janSc Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Jeg har levd nå sammen med min samboer nå i 7 år, ho har ME Myalgisk Encephalomyelitt de vil si ho har mye og slite med. Sokkersyke har ho også menn føller bra opp her, etter sterke utfall. Men nå er vi ikke mer samboer. For et år siden ble det for mye for meg ho var mye syk en av delene var en vell kraftig kur for urinveisinfeksjon, ho mente det komm av at jeg smittet henne så jeg gikk til lege og fikk full sjek for kjønssykdommer. jeg forklarte også sitoasjonen og om henne at det var hart og se henne lide og at det kunne vere jeg som var smitte kilden. Men jeg var frisk og di fant ikke noe, jeg fortalte at jeg kunne til tider nor vi så vidjo gå ofte på toalette og tisse.Men fikk beskje om og ikke drikke så mye vann. :-) Jeg er svert glad i denne damen og vi har funnet til bake til verandre sexuelt forløpig. Menn her i dag ligger ho ret ut etter og fått svar på prøvene at ho har urinveis ifeksjon igjenn, og skylder på meg nå og at jeg er skjyll i dette. Jeg blir svert oppgit etter at jeg er glad for at vi hadde funnet til bake til verandre etter at ho hadde et kort forhold. Er jeg skylldig i dette ? jeg regner med att jeg forsatt er frisk siden jeg ikke har vert så aktiv og brukt kondom ved andre damer. Med henne bruker jeg ikke kondom. Så nå legger ho skyll på meg og mener ho har det ber a lene. Ho har veldig lett for og få dette så henne er veldig forsiktig for kall rompe. Hva kann jeg si til henne, jeg har levd med henne nå en stunn og har tålt mye rare syntomer fra henne, men det og vere medskyldig gjør meg Forbannet Kan ho ikke ha sex lenger? Ho mente det gikk fint med den andre partneren men det var sommer og ho var i god form. Henne har vert veldig nedfor i det siste etter dette. ho har også testet seg for kj sykdommer. Hva kan jeg si til henne bør jeg bare innse at ho har for mye og stri med og la henne leve ifred. dette er ikke lett. Kann du vere så snill og hjelpe meg. :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/157788-urinveisifeksjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest litt oppklaring her Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Bare en liten oppklaring her. Urinveisinnfeksjon er ikke smittsomt.Det kommer heller ikke fra "sykdommen" hun har (ME). Problemet kan kanskje skyldes dårlig intimhyggiene etter sex. Det er viktig å tømme blæra og å vaske seg nedentil etter sex. Inkluder appelsinjuice fast i kostholdet.Appelsinjuice er surt og gjør at bakterier ikke får gro så godt. Ett spørsmål til deg.Er det sånn at du er utro ettersom at du måtte teste deg for kjønnsykdommer etter at dere har vært samboere i 7 år? Hvis ikke, så kan jeg ikke skjønne at du skulle være nødt til å teste deg for dette. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/157788-urinveisifeksjon/#findComment-1016625 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Jeg kan ikke forestille meg at du overfører bakterier til henne ved samleie, men vi vet at samleie kan fremme urinveisinfeksjon/ blærekatarrh ved at det føres bakterier som er vanlig i underlivet opp i urinrøret. Hun kan forebygge det ved å tømme blæren rett etter samleie og få skylt ut bakterier som er trengt inn i urinrøret utenfra. Jeg må tilstå at jeg ikke kjenner detaljer om ME, men sukkersyke øker risiko for infeksjoner. Det er viktig at hun får sjekket urinen før ev. ny antibiotika-kur. Håper problemet løser seg, du er i all fall ikke smittesprederen. Vennlig hilsen Mette H Moen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/157788-urinveisifeksjon/#findComment-1018106 Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegebeat Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Bare en liten oppklaring her. Urinveisinnfeksjon er ikke smittsomt.Det kommer heller ikke fra "sykdommen" hun har (ME). Problemet kan kanskje skyldes dårlig intimhyggiene etter sex. Det er viktig å tømme blæra og å vaske seg nedentil etter sex. Inkluder appelsinjuice fast i kostholdet.Appelsinjuice er surt og gjør at bakterier ikke får gro så godt. Ett spørsmål til deg.Er det sånn at du er utro ettersom at du måtte teste deg for kjønnsykdommer etter at dere har vært samboere i 7 år? Hvis ikke, så kan jeg ikke skjønne at du skulle være nødt til å teste deg for dette. Be henne gå på do rett etter samleiet og få henne til å drikke eplesidereddik blandet med vann to til tre ganger om dagen. Dette "renser" en god del og hjelper veldig bra. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/157788-urinveisifeksjon/#findComment-1041300 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.