Gjest Cilja35 Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Jeg skrev et tidligere innlegg her under "forhold uten fremtid". Jeg forsøkte faktisk å virke mer "laid back", men tydeligvis til ingen nytte. I går gjorde han det slutt, 3 dager etter at jeg hadde møtt hele familien hans for første gang ... Jeg trodde jo ikke alt var på skinner igjen, men jeg trodde faktisk han forsøkte når han tok meg med på familiemiddag. Han har vært veldig tilbakeholden med det. Så nå er det endelig, han vil ikke diskutere det. Vi har vært så nær noen ganger, også i det siste - men han virker utrygg, nesten litt redd for hva som kan skje med oss i fremtiden (skilt osv), så da er det bedre å bryte av etter 7-8 måneder. Jeg er snart 36, har hatt flere korte forhold de siste 8 årene siden mitt samboerskap tok slutt. Føler at livet står stille. Jeg hadde en skikkelig nedtur på jobb i vår og rundt meg etablerer alle seg og har liten tid. Jeg mangler energi til igjen å gå på med pågangsmot, nesten alene i singeltilværelsen. Jeg ønsker meg så veldig familie og barn - hva er nå galt med det? Det skjer jo faktisk de fleste ... Noen råd på veien nå i min situasjon? Hvordan kan jeg unngå nok et forhold som svekker selvtilliten som er lav nok fra før? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/157831-s%C3%A5-ble-det-slutt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nettvenn som ble nettsamboer Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Hva gjør du nå. Du må jo bruke litt tid på å sørge fra deg. Men så kan du jo begynne å se etter mann da. Hva med å legge inn profilen din i diverse nettsteder. Det kan du skrive at ditt primære mål er mann og barn, og at du håper å treffe en likesinnet. Jeg traff min kjære på den måten. Var klar på at jeg ville ha kjæreste, og ikke bare elsker. Det tok ikke mange dagene før jeg hadde napp. Vi ble sammen for litt over ett år siden og bor sammen. Men så var ingen av oss i den posisjon at vi ville ha barn da, det kompliserer kanskje litt? Jeg har lest flere solskinnshistorier hvor folk som har møtt hverandre på nettet har flyttet sammen fort og både giftet seg og fått barn i løpet av kort tid. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/157831-s%C3%A5-ble-det-slutt/#findComment-1016884 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cilja35 Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Hva gjør du nå. Du må jo bruke litt tid på å sørge fra deg. Men så kan du jo begynne å se etter mann da. Hva med å legge inn profilen din i diverse nettsteder. Det kan du skrive at ditt primære mål er mann og barn, og at du håper å treffe en likesinnet. Jeg traff min kjære på den måten. Var klar på at jeg ville ha kjæreste, og ikke bare elsker. Det tok ikke mange dagene før jeg hadde napp. Vi ble sammen for litt over ett år siden og bor sammen. Men så var ingen av oss i den posisjon at vi ville ha barn da, det kompliserer kanskje litt? Jeg har lest flere solskinnshistorier hvor folk som har møtt hverandre på nettet har flyttet sammen fort og både giftet seg og fått barn i løpet av kort tid. Takk for tips. Jeg søker også nye venner og kjente jeg. Er blitt ganske skuffet over såkalte venner som dropper deg i helgene med en gang du ikke kan bringe en partner (hyttetur, middag) Jeg har lyst til å bli kjent med folk som ikke velger deg fordi man er par ... og som er litt mer sporty. (vil jo holde kontakten med de andre også - til en viss grad). Har du tips om gode nettsteder? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/157831-s%C3%A5-ble-det-slutt/#findComment-1016893 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest doll Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Takk for tips. Jeg søker også nye venner og kjente jeg. Er blitt ganske skuffet over såkalte venner som dropper deg i helgene med en gang du ikke kan bringe en partner (hyttetur, middag) Jeg har lyst til å bli kjent med folk som ikke velger deg fordi man er par ... og som er litt mer sporty. (vil jo holde kontakten med de andre også - til en viss grad). Har du tips om gode nettsteder? Hei. Jeg traff samboeren min på spray.no Traff mange frosker der inne før jeg traff prinsen. Mange raringer på slike nettsteder, men også mange seriøse som ønsker seg et forhold, barn osv. Samboeren min og jeg har sett hverandre hver dag siden det første møtet vårt, og det er et år siden. Så lykke til, du må bare ikke gi deg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/157831-s%C3%A5-ble-det-slutt/#findComment-1016902 Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuji1365380447 Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Takk for tips. Jeg søker også nye venner og kjente jeg. Er blitt ganske skuffet over såkalte venner som dropper deg i helgene med en gang du ikke kan bringe en partner (hyttetur, middag) Jeg har lyst til å bli kjent med folk som ikke velger deg fordi man er par ... og som er litt mer sporty. (vil jo holde kontakten med de andre også - til en viss grad). Har du tips om gode nettsteder? Hei. ville også bare fortellle min historie. For halvannet år siden følte jeg mye av det du beskriver; at jeg ikke møtte nye menn, at alle sosiale settinger ble vanskelige når jeg var single. Jeg valgte også å gå inn på nettet (SprayDate for min del) for å møte spennende menn. Jeg var også klar på at jeg ønsket meg en kjæreste. Det skal sies at jeg måtte kysse endel frosker først, men så møtte jeg mannen i mitt liv. Nå bor vi sammen og planlegger barn sammen! Bare pass på at du er tydelig på dine prioriteringer når du chatter eller dater. Ingen grunn til å møte menn som bare er ute etter et eventyr eller litt adspredelse. Og tro meg, dem er det mange av inne på nettet. Men det er mange menn i samme situasjon som deg også, og det er en fin måte å møte mange nye interessante mennsker på. Andre nettsteder er nettvennen.no (koster litt for å være med), blink.no (hører til Dagbladet) Lykke til 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/157831-s%C3%A5-ble-det-slutt/#findComment-1016908 Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjerra1 Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Takk for tips. Jeg søker også nye venner og kjente jeg. Er blitt ganske skuffet over såkalte venner som dropper deg i helgene med en gang du ikke kan bringe en partner (hyttetur, middag) Jeg har lyst til å bli kjent med folk som ikke velger deg fordi man er par ... og som er litt mer sporty. (vil jo holde kontakten med de andre også - til en viss grad). Har du tips om gode nettsteder? Hei! Ville bare komme med noen oppmuntrende ord..:-) Jeg traff min (snart) mann på nettet. Forsøk å legge inn en profil og se hva som skjer. Det er helt klart en fin måte å "søke" på når man er drittlei sjekking på by`n ol. Vi brukte Spraydate og synes det fungerte veldig bra..:-) Særlig siden vi skal gifte oss snart.... Ønsker deg lykke til! Mvh Kjerra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/157831-s%C3%A5-ble-det-slutt/#findComment-1016958 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solveig Vennesland, Familierådgiver Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Kjære Cilja35! Brevet fra deg gjør inntrykk. Selv om jeg vet at samlivsbrudd skjer ofte i mange menneskers liv, tror jeg det som regel er like vondt og tungt hver gang. Slik som du beskriver din skuffelse og usikkerhet etter det som skjedde i går, at han gjorde det slutt, og at det er ikke noe mer å snakke om. Og nå står du der i livet ditt, som 36 år og singel. Man blir litt skadeskutt av å ha mange brudd bak seg. Det tærer på selvtilliten og man blir kanskje mer skeptisk til om man noen gang vil finne en trygg havn av en partner og en varig kjærlighet. Jeg tror du har mange muligheter foran deg, selv det virker vanskelig nå. Forsøk å finne deg selv nå som enslig, og forsøk å organisere hverdagen din mest mulig hyggelig. Nå har du ingen hensyn å ta. Du er herre i eget hus. Ikke sett deg ned for å sture og mure deg inne, men ta kontakt med venner og familie. Du trenger inntrykk fra andre, og du trenger å være utendørs for å trekke frisk luft, både for din fysiske og mentale helse. Kanskje du nettopp etter dette bruddet ikke skal jakte på ny kjæreste med en gang. Det kan være sunt og riktig for deg å være alene for å fordøye det som har skjedd. Og tenke etter hva slags kjæreste du vil ha neste gang, og som vil vare lenger enn noen måneder. Kontakt en familierådgiver hvis du trenger en som kan snakke med om dette. Bruk tlf.katalogen for adr. og tlf.nr. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/157831-s%C3%A5-ble-det-slutt/#findComment-1017031 Del på andre sider Flere delingsvalg…
serendipity Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Takk for tips. Jeg søker også nye venner og kjente jeg. Er blitt ganske skuffet over såkalte venner som dropper deg i helgene med en gang du ikke kan bringe en partner (hyttetur, middag) Jeg har lyst til å bli kjent med folk som ikke velger deg fordi man er par ... og som er litt mer sporty. (vil jo holde kontakten med de andre også - til en viss grad). Har du tips om gode nettsteder? Oj.. Jeg blir svært overresket over folk. Mener du virkelig at de iviterer "parvis". I gjengen hos oss har de fleste partnere, men det finnes jo noen uten og de er jo like velkommen som "alle andre". Tror nesten heller at det er vennene dine som er "rare", kjenner ingen som har sånn praksis. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/157831-s%C3%A5-ble-det-slutt/#findComment-1017846 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.