Gå til innhold

Ingen sex etter vi ble foreldre for 2 år siden

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest kun på bakgrunn av hvordan jeg har det

Hei igjen alle sammen!

Takk for diskusjonen! Veldig nyttig å høre innspillene deres.

Noen spuret om sexlivet vårt før vi fikk barn. Vel, det var helt utrolig. Vi hadde sex ofte og på måter jeg ikke visste var mulig, Hehe. Tror ikke jeg har noen fantasier igjen... Kunne ikke vært bedre.

Det virker som om flere her tror at kona mi er vrien fordi hun VIL være det. Men det er ikke saken heller.

Noen spurte om jeg ikke ville skille meg selv om det gikk 10 år uten sex.

Selvfølgelig vil jeg ikke det!! Som nevnt igjen, alt annet fungerer og jeg er fortsatt helt fullstendig fortapt i henne.

Dessuten har vi et barn da!!

HAR man giftet seg så HAR man giftet seg. Man må da ta noen konsekvenser av de valgene man tar her i livet...

Men takk igjen for synspunkter! Jeg setter pris på alle sammen.

Takk for alle gode ord forresten! Blir jo nesten litt mye av det gode fra et par av dere... :-)

Hilsen meg

Hei igjen. Ser du takker for innleggene. Jeg vil også benytte anledningen til å takke deg for innlegget ditt, for nå skjønner jeg litt mer av hvordan min mann muligens har det. Lettere å sette seg inn i det via andre av og til.

Lykke til og så ønsker jeg meg selv lykke til også.

• 2 måneder senere...
Gjest A lil wonder

Hei igjen alle sammen!

Takk for diskusjonen! Veldig nyttig å høre innspillene deres.

Noen spuret om sexlivet vårt før vi fikk barn. Vel, det var helt utrolig. Vi hadde sex ofte og på måter jeg ikke visste var mulig, Hehe. Tror ikke jeg har noen fantasier igjen... Kunne ikke vært bedre.

Det virker som om flere her tror at kona mi er vrien fordi hun VIL være det. Men det er ikke saken heller.

Noen spurte om jeg ikke ville skille meg selv om det gikk 10 år uten sex.

Selvfølgelig vil jeg ikke det!! Som nevnt igjen, alt annet fungerer og jeg er fortsatt helt fullstendig fortapt i henne.

Dessuten har vi et barn da!!

HAR man giftet seg så HAR man giftet seg. Man må da ta noen konsekvenser av de valgene man tar her i livet...

Men takk igjen for synspunkter! Jeg setter pris på alle sammen.

Takk for alle gode ord forresten! Blir jo nesten litt mye av det gode fra et par av dere... :-)

Hilsen meg

Du er kjempe GOD MANN, oslogutt_30!!!

Omtenksom , vet hvordan kvinner har det... fødsel er det nok alle hvinner store smerter i livet som dere menn ikke kan klare å gjøre...

Sånn burde det være når man er gift lever i gode og onde dager , EKTE kjærlighet!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...