Gå til innhold

kjæresten ute av kontroll?

Anbefalte innlegg

Gjest kontrollfrik?

Jeg og min samboer bor i en liten by, vi har trivdes godt med det og ønsker å stifte egen familie. Problemet kom nå i høst, da en gammel kompis av ham flyttet hit. De drikker sammenhengende Fredag til søndags natten. Når han ringer, så springer kjæresten min avgårde til ham..Jeg ser ham nesten ikke lenger og har aldri trodd noe slikt om ham.

De har alltid hatt gjevnlig kontakt slik at det skulle ikke være en årsak til dette "hysteriet". Har snakket med ham, men han ber meg slutte å overdrive.. overdriver jeg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/157614-kj%C3%A6resten-ute-av-kontroll/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel umulig for oss å si om du overdriver, vi kjenner jo ikke situasjonen.

Drikker han sammenhengende _og_ er borte fra deg fra fredag til søndag har du all grunn til å reagere. Og du bør tenke deg om mer enn to ganger før dere stifter familie.

skorpionfisken

Hvis de er sammen hver helg, og drikker hele helgene, sånn at du blir alene hver helg så overdriver du ikke.

Jeg ville bedt samboeren spørre kompisen sin om han kunne få være der resten av uka også, slik at du kunne få bo alene. Da slipper du å irritere deg over en umoden og tverr samboer som helst ikke vil være sammen med deg likevel.

Han vil ikke være sammen med deg skjønner du, og bruker kompisen som unnskyldning for å slippe å se deg i helgene.

Makan til idiot tror jeg du må lete lenge etter for å finne igjen, så jeg tror du er tryggere neste gang du finner deg kjæreste, med mindre du skulle rote deg borti kompisen hans da....

Selvsagt overdriver du ikke. Det får da være måte på av oppførsel. Enten har de damer de fester sammen med og han synes dette er spennende, eller så er det drikkingen og festingen alene som drar han dit eller så sitter de der og ronker hverandre.

Be han til helvete om skjerpe seg eller så flytter du.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...