Gå til innhold

Kos og klem

Anbefalte innlegg

Gjest agent 007
Skrevet

Liker alle kvinner at partner koser, klemmer og kysser for å vise at man er glad i dem.

Eller kan det bli litt for mye

av dette når mannen er litt "overivrig". Jeg føler at min kone trekker seg litt unna

ved kos, klem og kyssing. PS. vi har det bra sammen og hun sier at hun er veldig glad i meg, men hun sier hun føler seg litt ubekvem med all min oppmersomhet.

Videoannonse
Annonse
Gjest rutangis netu
Skrevet

Jeg føler også noengang mine manns oppmerksomhet litt påtrengende for å være ærlig. Føler han invaderer meg. Det har nok litt med at jeg er en mer selvstendig person enn han, med egne interesser utenfor hus og hjem. Min mann har jobben. Og meg. Det blir for mye for meg på en måte. Merker jeg regerer med å bli irritert i perioder, og det er jo synd. Andre kvinner tørster jo etter litt klemming og kosing, men jeg ønsker mindre av det.

Gjest ikke naiv
Skrevet

Kan sikkert bli litt for mye av det gode ja...hvis det skjer hele tiden da.

Skrevet

Av hva man kan lese her inne - og så er jo alle forskjellige på dette området også da - så er det ikke alle kvinner eller menn som liker for mye kos og klem.

Det bør vel kanskje ikke ha noen med følelsene ellers å gjøre da.

Selv så er jeg veldig glad i nærkontakt og er heldig å ha en partner som også er veldig kosete.

Litt trist når to i et forhold er forskjellige der, men har som sakt ingen tro på at det bør ha så mye med følelsene å gjøre ellers, så da er det vel bare å få til en gylden middelvei da, og å respektere den andres syn på saken.

:)

skorpionfisken
Skrevet

Jeg vil i allefall ha mest mulig kos og klem.

Men man er jo forskjellige på det området.

Skrevet

Av hva man kan lese her inne - og så er jo alle forskjellige på dette området også da - så er det ikke alle kvinner eller menn som liker for mye kos og klem.

Det bør vel kanskje ikke ha noen med følelsene ellers å gjøre da.

Selv så er jeg veldig glad i nærkontakt og er heldig å ha en partner som også er veldig kosete.

Litt trist når to i et forhold er forskjellige der, men har som sakt ingen tro på at det bør ha så mye med følelsene å gjøre ellers, så da er det vel bare å få til en gylden middelvei da, og å respektere den andres syn på saken.

:)

Helt enig!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...