Gå til innhold

Kikking på sats

Anbefalte innlegg

Gjest utrolig teit
Skrevet

Hei... Nå har jeg driti meg ut tror jeg....

På mitt faste SATS senter i dag bestemte jeg meg for å ta litt sol, og jenter pass dere for dette !!!! I båsen jeg ligger i er det hull på størrelser med femkroninger inn i nabobåsen, hvor det ligger ei jente å soler seg.....

Faen... Hva gjør man da ? Litt kinky, og jævlig teit... Jeg kikker som faen... Hva ville dere gjort gutter ?! Det er jo litt fristende med et gratis "peepshow" da !!???

I båsen blir jeg nok litt lenger enn normalt, og dette blir trolig lagt merke til (ikke helt sikker) Jeg får i allefall noe jeg ser på som en ganske mistenkelig blikk på vei ut....

Jeg tipper på at de har problemer med hærverk av båsene på sats senteret, men ikke ser seg råd til å bytte ut med solidere vegger. De ser derfor igjennom fingrene ned "problemet" og håver inn penger fra sol-båsene.. og jentene som blir utsatt for pervoer som meg, som ikke aner noen ting !!!

Men, nå føler jeg meg skikkelig ekkel, og litt nervøs. Er dett noe man kan bli dømt/politianmeldt for ?

De vet jo godt hvem jeg er der nede, man drar jo kort og greier...

Jeg har ikke gjort noe hærverk, og stakkars jenta vet jo ikke at jeg så trusa hennes !!

Uansett.... Skikkelig teit og skikkelig pinlig.. Tror jeg melder meg ut !!!!!

Sorry jenter !!!

Skrevet

Vær forsiktig. Du vet vel at du kan gjøre jentene gravide ved å smugtitte på dem på den måten? Ikke så kult å ha en skokk med S.A.T.S-unger på samvittigheten, skal jeg si deg.

"......................."

Skrevet

Det som er mest utrolig er hvordan det kan være så spennende å titte på jenter som soler seg? Noen virker jo sykelig opptatt av å se nakne kroppe!? Hvordan kan det gi deg noe liksom?

Samfunnet har blitt litt sykt, når det store målet i livet er å få tittet på damer, enten på nett, film eller IRL.

Skrevet

Nå har ikke jeg prøvd, men jeg skjønner ikke hvordan det er mulig å se noe som helst gjennom et lite hull på størrelse med en femmer. Damene ligger jo inne i en solseng og det ville vært vanskelig å sett stort om en var i samme rom.

Skrevet

He, he. Unnskyld at jeg ler. Du har tydligvis jævlig dårlig samvittighet (eller er du bare redd for at du kan bli tatt for kikking????). Mitt råd er å drite i det, og ikke gjøre det flere ganger. Så kommmer du nok ikke i fensel, skal du se;-)

Skrevet

Synd hullet var så lite. Hvis det hadde vært litt større kunne du putta pikken igjennom og fått deg en avsugning.

Jeg har i hvert fall sett på film at jentene ofte reagerer veldig positivt på den slags, men jeg har dessverre aldri fått testet det ut selv.

Skrevet

Det som er mest utrolig er hvordan det kan være så spennende å titte på jenter som soler seg? Noen virker jo sykelig opptatt av å se nakne kroppe!? Hvordan kan det gi deg noe liksom?

Samfunnet har blitt litt sykt, når det store målet i livet er å få tittet på damer, enten på nett, film eller IRL.

Det er tydeligvis mer spennende enn mange av oss klarer å innbille seg.

Husker du da første runde av BigBrother gikk, og kapasiteten på nettsiden kankk sammen fordi så mange ville se på damene som _dusjet_.

Eller kanskje det bare var overdreven interesse for hygiene? *LOL*

Skrevet

Synd hullet var så lite. Hvis det hadde vært litt større kunne du putta pikken igjennom og fått deg en avsugning.

Jeg har i hvert fall sett på film at jentene ofte reagerer veldig positivt på den slags, men jeg har dessverre aldri fått testet det ut selv.

Ja, dette er noe alle damer som går på solstudio drømmer om! ;-)

Hva er grunnen til at du ikke har prøvd, da? Passer ikke femmer-hullet, kanskje? *S*

Skrevet

Ja, dette er noe alle damer som går på solstudio drømmer om! ;-)

Hva er grunnen til at du ikke har prøvd, da? Passer ikke femmer-hullet, kanskje? *S*

Korrekt.

Det blir uansett umulig å sammenligne et hull som skulle funket for meg med en mynt. Det måtte i så fall vært om det fantes en mynt med en meget, meget upraktisk størrelse.

Skrevet

Har du endelig oppdaget det hullet du også?

Det var på tide! Det har jeg brukt til å titte på deg lenge; og DU bruker ikke truse ;-)

Skrevet

Korrekt.

Det blir uansett umulig å sammenligne et hull som skulle funket for meg med en mynt. Det måtte i så fall vært om det fantes en mynt med en meget, meget upraktisk størrelse.

Da er det kanskje du som er opphavet til denne historien:

Mann til venn: "Vet du hva jeg hadde gjort hvis jeg hadde sjekket opp ei dame som viste seg å ha en skjede som var 10 cm i diameter?"

venn: "nei?"

Mann nr 1: "Jeg hadde bare presset på, for inn skal'n!"

Skrevet

Da er det kanskje du som er opphavet til denne historien:

Mann til venn: "Vet du hva jeg hadde gjort hvis jeg hadde sjekket opp ei dame som viste seg å ha en skjede som var 10 cm i diameter?"

venn: "nei?"

Mann nr 1: "Jeg hadde bare presset på, for inn skal'n!"

hehe!

Skrevet

Hadde det vært meg som lå der, så måtte du bare ha glodd, -jeg viser ikke noe annet der enn på stranda - dønn rolig ligger jeg også! *LOL*

Skrevet

"Samfunnet har blitt litt sykt, når det store målet i livet er å få tittet på damer, enten på nett, film eller IRL."

Ikke i det hele tatt. Det å titte på det annet kjønn er så naturlig som det går an. Og det er da "ikke det store målet" selv om man liker det.

Imidlertid bør man selfølgelig utøve normal folkseskikk, og ikke stirre i tide og utide.

".........................."

Gjest ...................hjg......h
Skrevet

"Samfunnet har blitt litt sykt, når det store målet i livet er å få tittet på damer, enten på nett, film eller IRL."

Ikke i det hele tatt. Det å titte på det annet kjønn er så naturlig som det går an. Og det er da "ikke det store målet" selv om man liker det.

Imidlertid bør man selfølgelig utøve normal folkseskikk, og ikke stirre i tide og utide.

".........................."

Er det jeg mener da. Når folk aktivt holder på sånn for å kikke. Greit å se på det som mer eller mindre naturlig er rundt en. Men å aktivt jobbe for å se på kropper, titte-.steder på nettet hvor uskyldige er lagt ut osv.. er SYKT!!!

Skrevet

Er det jeg mener da. Når folk aktivt holder på sånn for å kikke. Greit å se på det som mer eller mindre naturlig er rundt en. Men å aktivt jobbe for å se på kropper, titte-.steder på nettet hvor uskyldige er lagt ut osv.. er SYKT!!!

Joda. Men det er ikke noe nytt - voyeurisme har eksistert siden tidenes morgen :-)

"............................"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...