Gjest griong Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 2,5 måned etter jeg ble dumpet av min kjæreste ville hun prøve igjen. Det var det beste som kunne skje meg. Det jeg hadde ønsket hele tiden. Men det ble ikke noe bra. Det viste seg at hun ikke var sikker på om hun ville ha meg tilbake eller ikke. Hun ville at vi skulle begynne å date litt smått og se hva som skjedde. Dette ble veldig vanskelig for meg. Jeg ble jo nyforelska og ville være med henne så mye som mulig. Jeg visste jo at jeg ville ha henne. Jeg trengte ingen prøvetid. Men måten hun oppførte seg på gjorde meg veldig usikker. Jeg ble etterhvert redd for å innvolvere meg fordi jeg ikke ville bli såret en gang til. Hun ga meg nemlig ingen trygghet. Dessuten dukket det opp at hun hadde hatt et forhold i mellomtiden som hun helst ikke ville snakke om. Til slutt endte det med en krangel hvor jeg sa at hvis hun ville ha meg tilbake måtte hun behandle meg med respekt og at jeg fortjente å ha det bedre enn sånn det var. Så slengte jeg igjen døra og gikk. Nå er jeg selvsagt nervøs for om jeg har gjort en tabbe. Skulle jeg ha gitt henne mer tid så hun ble sikker på meg igjen? Problemet var at det var så slitsomt for meg å forholde meg til henne når hun ikke var sikker. Skal jeg ta kontakt med henne igjen, eller er det hennes tur til å lide litt? Dessverre tror jeg hun er så stolt at hun aldri tar kontakt med meg igjen. Hva har jeg gjort!!?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/157740-har-jeg-gjort-en-tabbe/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bård Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Svaret her kommer litt ann på hvor gamle dere er, tror jeg... Er dere i tenårene høres dette ut som en typisk "det er sånn det er"-hendelse. Det kan godt hende dere blir sammen igjen om 10 år, men i mellomtiden bør du nok bare ta med deg de gode følelsene dsom et godt minne og tenke på at det er mye annet som skal skje fremover i livet enn at du skal skaffe deg en kjæreste. Er dere eldre blir vel handlingen den samme: Du bør siitte på gjærdet. Ikke fordi du/dere er unge og "i hormonenes vold", men fordi man må kunne forlange "klar melding" av folk når de er et stykke opp i 20-åra. Det er ingen vits i å forelske seg i den personen som man inbiller seg er "under overflaten". Hun er som hun er hvis hun ikke selv kommer løpende og angrer - blant annet er hun da ikke tilstrekkelig interessert i deg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/157740-har-jeg-gjort-en-tabbe/#findComment-1016343 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bårdern Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Jeg tror du har gjort det riktige ved å vise henne at hun kan gjøre som hun vil. Ikke ta kontakt før hun eventuelt gjør det. Du må ikke vente på henne! Vis at du klarer deg fint uten henne og ha det gøy! Lykke til 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/157740-har-jeg-gjort-en-tabbe/#findComment-1016838 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.