Gå til innhold

Maiken ute av kontroll?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bryr meg ikke så mye om det jeg da :)

Alle innleggene kan jo hende det sitter noen der ute og lurer på så om jeg ønsker å svare så gjør jeg det så får det heller være.

Dog har jeg et sterkt ønske om at verken Maiken eller noen av hennes andre tyve hoder bryr seg med å svare på noen av mine innlegg...ser sjelden det komme noe fornuftig derfra.

:)

Hilsen fra en ikke anonym...

Gjest i all verden da?

Nå må du skjerpe deg da! Hvor får du sånt fra? Er du den samme som hele tiden driver og roper Maiken, eller er det mange paranoide sinnsyke folk her inne? Det er da ikke bare Maiken som skriver tullete innelegg? Og hvorfor MÅ alle innlegg tilfredstille deg?

Nå må du skjerpe deg da! Hvor får du sånt fra? Er du den samme som hele tiden driver og roper Maiken, eller er det mange paranoide sinnsyke folk her inne? Det er da ikke bare Maiken som skriver tullete innelegg? Og hvorfor MÅ alle innlegg tilfredstille deg?

Her er det nok mange paranoide, sinnsyke folk ja.Ikke noe blivende sted for deg.

*husj-ut med deg*

Gjest i all verden da?

Her er det nok mange paranoide, sinnsyke folk ja.Ikke noe blivende sted for deg.

*husj-ut med deg*

Bare helt utrolig hvor opphengte folk er blitt i Maiken. Regner med hun tar det som et giga-kompliment. Ikke måten å bli kvitt folk på hvertfall, men det er jo tydeligvis ikke det de vil oppnå heller.

Annonse

De 20 siste på samliv eller de 20 siste under 100 nyeste?

Jeg lurte på det samme i går, og sjekket begge deler, man nekter å tro at Maiken sto bak så innmari mange innlegg. Det var jo flere fra kjente Maiken-frie nick.

Maiken er noe herk, men det er da flere andre som mener dette og hint også! ;-)

Gjest ikke undertegnet igjen

Bare helt utrolig hvor opphengte folk er blitt i Maiken. Regner med hun tar det som et giga-kompliment. Ikke måten å bli kvitt folk på hvertfall, men det er jo tydeligvis ikke det de vil oppnå heller.

Jeg ville bare 'advare' dem som ikke er interessert i tulle-innlegg. Tror ikke noen her er opphengt i Maiken, men tror Maiken har hengt seg opp litt..... ute av kontroll ser det ut til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...