egen nytelse."

For at man skal kunne nyte 100%, så kan det kreves at man er passiv, ja. Men du snakker tull når du likestiller det å nyte med å få 100% teoretisk teknisk utbytte av akten.

Dessuten er dette så individuellt som det bare kan få blitt. Jeg blir rett og slett småirritert når folk kommer med belærende og misforstått "vitenskapelig" fakta om hvordan folk best skal ha sex. De aller færreste seksualfaglige artikler (som jeg mistenker at du har kopiert dette fra) er ikke laget for at man skal finne en mal å overføre på akten i praksis.

Beklager hvis dette låter krassere enn det egentlig er ment :-)

"........................."

Jeg bare gir uttrykk for min egen oppfatning. En oppfatning jeg har erfart at jeg deler med svært mange.

Men har noen bedre utbytte/nytelse ved at de har 69 enn oralt hver for seg, så dem om det.

Gjest tåmmeliten

Personlig får jeg ikke så stor nytelse når jeg bare ligger der og han slikker. Føler liksom at det blir litt ensidig da. Omvendt, altså at jeg "bare" suger ham går helt fint for begge.

Når vi har 69 som vel er favoritten vår, får begge nytelse samt at det jo tenner ekstra når den andre har det deilig, og man har utstyret til den andre for nærmere "studie".

Jeg kan ikke akkurat si at jeg har så stort behov for å konsentrere meg om noe når jeg har sex da, bare nytelsen, og den blir ikke forstyrret av at begge "jobber", for det gjør man jo ved "vanlig" sex og det. Den ene ligger da aldri bare der liksom?

Du skrev det som om det faktisk VAR sånn. Begge har mer glede av osv.

Tror det er de unge og uerfarne som sliter med å få til 69. Når man har hatt sex i noen år trenger man ikke konsentrere seg for å ha det godt.

Gjest sexpert?

enig med deg der!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...