Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

13

• Prozak

12

• Babette

8

• morsan

7

Mest aktive i denne tråden

Motebildet er jo i seg selv en hysterisk greie.

På den ene siden fokuseres det mer på kropp enn noensinne. Slankehysteriet og kroppsfokuset møter oss hele tiden - uansett hvor vi snur oss, og på den annen side snakkes det nå om at vi skal "tilbake til det naturlige".

Dette henger jo ikke på greip, og jeg tviler veldig på at det er noen fare for at den flate magen skal bort mens puppene skal ramle ned.

Når det gjelder hårspådommen din så tar du feil. Feil, feil feil, sier jeg!

Feil!

Ha, ha,ha. Du er en mesterlig imitator, det skal du ha. Ditt "ideal" hadde jo fobi for all slags kroppshår. Tror han barberte ræva.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/157812-oralsex/page/4/#findComment-1018304
Del på andre sider

Annonse

Har lest litt i tråden her og svarer deg litt jeg også. Det må være kjedelig å ikke bli opphisset av kjærestens pikk. Mener ikke at man skal bli det hele tiden, men innimellom ihvertfall. Hadde blitt lei meg om kjæresten min ikke ble tent av meg.

Jeg syns selv det er deilig med oralsex noen ganger, men ikke hver eneste gang. Liker at både jeg og han er reine - rett fra dusjen. Er jeg kjempekåt så syns jeg det er veldig deilig med oralsex.

Er vel litt sjenert, men når det virkelig blir godt så glemmer jeg alt.

Hun tenner nok på pikken hans på andre måter.. Bare at hun ikke tenner på å ha den i munn. Hun kan tenne på å ta på den og ha den i seg. Man MÅ ikke suge noen for at det skal bli et vellykket samleie. Noen liker enkelt ikke å suge og slikke og det synes jeg man skal respektere.

Jeg for eksempel liker å suge typen min, men han får aldri lov til å slikke meg!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/157812-oralsex/page/4/#findComment-1018818
Del på andre sider

Jeg gjetter på at dere som hele tiden syter og gnåler om hva ungdommen skal tro enten det er i forbindelse med oralsex, analsex, shaving, doggy, wet - eller hva nå alt sammen heter - er mennesker med et mildt sagt ynkelig sexliv, og det smerter dere å lese at flertallet her inne foretrekker noe dere ikke gidder/lyster å utføre selv.

Eventuelt er det en slags unnskyldelse for deres partnere som er mildt sagt miserable i senga - og ved å angripe oss som ikke bare vet hva vi vil ha men til og med får det vi vil ha fordi partnerne våres også vil ha det, prøver dere å legitimere for dere selv at det er vi som er unormale mens dere "slå-av-lyset-og-ha-misjonærsex en gang-måneden-menneskene" er de normale blant oss.

Mulig deres innstilling til hva som var normalt var vanlig når du var ung for 50 år siden, men vi lever i et nytt århundre nå, vennen, og uansett hvor mye det smerter deg:

I dette århundet er oralsex, shaving og analsex vanlig.

Hun sikter til at man ikke MÅ like oral sex!

Så alle som ikke liker oral sex har et misslykket sex liv??Og dårlige partnere!

Jeg tar ikke imot oral sex, men har et FANTASTISK sex liv for det!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/157812-oralsex/page/4/#findComment-1018830
Del på andre sider

Personlig skjønner jeg bare ikke de menn som ikke liker det. Hva er mer opphissende enn ei ******SENSURERT***** ****** *** ******* *** ** **** ******** **** **** *********** ****** *** ** ****** ***.

:-)

Etter en statistikk i VG forleden er det menn som synes det er mest "ekkelt" å utføre oral sex. Men samtlige av dem ville at jenta skulle utføre oral sex på dem. men at de skulle slippe å gi igjen..

Men det finnes nok ikke mange av dem..

Skal man få, så burde man også kunne gi. Men liker man det rett å slett ikke, så skal man la hver, men da kan dem ikke forvente noe igjen.. Gjelder begge kjønn..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/157812-oralsex/page/4/#findComment-1018837
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...