Gå til innhold

Klarer ikke å jobbe/spise/sove

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har akkurat vært gjennom et brudd i et forhold som varte i tre år.

Nå klarer jeg ikke å spise, sove eller å jobbe. All min hjernekapasitet går med på å tenke på eksen. Skal jeg ringe? Skal jeg la være? Skal jeg vente på at eksen tar kontakt? Er dette riktig? Kunne jeg gjort noe annerledes osv.?

Finnes det noe å gjøre for å komme seg videre i livet?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/157815-klarer-ikke-%C3%A5-jobbespisesove/
Del på andre sider

Fortsetter under...

skorpionfisken

Du må bare sørge og rase fra deg. Det er en sorgprosess du må igjennom.

Men det går over til slutt.

Ikke ring han da, med mindre det er for å skjelle ham ut for å få ham ut av systemet. Ikke bruk ham som gråtekone og trøst.

Har du ingen venninner eller familie du kan rase ut hos? Få trøst hos? Kan prate med?

Men, du bør vel prøve å innse at det er slutt og at dere ikke kommer sammen igjen. Det vil bare å være å utsette det uunngåelige.

Du må bare sørge og rase fra deg. Det er en sorgprosess du må igjennom.

Men det går over til slutt.

Ikke ring han da, med mindre det er for å skjelle ham ut for å få ham ut av systemet. Ikke bruk ham som gråtekone og trøst.

Har du ingen venninner eller familie du kan rase ut hos? Få trøst hos? Kan prate med?

Men, du bør vel prøve å innse at det er slutt og at dere ikke kommer sammen igjen. Det vil bare å være å utsette det uunngåelige.

Glemte å si at det er meg som er mannen...

Gjest Jehovasvitnet

Det er greit å reflektere over forholdet, men jeg synes du skal avvente situasjonen. Maser du på henne vil du garantert spolere alle sjanser for at det kan bli dere igjen. Når hun får deg på litt avstand vil hun kanskje begynne savne deg eller lure på hvorfor du ikke tar kontakt.

Men for all del, ikke sitt og vent på henne!!!

skorpionfisken

Glemte å si at det er meg som er mannen...

Jo men rådene gjelder for menn også. Du må sørge fra deg og rase ut.

Snakk med noen, men ikke bruk henne som sutreklut. Men du må gjerne kjefte på henne om det hjelper deg vidre. Men ikke gå til noe fysisk da.

Ikke ringe henne for å mase, det er bare patetisk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...