Gå til innhold

Å onanere en gutt!

Anbefalte innlegg

Gjest sexpert?

Lurer bare på hva dere andre jenter gjør når dere onanerer en gutt, teknikker osv? Jeg føler liksom at jeg ikke får det til helt... Skal man bare dra forhuden helt tilbake md en gang? Hardt/løst? Har hørt at gutter ikke synes noe særlig om en jente som bare drar den frem og tilbake... Hva skal vi gjøre? noen tips? gjerne fra gutter oxo, hvordan vil dere ha det? (gjerne litt detaljert) thanks

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/157732-%C3%A5-onanere-en-gutt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

nei desverre... kan du gi meg noen tips? vi snakker ikke så mye om dette derfor føler jeg meg litt fortvila... Please, noen tips? ikke bare si at jeg skal spørre han rett ut nå...

varier tempo.. øk den i det han skal komme.. i tilleg bør du holde lenger ned på "skaftet" til å begynne med og i det han skal komme onanerer du ved å holde lenger opp og dra forhuden fram og tilbake..der er han nemlig mye mer følsom. men noe som er veldig deilig for en gutt er at du suger han mens du onanerer han.. Lukke til:)

Gjest ddddddddd

Her er det litt forskjellig smak og behag. Skulle du onanere meg, så skal du ikke dra for langt bak, eller for langt frem. Begge deler litt vondt. Men du skulle holdt rundt pikken veldig forsiktig, og onanert hurtig frem og tilbake. Samtidig som du holder veldig forsiktig...nesten for løst...deilig..

Annonse

Onanering er i bunn og grunn etterlikning av sex. Tenk litt over hvordan et samleie ofte foregår. Begyn gjerne rolig og forsiktig, mens avslutninga gjerne går i et forrykende tempo... :) Prøv å snakke litt med han om dette. Er du tøff nok, kan du prøve å snakke litt frekt med ham når du onanerer han, det er garantert pirrende for ham. Prøv gjerne litt forskjellige ideer, og spør ham om det er godt, samtidig som du hører etter forandring i pusten hans. Finner du noe han liker ekstra godt, puster han gjerne tyngre :) Sist, men ikke minst, smil, gjerne litt frekt, ikke la ham tro du ikke liker det, det er turn-off

Gjest det er meg

Du kan gjøre mye godt med ham hvis du kjæler og bruker fingre, lepper og tunge på pungen også. Området under er spesielt godt. Av og til kan en liten fingertupp i anus være godt for ham.

Det samme med det feltet der hodet deler seg, altså på undersiden. Når du bruker munnen passer du på å stimulere her med tungen. Hold tennene unna!!

Bruk munn og hender som best du kan og før ham til en nestenorgasme, så stopper du ved å klemme nederst rundt penis. Vent til han roer seg og begynn på nytt. Du lærer deg å forstå når du skal stoppe og klemme. Du skal klemme ganske hardt, men ikke for hardt, det skal jo ikke gjøre vondt.

Når du har holdt på slik minst en times tid kan du la ham slippe å pines lenger og føre ham til en orgasme hinsides alt han har vært borte i før. Husk å holde inn-utbevegelsen i gang og bruke hendene på best mulig måte så lenge orgasmen varer. Myke små kyss og ømme, omsorgsfulle hender etterpå fullender opplevelsen.

Gjest lurerjeg

varier tempo.. øk den i det han skal komme.. i tilleg bør du holde lenger ned på "skaftet" til å begynne med og i det han skal komme onanerer du ved å holde lenger opp og dra forhuden fram og tilbake..der er han nemlig mye mer følsom. men noe som er veldig deilig for en gutt er at du suger han mens du onanerer han.. Lukke til:)

Men hva får deg til å ha lyst til å suge en penis??

Teknikk for avanserte... En "moden" kvinne/elskerinne pleide å fukte hånden sin med spytt mens hun runket meg... (Må holdes fuktig kontinuerlig!) Tror du jeg fikk bakoversveis eller ?! Den hadde jeg aldri forsøkt selv... Yum...

Hmm... Tror jeg ringer henne til helgen .-) .-)

Gjest det vet vi da

Teknikk for avanserte... En "moden" kvinne/elskerinne pleide å fukte hånden sin med spytt mens hun runket meg... (Må holdes fuktig kontinuerlig!) Tror du jeg fikk bakoversveis eller ?! Den hadde jeg aldri forsøkt selv... Yum...

Hmm... Tror jeg ringer henne til helgen .-) .-)

Det var da ikke sååå avansert. Best for mannen med litt vått :)

Annonse

Men hva får deg til å ha lyst til å suge en penis??

jeg vil suge han fordi jeg vet han nyter det så inderlig. Selve sugingen for meg er ikke noe jeg gjør for min egen del, men for hans del, og derfor gjør jeg det. Synes du ikke det er godt og opphissende å se partneren din nyte noe du gir han? Jeg gir han gjerne litt frekke blikk i tillegg til at jeg suger/slikker/runker han og da blir han helt sprengkåt. Det liker jeg:)

Du kan gjøre mye godt med ham hvis du kjæler og bruker fingre, lepper og tunge på pungen også. Området under er spesielt godt. Av og til kan en liten fingertupp i anus være godt for ham.

Det samme med det feltet der hodet deler seg, altså på undersiden. Når du bruker munnen passer du på å stimulere her med tungen. Hold tennene unna!!

Bruk munn og hender som best du kan og før ham til en nestenorgasme, så stopper du ved å klemme nederst rundt penis. Vent til han roer seg og begynn på nytt. Du lærer deg å forstå når du skal stoppe og klemme. Du skal klemme ganske hardt, men ikke for hardt, det skal jo ikke gjøre vondt.

Når du har holdt på slik minst en times tid kan du la ham slippe å pines lenger og føre ham til en orgasme hinsides alt han har vært borte i før. Husk å holde inn-utbevegelsen i gang og bruke hendene på best mulig måte så lenge orgasmen varer. Myke små kyss og ømme, omsorgsfulle hender etterpå fullender opplevelsen.

En times tid???

Da hadde jeg blitt rimelig sliten i armen.

Godt mannen min ikke er så utholdende.

Gjest det er meg

En times tid???

Da hadde jeg blitt rimelig sliten i armen.

Godt mannen min ikke er så utholdende.

Hehe, det er selvsagt ikke snakk om å dra med hånden uavbrutt i en time. Men det går likevel an å kjæle for en kropp med munn og hender i en time, i to timer.......

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...