Gjest Off, lurer fælt. Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Er ganske fersk i "sex-gamet", så jeg har noen spørsmål: 1. Når jeg har sex (har bare hatt det 3-4 ganger), så er jeg veldig våt når han kommer inn i meg, og det føles kjempedeilig når vi begynner, men bare sånn 10 sekunder, og så føles det nesten som jeg er ferdig... Er det normalt???? Trodde det liksom skulle være guttene som "gikk" for tidlig, jeg. 2. Kjæresten min lurer på hvorfor jeg ikke får orgasme, men er det normalt å få så tidlig da? Kreves vel kanskje litt erfaring...eller?? 3. Det går liksom alltid får han, men jeg har som sagt ikke hatt orgsame med ham enda. Er jeg likevel "ventet" å oppnå et klimaks? Eller er det liksom godt hele tiden, helt til han er "ferdig", liksom...? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/157626-er-det-normalt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
1303s Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Hei Jeg har noe av det samme problemet med at jenta mi ikke får orgasme ved vanlig samleie. Har hatt følge i 5 mnd, så kanskje hun ikke er helt trygg enda. Men jeg "fingrer" klitoris etter at jeg har kommet, slik at hun også får orgasme. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/157626-er-det-normalt/#findComment-1015473 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubia Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Ting føles forskjellig fra person til person slik at hva som er mest vanlig er nok så som så... Iallefall...ikke så altfor mange kvinner får orgasme under samleie om ikke klitoris blir stimulert i tillegg. Og når man får til dette er det vel når man er en god del mer sexuellt erfaren. Det kan være godt hele tiden under samleie alikavel...eller det kan føle litt "daut" i perioder, penetreringen... det kommer vel litt ann på ens egen kropp, hvordan partneren beveger seg, hvor langt inn han kommer osv. Det kan være meget tilfredsstillende å ha samleie uten orgasme også. Du bør onanere for deg selv, bli kjent med kroppen din og lære deg hva som skal til for at du får orgasme. Så kan du ta dette med deg under samleiet. Om du da berører deg selv kan du komme under samleiet. De aller fleste gutter synes det er spennende og sexy så se at jenta berører seg selv og at hun nyter, det tør jeg nesten vedde på Tilfredsstillende sexliv har man vel lettest for å få over tid med en partner slik at man får opparbeidet seg en trygghet på seg selv, på partneren sin, og at man blir kjent med måten begge synes om å ha sex på. Jenter kan "sprute" under orgasmen sin, de kan få såkaldte vaginalorgasmer, de kan få serieorgasmer og jeg vet ikke hva...men dette er etter hva jeg har forstått ikke hva man kan kalle for det mest normale. Og som sakt så hender dette gjerne jenter som har noe erfaring og som er godt kjent med seg selv, sin kropp og sin sexualitet...og gjerne sin partner. Så for all del... ikke titt så langt frem...kos deg med nuet og ta et steg ad gangen. Med tid og stunder så vil du meget mulig oppleve alt du har hørt om og ønsker å oppleve. Det du føler nå er iallefall noe som godt kan kalles normalt. Lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/157626-er-det-normalt/#findComment-1015551 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Off, lurer fælt. Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Ting føles forskjellig fra person til person slik at hva som er mest vanlig er nok så som så... Iallefall...ikke så altfor mange kvinner får orgasme under samleie om ikke klitoris blir stimulert i tillegg. Og når man får til dette er det vel når man er en god del mer sexuellt erfaren. Det kan være godt hele tiden under samleie alikavel...eller det kan føle litt "daut" i perioder, penetreringen... det kommer vel litt ann på ens egen kropp, hvordan partneren beveger seg, hvor langt inn han kommer osv. Det kan være meget tilfredsstillende å ha samleie uten orgasme også. Du bør onanere for deg selv, bli kjent med kroppen din og lære deg hva som skal til for at du får orgasme. Så kan du ta dette med deg under samleiet. Om du da berører deg selv kan du komme under samleiet. De aller fleste gutter synes det er spennende og sexy så se at jenta berører seg selv og at hun nyter, det tør jeg nesten vedde på Tilfredsstillende sexliv har man vel lettest for å få over tid med en partner slik at man får opparbeidet seg en trygghet på seg selv, på partneren sin, og at man blir kjent med måten begge synes om å ha sex på. Jenter kan "sprute" under orgasmen sin, de kan få såkaldte vaginalorgasmer, de kan få serieorgasmer og jeg vet ikke hva...men dette er etter hva jeg har forstått ikke hva man kan kalle for det mest normale. Og som sakt så hender dette gjerne jenter som har noe erfaring og som er godt kjent med seg selv, sin kropp og sin sexualitet...og gjerne sin partner. Så for all del... ikke titt så langt frem...kos deg med nuet og ta et steg ad gangen. Med tid og stunder så vil du meget mulig oppleve alt du har hørt om og ønsker å oppleve. Det du føler nå er iallefall noe som godt kan kalles normalt. Lykke til. Tusen takk for et langt og nyttig svar! Jeg synes det er litt flaut å onanere mens han ser på og vi holder på. Og vil ikke han ta det på seg (selv om han ikke bør!) at jeg ikke får orgasme? Synes det er litt flaut. Jeg vil helst bare synes det er godt mens vi holder på (selv om jeg nødvendigvis ikke får orgasme), og ikke bare i begynnelsen... :-/ 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/157626-er-det-normalt/#findComment-1015606 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubia Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Tusen takk for et langt og nyttig svar! Jeg synes det er litt flaut å onanere mens han ser på og vi holder på. Og vil ikke han ta det på seg (selv om han ikke bør!) at jeg ikke får orgasme? Synes det er litt flaut. Jeg vil helst bare synes det er godt mens vi holder på (selv om jeg nødvendigvis ikke får orgasme), og ikke bare i begynnelsen... :-/ I et "godt" forhold når vi snakker om sex, så kjenner gjerne partnerene hverandre så godt at de automatisk gjør ting de vet partneren får orgasme av... man kan også veksle...ene sekundet koser partneren med en så tar en selv over osv. Men i bunn og grunn så er det vårt eget ansvar...vår egen orgasme...helt enkelt forde vi vet hvordan og hva som skal til...enten så kan vi ordne det selv eller så kan vi være flinke til å fortelle partneren hva vi synes er godt osv. Det er synd du liksom mister piffen fort...det kan være forde han kanskje driver litt for mye "ut og inn"? Monotont og "halvt" kan dempe lysten for oss kvinner. Det er bedre å bytte litt stillinger, onanere litt, variere i styrke/dybde/tempo på penetreringen osv. Skjønner du er litt flau for å onanere foran han...vi er hundrevis som har følt det samme på begynnelsen av våre sexliv...og mange føler det videre også...synd, men desverre nokså vanlig tror jeg. Og det rare er at de fleste hannkjønn synes akkurat det er ekstra opphissende å se... :I Jeg/vi kan prate og prate...men til slutt er det bare du selv som kan ta stegene videre. Bare du vet hva du tør, hvordan dere har det, hva du ønsker osv. Om det er en trøst så kommer ting med tiden, med erfaringen, med tryggheten...og en god partner en nok nødvendig. Vær ikke redd for å vise din kåthet, din lyst, og din glede over sex. Dette vil nok ganske sikkert glede din partner, og det vil gi kroppen din tillatelse til å nå større høyder og gleder... Du må huske at det er like mye din rett som hans å glede seg over sex, å si nei, å si hva en vil ha, å kreve, å gi...i det hele tatt... glem ikke det ! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/157626-er-det-normalt/#findComment-1015619 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexpert? Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 hei du! har et tips hvis du vil at det skal gjøre godt lenger... vet ikke akkurat hvordan dere har sex da, hvordan stilliger osv. I og med at du bare har hatt sex 5 ganger er dere kanskje ikke helt 'inn i gamet' men det er viktig å eksperimentere og for å få noe ut av det selv er det viktig at "du er med"! Med det mener jeg at du kan bevege deg sånn at du får 'presset' der du synes det er digg. Prøv f.eks å sitte oppå han, da er det lettere for deg å både bestemme dybde, tempo osv + at du kan ta på deg selv hvis du vil, evt. vil han ta på deg hvis du forteller han at det ville bli lettere for deg å få orgasme da! Lykke til! klem 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/157626-er-det-normalt/#findComment-1016068 Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Hei Jeg har noe av det samme problemet med at jenta mi ikke får orgasme ved vanlig samleie. Har hatt følge i 5 mnd, så kanskje hun ikke er helt trygg enda. Men jeg "fingrer" klitoris etter at jeg har kommet, slik at hun også får orgasme. Det er ikke noe "problem" det, men helt vanlig om det du kaller samleie bare er sånn "ut og inn" 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/157626-er-det-normalt/#findComment-1016842 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.