Gjest Haifa Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Hei, Lurer på om det er flere enn meg som merker at, etter å ha begynt med p-piller, så er ikke reaksjonene i kroppen de samme som før - i fht eggløsning og pms bl.a ? Og jeg lurer særlig på dette med vekt! For jeg går nemlig fortsatt opp i vekt sånn ca to uker etter mensen - og det er jo da jeg før hadde eggløsning, men som pillene nå forhindrer. Er dette normalt at kroppen reagerer som om den har eggløsning? Jeg går opp 1-2 kilo nemlig, og selvom jeg slanker meg går jeg ikke ned disse dagene.... I tillegg er jeg mindre sårbar ved pms, blør mindre ved mens og har mindre smerter. Men går også opp i vekt ved mensen. Andre med slike erfaringer?Blir særlig gla for å høre om det med vekt, da dette plager meg litt... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/157691-samme-reaksjoner-p%C3%A5-pms-og-eggl%C3%B8sning-p%C3%A5-p-piller/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.