Gå til innhold

Mann med en Stor'en

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 78
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

19

• ShitDiddelyDo

17

• Babette

6

• soleil

3

Mest aktive i denne tråden

Oioioi, du har faktisk rett i at røttene mine er fra Østfold - selv om jeg ikke har bodd der på mange år.

Disse uttrykkene lærte jeg imidlertid ikke i østfolds dype skoger, men fra ei veldig morsom trønderjente.

Det var ingen bombe at jeg gjettet riktig. Jeg vil ikke engang kalle det flaks - men en meget stor sannsynlighet.

Denne trønderpie'n har nok kjent en Østfolding, eller enda verre: En bergenser.

Tja, jeg gir en del gode råd, men det er fordi jeg føler jeg sitter inne med ekstreme kunnskaper om sex.

Teoretiske så vel som praktiske.

Så på samme måte som Cantona helt sikkert gir råd til unge gutter som vil bedre sine fotballferdigheter, gir jeg råd til gutter (og jenter) som vil bedre sine kunnskaper innen seksualitetens gleder.

Du kan på mange måter si det sånn at jeg er seksualitetens svar på Cantona.

Jeg drømmer om å være DOLs svar på Ricki Lake

;oP

Annonse

Det var ingen bombe at jeg gjettet riktig. Jeg vil ikke engang kalle det flaks - men en meget stor sannsynlighet.

Denne trønderpie'n har nok kjent en Østfolding, eller enda verre: En bergenser.

For øvrig er da skam en svært oppskrytt egenskap.

Eller, for å være litt alvorlig i all vulgariteten: Skam som følge av at man har gjort noen noe galt, er undervurdert. Man bør skamme seg godt og grundig dersom man har dummet seg ut som medmenneske.

Skam i betydning "sånn gjør man da bare ikke" og "alle andre synes at jeg bør..derfor gjør jeg sånn" bør derimot avskaffes øyeblikkelig.

For øvrig er da skam en svært oppskrytt egenskap.

Eller, for å være litt alvorlig i all vulgariteten: Skam som følge av at man har gjort noen noe galt, er undervurdert. Man bør skamme seg godt og grundig dersom man har dummet seg ut som medmenneske.

Skam i betydning "sånn gjør man da bare ikke" og "alle andre synes at jeg bør..derfor gjør jeg sånn" bør derimot avskaffes øyeblikkelig.

Det er vel ikke annet å skrive som svar på det innlegget der enn nettopp "tja".

Selv er jeg politisk korrekt som få, og så fornuftig at min fornuft knapt kjenner noen grenser.

Derfor legger jeg en del i det når enkelte ikke eier skam overhodet. F.eks. bergensere som snakker når de burde tie (og de burde strengt tatt tie 100 % av tiden).

Fordelen med Østfold - i motsetning til Bergen og store deler av Rogaland - er at det i Østfold i hvert fall er en del kuuuuurante babes.

Altså får mangelen på skam en helt annen betydning der nede - i hvert fall for ca. 50 % av dere. Hunkjønnene.

Det er vel ikke annet å skrive som svar på det innlegget der enn nettopp "tja".

Selv er jeg politisk korrekt som få, og så fornuftig at min fornuft knapt kjenner noen grenser.

Derfor legger jeg en del i det når enkelte ikke eier skam overhodet. F.eks. bergensere som snakker når de burde tie (og de burde strengt tatt tie 100 % av tiden).

Fordelen med Østfold - i motsetning til Bergen og store deler av Rogaland - er at det i Østfold i hvert fall er en del kuuuuurante babes.

Altså får mangelen på skam en helt annen betydning der nede - i hvert fall for ca. 50 % av dere. Hunkjønnene.

"Fordelen med Østfold - i motsetning til Bergen og store deler av Rogaland - er at det i Østfold i hvert fall er en del kuuuuurante babes."

*blafrer med øyenvippene - og strutter med puppene*

Annonse

"Fordelen med Østfold - i motsetning til Bergen og store deler av Rogaland - er at det i Østfold i hvert fall er en del kuuuuurante babes."

*blafrer med øyenvippene - og strutter med puppene*

"*blafrer med øyenvippene - og strutter med puppene*"

Og det er forskjellen på dere og bergenserne. Dere strutter med noe vi vil se, og unngår kaklinga bergenserne åpenbart får inn med morsmelka.

"*blafrer med øyenvippene - og strutter med puppene*"

Og det er forskjellen på dere og bergenserne. Dere strutter med noe vi vil se, og unngår kaklinga bergenserne åpenbart får inn med morsmelka.

Du snakker rett og slett om å kjenne sin besøkelsestid?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...