Gå til innhold

Irriterer meg over alt.

Anbefalte innlegg

Jeg og samboeren min har bare vært sammen i et år, men han irriterer meg så mye. Jeg er superryddig, mens han roter. skulle ønske jeg klarte å slappe mere av. Klarer ikke sette meg ned før hele huset er "blåst". Er det andre som har det sånn. Blir mye kjefting og syting fra min side. Snart gidder han vel ikke bo sammen med meg mer. Jeg er klar over problemet mitt, men synes det er vanskelig å la f.eks et glass stå på benken når det skal i oppvaskmaskinen....Føler meg som en skikkelig bitch om dagen, mens han er snill mot meg ( selv om han ikke er like ryddig av seg) Hvordan skal jeg forandre meg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/157830-irriterer-meg-over-alt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff... Jeg har mine tvil om at du skal klare å legge det helt av deg.

Kanskje du like gjerne skal la stakkaren få slippe og finne en som er like ryddig som deg... Jeg mener,- dere har vært sammen et - 1 - år,- og så irriterer du deg allerede? De første årene irriterte _ingenting_ meg. Etter ca. 15 år, så er det noen småting jeg ikke setter enormt pris på,- men...store problemer skaper de ikke.

Huff... Jeg har mine tvil om at du skal klare å legge det helt av deg.

Kanskje du like gjerne skal la stakkaren få slippe og finne en som er like ryddig som deg... Jeg mener,- dere har vært sammen et - 1 - år,- og så irriterer du deg allerede? De første årene irriterte _ingenting_ meg. Etter ca. 15 år, så er det noen småting jeg ikke setter enormt pris på,- men...store problemer skaper de ikke.

Kanskje du har rett. Men noen mennesker er vel sånn at de må bare irritere seg over noe? Kan ikke tenke meg at jeg kan bo sammen med en som ikke irriterer meg. Tror ikke en sånn person finnes. Prøver å skjerpe meg alt jeg kan. Skal prøve å ikke klage på ham i hele dag. Stakkar, skal la han få slippe en hel dag:) Kanskje jeg skal reise bort den dagen?

Kanskje du har rett. Men noen mennesker er vel sånn at de må bare irritere seg over noe? Kan ikke tenke meg at jeg kan bo sammen med en som ikke irriterer meg. Tror ikke en sånn person finnes. Prøver å skjerpe meg alt jeg kan. Skal prøve å ikke klage på ham i hele dag. Stakkar, skal la han få slippe en hel dag:) Kanskje jeg skal reise bort den dagen?

Det er kanskje best ;-)

Noe er feil i alle fall. De første to årene var vi så forelsket at vi kunne bodd i en brakke, uten at det hadde affisert oss det minste. Et glass på kjøkkenbenken hadde ikke interessert oss, om det ikke kunne brukes i en sex-lek.

Enten er pasjonen liten hos dere, eller så er du fiksert på orden. Eller begge deler.

Fyren blir lei av deg, kanskje det hjelper å tenke på det, når du føler irritasjonen komme? Hvor irriterende er ikke du i forhold, liksom, som kan mase om et glass på kjøkkenbenken?!

Annonse

Egentlig så skjønner jeg ikke at det er så vanskelig å sette glasset i oppvaskmaskinen? Må gutter gå kurs for å greie det eller? Er ikke over ryddig selv, men akuratt å sette oppvask inn i vaskemaskinen istedet for å la det stå synelig skitten på benken, synes jeg alle burde greie!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...