Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er både enig og ikke enig når det gjelder analsex. Men hovedforskjellen er at i dag snakkes det og skrives det om alt slikt. Derfor kan man få inntrykk av at det er nytt.

Men tenk på faren for graviditet,som var en helt annen før, og tenk på dette med møydommen som helst skulle være intakt - hvis vi går lenger enn 50 år tilbake i tid. Da kunne analsex være et alternativ. Likevel tror jeg vel ikke at heterofil analsex var særlig utbredt i tidligere tider . Hvor vanlig det er i dag blant heterofile par skal være usagt. Du må ikke ta dette forumet som noen "statistikk".

Jeg vet ikke. Men at oppmerksomheten omkring et fenomen har økt, trenger ikke å bety at fenomenet er nytt. Slik sett kan vi bli lurt av mediaekplosjonen og åpenheten. Og når det gjelder oralsex er jeg rimelig sikker på at det har vært vanlig til alle tider.

Barbering av kjønnshår er såklart nokså nytt - men det synes jeg blir på siden av en interessant diskusjon. Gjennom tidene har folk alltid gjort forskjellige ting med utseendet for å gjøre seg attraktive for hverandre. Hva de har gjort, har svingt som motebølger.

"Men hovedforskjellen er at i dag snakkes det og skrives det om alt slikt."

Nemlig. Det gjør også at flere får idèer om å prøve ting enn for endel år siden.

"Barbering av kjønnshår er såklart nokså nytt"

Nope, det er ikke nytt. Det har vært en moteting i gamle tider også. Imidlertid er det utvilsomt vanligere nå enn noengang tidligere.

"..........................."

• Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

13

• Prozak

12

• Babette

8

• morsan

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ikke enig i at kjønnshår blir på siden av denne diskusjon. Du finner knapt en eneste tråd om shaving hvor det ikke dukker opp folk som skriker ut om hvor vanskelig vi gjør livene til unge jenter når vi beskriver våre preferanser.

Når det gjelder analsex aner jeg ikke hvor vanlig det er, men når jeg tenker etter så sliter jeg med å komme på en eneste partner jeg har hatt de siste 4-5 årene (grenser for hvor langt tilbake i tid jeg husker...) som ikke har foretrukket analt stimuli på en eller annen måte.

Jeg vil tro at interessen for den slags sex øker i takt med at det ikke lenger er tabu å diskutere det. For når det blir diskutert blir det prøvd ut, og når folk prøver det ut finner man ut om man liker det eller ikke -- og mange liker det helt sikkert.

Det gjelder vel det meste innen sex. Gruppesex - alt.

Når media forteller oss at 1 av 3 (tror jeg det var) på en eller annen måte hadde hatt sex med mer enn 1 person på en gang, så begynner vi etter hvert å anse gruppesex som "vanlig". Eller i det minste vanligere enn vi trodde det var -- noe som senker tersklene for å prøve det.

Sånn er det vel med alt, og derfor har den første statsmakt - media - gjort oss mer frigjorte når det gjelder sex for bare få år siden.

...tror jeg.

"og derfor har den første statsmakt - media - gjort oss mer frigjorte når det gjelder sex for bare få år siden.

På godt og vondt :-)

(mest godt, sansynligvis)

"........................."

Skrevet

Jeg mener å huske at de i den tida som de skreiv bibler og i førstinga av OL så var det mye rar puling. Og ikke minst på helleristinger og steintavler så er det mye gammel, bra porr. Mener å ha lest at rævpuling og såkking var utbredt under krigen på grunn av at mangel på prevensjon.

"såkking"

Uff, ikke bruk det ordet da :-)

Det er et av de mest usexy og ultra-gammelharry ordene jeg vet om.

Skrevet

"såkking"

Uff, ikke bruk det ordet da :-)

Det er et av de mest usexy og ultra-gammelharry ordene jeg vet om.

Ble påvirka av den andre ordbruken i tråden.. :-P

Skrevet

Det var Babette som skrev det til meg.

Jeg har aldri sett noe sånt...

"Jeg har aldri sett noe sånt..."

Har du ikke? Mang en gang har jeg gått rundt på byen med leppestiftmerker i ansiktet og på halsen. Og de merkene kom ikke av kyssende lepper, skal jeg si deg.

Skrevet

Enig. Det samme med utroskap. Når man leser at 50 % er utroe så begynner man etter hvert å ta lettere på det også.

Har man sjansen tenker man kanskje: Vel, det er 50 % sjanse for at dama er utro mot meg, så why not?

Men en ting: Leppestift på kjønnsleppene? Er det inn?

Hva f... er poenget? Ta seg best mulig ut på byen?

Problemet med at 50% er/har vært utro er at hvis det ikke er deg, ja, så er det partneren din! ;-)

Skrevet

Du bør lese Fakta Om Finland. Jeg tror ikke Erlend Loe puster en eneste gang i løpet av hele boka! :)

(Selv svimte jeg av på side 28 som følge av minimale pustemuligheter, så jeg kan ikke skryte av å ha lest hele).

Pustepauser i lesinga er vel strengt tatt ikke påbudt dersom man klarer å lese uten å bevege på leppene, eller? ;-)

Skrevet

Pustepauser i lesinga er vel strengt tatt ikke påbudt dersom man klarer å lese uten å bevege på leppene, eller? ;-)

påbudt er noe heeeelt annet! *S*

Skrevet

Snakker du nå om kjønnsleppene?

Skrevet

Problemet med at 50% er/har vært utro er at hvis det ikke er deg, ja, så er det partneren din! ;-)

Det minner meg om da moren min ventet nr. 5. Jeg trodde fullt og fast at det ville bli en kineser, for jeg hadde lest i avisen at hvert femte barn som blir født er kineser!

Skrevet

Det minner meg om da moren min ventet nr. 5. Jeg trodde fullt og fast at det ville bli en kineser, for jeg hadde lest i avisen at hvert femte barn som blir født er kineser!

*lol*

Statistikk kan brukes til så mangt! Eller gjennomsnittbetraktninger!

Liker veldig god den til Kaci om at dersom du har hue i fryser'n og baken i stekovnen, så hjelper det ikke at du sier at du gjennomsnittlig sett har det lunka! ;-)

Skrevet

Snakker du nå om kjønnsleppene?

Har du hørt om gynokologen som ble døv?

Det var ikke noe problem, for han bare lærte seg å lese på leppene....

Skrevet

Vet du at jeg trodde jeg var kineser når jeg var liten jeg for mamma hadde sagt at hvert fjerde barn var kineser og jeg hadde så skrå øyne og lignet på en kineser. Var ganske liten, 3 år eller noe sånt, visste jo ikke helt hva en kineser var.

Det morsomme er: vårt fjerde barn er en kineser (vet det nå skulle vært det femte).

Uff, hva gjør jeg i denne tråden :-)

Skrevet

Vet du at jeg trodde jeg var kineser når jeg var liten jeg for mamma hadde sagt at hvert fjerde barn var kineser og jeg hadde så skrå øyne og lignet på en kineser. Var ganske liten, 3 år eller noe sånt, visste jo ikke helt hva en kineser var.

Det morsomme er: vårt fjerde barn er en kineser (vet det nå skulle vært det femte).

Uff, hva gjør jeg i denne tråden :-)

"Uff, hva gjør jeg i denne tråden :-)"

Bare hyggelig med en svipptur innom sexforumet før helga, vel!! :-)

Skrevet

Det med leppestiften var bare noe jeg fant på for å illustrere at motene skifter.

Nå spås det at vi skal over på det naturlige. Vekk med silikonpupper og pushupBH og krampeslanking og botox i trynet. Ja til et avslappet syn på kropp og utseende.

Så skal du se om ikke dotten kommer tilbake i full størrelse og jentene slutter å barbere leggene også. De fleste motebølger er en reaksjon på den forrige.

Back to basic!

Motebildet er jo i seg selv en hysterisk greie.

På den ene siden fokuseres det mer på kropp enn noensinne. Slankehysteriet og kroppsfokuset møter oss hele tiden - uansett hvor vi snur oss, og på den annen side snakkes det nå om at vi skal "tilbake til det naturlige".

Dette henger jo ikke på greip, og jeg tviler veldig på at det er noen fare for at den flate magen skal bort mens puppene skal ramle ned.

Når det gjelder hårspådommen din så tar du feil. Feil, feil feil, sier jeg!

Feil!

Skrevet

"Jeg har aldri sett noe sånt..."

Har du ikke? Mang en gang har jeg gått rundt på byen med leppestiftmerker i ansiktet og på halsen. Og de merkene kom ikke av kyssende lepper, skal jeg si deg.

Hvilke utesteder er det du går på? :)

Skrevet

Hmmm, der har du et poeng.

Så trikset er rett og slett å gjøre som Baldrick i Black Adder når han i 1. verdenskrig riper inn navnet sitt på en kule (alle har en kule med navnet sitt på - og han mener bestemt at dersom han selv eier den kule, er det fint lite sannsynlig at den vil treffe han).

Det samme med utroskap. Knuller jeg noen først så er vi allerede oppe på 50 %.

Krisemaksimering.

Skrevet

Hvilke lepper snakker du om nå?

Skrevet

Hvilke utesteder er det du går på? :)

Hvis jeg sier det, så kommer jo du og hele "Odalen" dit. Og da blir det jo ikke noe igjen til meg :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...